Dat kan ook ja.. Want onbewust maak je je toch een voorstelling van iemand die je niet van gezicht kent maar alleen van stemquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!
Whehe ik zat ook al die richting op te denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens omgekeerd meegemaakt (niet met daten maar op het werk of zo), dan heb je iemand heel vaak aan de telefoon gehad en dan denk je "dat zal wel een leuke vent zijn", maar dan zie je hem in het echt en dan schrik je je rot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:52 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Met haar vriendje of de man achter de MSN scam op foto 2 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Provinciaaltje op 16-07-2010 17:08:31 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Niks mis met die kopf toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n juf zou ik wel willen geven als ik nog in de klas zou zitten.
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:50 schreef Kentoet het volgende:
Steeds als ik jouw username zie denk ik aan dat pokertopic: Northside lakse kut
Schrijf dát in je RP profielquote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...
Leuk gezicht, maar ik vind die onderbroek die boven haar spijkerbroek uitsteekt wel minder eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niks mis met die kopf toch?![]()
Zo'n juf zou ik wel willen geven als ik nog in de klas zou zitten.
Dat shirt dan: "Leather faces...?"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk gezicht, maar ik vind die onderbroek die boven haar spijkerbroek uitsteekt wel minder eigenlijk.
Ach ja, kleding, daar letten vrouwen dan weer op hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat shirt dan: "Leather faces...?"
Maakt allemaal niet uit joh!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:16 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo ga ik op Fok de geschiedenis is, als lakse kut. En dat terwijl ik juist bekend zou moeten staan om mijn gigantische piemel...
Ik kijk liever door de kleren heen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja, kleding, daar letten vrouwen dan weer op he
Idd. Je moet niet te kritisch een acceptabel slachtoffer selecteren en zo snel mogelijk een date regelen. Alleen met een date weet je of het iets is. Is het niks, de date snel afkappen en door naar de volgende. Niet urenlang piekeren over een woord over de telefoon of waarom je naar de dierentuin moest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat je je teveel van internetdating voorstelt. Je hebt teveel een plaatje in je hoofd van 'de ideale man' denk ik
.
M.a.w. productie draaien?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Idd. Je moet niet te kritisch een acceptabel slachtoffer selecteren en zo snel mogelijk een date regelen. Alleen met een date weet je of het iets is. Is het niks, de date snel afkappen en door naar de volgende. Niet urenlang piekeren over een woord over de telefoon of waarom je naar de dierentuin moest.
[..]
Ja dat heb ik dus ook met die juf op foto's ziet ze er wel goed uit maar in het echt moet nog blijken.Oew, lekker ding man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja te beginnen uiteraard met het versturen van mailtjes naar honderden dames. Of ze nu leuk zijn of niet.quote:
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja en investeren, wat denk je dat al dat daten kost?
Kom op we zitten hier in het datingsites ervaringen topic. Niet zomaar iets roepen maar voorbeelden willen we zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?![]()
Het is volgens mij de grootste klucht sinds Tijl Uilenspiegel.
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kom op we zitten hier in het datingsites ervaringen topic. Niet zomaar iets roepen maar voorbeelden willen we zien.
Internetdaten is niet het doel, het is een kortere weg.quote:
Asociaal? Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....![]()
Dat kan toch iedereen zien.
Ik zal al die dames die ik via gratis datingssites geneukt heb mailen dat ik het niet zo serieus meende.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Zijn er mensen dan die datingssites nog steeds serieus nemen ?![]()
Het is volgens mij de grootste klucht sinds Tijl Uilenspiegel.
Nou laat maar zien dan, ik ben benieuwd! En je hebt natuurlijk altijd zelf in de hand wat je in je profiel zet (geldt hier op Fok! net zo goed).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het grootste voorbeeld, is de verschrikkelijk asociale en imbeciele manier waarop die datingsites zijn ontworpen. En dan dat gebrek aan discretie, afschuwelijk .....![]()
Dat kan toch iedereen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |