quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef Knipoogje het volgende:[..]
Als je echt knap bent heb je over het algemeen een druk sociaal leven en krijg je genoeg aanspraak van mannen. Als je dan op een datingsite zit, dan moet er haast wel iets mis met je zijn. Het argument 'ja maar in RL gaat het de mannen alleen om mijn uiterlijk' gaat niet op als je een fotootje bij je profiel hebt immers...
Ik kom toch op RP (ik ben betalend lid) veel hele mooie vrouwen tegen. Weliswaar geen fotomodellen maar goed uitziende vrouwen in de leeftijd 36 tot 50 jaar. Vaak is het wel zo dat de eerste foto de beste is (logisch).
De overige foto's zijn vaak foto's op een terras op een feestje of in de woonkamer op de bank maar ook foto's op bed en in bikini.
Sommige hebben zelfs redelijk sletterige foto's erop staan. Maar ja dat zijn wel vaak degene die in hun profiel schrijven dat ze niet op een seksdate of one-night stands zitten te wachten. Ja duh
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.