Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijkquote:
Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk![]()
Nog steeds is de foto niet helemaal tevoorschijn gekomen en vanmiddag toch weer een berichtje gehad en teruggestuurd, hoe lang duurt dat in hemelsnaam!
Wel interessant om te zien.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor wie er nog intrapt. Bekijk deze film zou ik zeggen.
http://www.eenvandaag.nl/(...)an_russische_bruiden
quote:Ik denk dat het de leeftjd is, het zijn meestal wat oudere (over de 40) mannen, beetje midlife crisis waarschijnlijk
Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehoudenquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Voor wie er nog intrapt. Bekijk deze film zou ik zeggen.
http://www.eenvandaag.nl/(...)an_russische_bruiden
Mijn vroegere buurman had ook zo´n importbruid over internet leren kennenquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:14 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hij heeft er toch nog een mooie aan overgehouden
Dat z'n vader ook meegaat naar zo'n relatiebemiddelingsbureauquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:45 schreef Silenus het volgende:
Jullie MOETEN echt dit filmpje over ene Marcel even zien, het is zo briljant in zoveel opzichten: http://player.omroep.nl/?aflID=9743224
(er zitten ook andere verhalen bij, op zich ook wel vermakelijk)
* Ten eerste die uitstraling van Marcel. Onwijze doofus.
* ZIJN 101 DALMATIËR-DAS!!!!![]()
![]()
(vanaf 2.00)
* Zijn uitspraak van het Engels.
Ik ben soms echt onder m'n bureau gaan zitten omdat ik het niet meer aan kon zien.
Weet je dat ik daar niet eens aan gedacht hebquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nondeju! Kun je hem niet gewoon vragen om een foto van zichzelf te emailen?! Ik zou daar echt niet tegen kunnen
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschapquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:53 schreef Karina het volgende:
Vraagje aan de heren: komen jullie vrouwen tegen die dit soort dingen in hun profiel hebben? Dat ze een vriend hebben maar "open minded" zijn (of iets dergelijk), of doen alleen mannen dat.
Dat is behoorlijk typisch inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap.
Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Shit hey, wat ben ik origineel danquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk typisch inderdaad
That basically wraps it all up.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee. Wel veel vrouwen die op zoek zijn naar vriendschap.
Het standaardprofiel van de meeste vrouwen is heel saai. Het begint altijd met "Mijn vrienden settlen zich en ik wil dat ook" of "Op aanraden van vriendinnen ben ik hier gekomen" of "Ik heb me voor de grap eens aangemeld", daarna gaat het verder met of "Een eisenpakket, desnoods in hoofdletters" of "Een verhaal met Ik: <<eigenschappen>> Jij: <<eigenschappen>>" of "Medicijn <<vrouw in kwestie>>, <<bijwerkingen>> etc" of "Mijn zoontje/dochtertje/hond/paard is mijn alles en daar komt niemand tussen" en wordt doorgaans afgesloten met "alleen reacties met foto, jij ziet mij ook" of "MANNEN BOVEN DE 39 MOGEN NIET REAGEREN" of "ALS JE ALLEEN UIT BENT OP SEX NIET REAGEREN" of "GEEN HARTJES DAAR DOE IK NIETS MEE!!!".
Grappig dat jij deze reactie geeft na al je posts in het "je ex loslaten"-topicquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.
Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
Dus aan de hand van één internetdate stel jij dat de meeste vrouwen die dat doen zo labiel zijn als de pest?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
LOL, sommige mensen hier zijn toch wel heel erg desperate om een vriend/in te krijgen en daarbij alle datingsites afschuimen. Misschien moet je eens wat meer naar buiten en wat meer sociale activiteiten ondernemen.
Mijn ervaring met internetdaten (en dat is er maar 1 geweest) is dat de meeste vrouwen zo labiel als de pest zijn. Anders zouden ze daar toch niet zitten?
Wat een onzin zeg, jij bent gewoon net de verkeerde tegengekomen, kan in de kroeg net zo goed gebeuren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:08 schreef goofy_goober het volgende:
Hehe ik ook, dat soort dingen heb ik niet in mijn profiel staan, ik heb geen 1 eis erin staan, niet qua leeftijd, helemaal niets, alleen een klein stukje over mezelf.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Shit hey, wat ben ik origineel dan
Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jouquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik ben niet labiel hoor en zeker niet desperate.
[..]
Wat ben ik dan, labiel OF desperatequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaweeel, maar dat is juist zo leuk aan jou
Waarom of??quote:
Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom of??![]()
En overigens moet je natuurlijk niet zeuren als je geen leeftijdseisen in je profiel zet en dan door jonkies wordt benaderd he... duh... jij snapt ook niks van datingsitesvoorwanhopig(e)labielevrouwen
Oh wacht... ik was weer de IP vergetenquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Even iets rechtzetten, ik heb dus wel een leeftijdsindicatie in mijn profiel (wist ik niet meer, net even gechecked) 35-48.
En ik snap het zeker niet nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |