Dan werkt zo'n profiel toch juist prima?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:30 schreef Moro het volgende:
[..]
Vind het altijd wel typisch dat er om zulke specifieke uiterlijke kenmerken gevraagd word (in dit geval kaal). Knap ik ook gelijk op af van alle belangrijke dingen die je had kunnen vragen moet die gast per se kaal zijn zo dat is lekker belangrijk.
Maar goed het zal wel aan mij liggen.
Gelukkig maar, anders zijn die vrouwen ook maar zo alleen....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vakantiefoto is weer wat andersMits vlotte slippers en een leuke korte broek, maar niet zoals dit (kon niet zo snel een groter plaatje vinden).
[ afbeelding ]
@Kentoet: er zijn zelfs mannen die zoeken naar een spontane, gekke vrouw![]()
Niet nieuw, zo te zien wel populair.quote:
Alleen bij domme mensen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zijn die vrouwen ook maar zo alleen....En die foto van die sandalen...
![]()
[..]
Niet nieuw, zo te zien wel populair.
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijvenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:36 schreef Kentoet het volgende:
Veel vrouwen die "zo gek als een deur" zijn of "prettig gestoord". Is dat het nieuwe spontaan ofzo?
Via knuz heb ik nu met 2 leuke vrouwen mailcontact.
Nee Spirit, nee, dat is sinds een paar jaar zoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijven
Het label dom zou ik er niet direct aan hangen, eerder inspiratieloos of 13 in een dozijn.quote:
Nee maar toch spoor ik niet, maar dan op een prettige manierquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Spirit, nee, dat is sinds een paar jaar zo
Lekker gek/prettig gestoord" vind je bij vrouwen van 40 die ook 40 kilo teveel wegen, waarschijnlijk een kort rood kapsel, en ze vinden alles wat je doet leuk omdat ze gewoon iemand willen.
Daar wil jij toch niet bij horen man
Check vrouwen die 'lekker gek' zijn voor de pics.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lekker gek/prettig gestoord" vind je bij vrouwen van 40 die ook 40 kilo teveel wegen, waarschijnlijk een kort rood kapsel, en ze vinden alles wat je doet leuk omdat ze gewoon iemand willen.
Oepsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou mezelf als prettig gestoord omschrijven
Dat beeld heb ik er nou ook exact bijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die waar ik t over heb hebben niet vooraan gestaan bij t uitdelen van de hersenen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:59 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Het label dom zou ik er niet direct aan hangen, eerder inspiratieloos of 13 in een dozijn.
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee maar toch spoor ik niet, maar dan op een prettige manier![]()
Hara, help.. wat moet ik nu
Ja, snel want nu zit er ineens een gat in mn profiel waar eerder de woorden-die-niet-langer-genoemd-mogen-worden stondenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Haha, die waar ik t over heb hebben niet vooraan gestaan bij t uitdelen van de hersenen.
[..]
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwen
quote:
Bedoel je zoiets?quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:53 schreef Jabberwocky het volgende:
Spirit82 is ook een wanhopige, labiele en kansloze vrouw maar wel een wanhopige, labiele en kansloze vrouw die eigenlijk best wel CUTE is.![]()
Of wat er ook in dat berichtje stond
Best lastig nog. Ik ga nu wandelen met de hond en zal onderweg mijn gedachten er eens over laten gaan. Toch zielig anders voor spirit met zo een gat in haar profiel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:01 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien kunnen we wel iets nieuws bedenken voor gekke knappe jonge vrouwen
Ja, arme ik.. Zo kom ik natuurlijk nooit aan de manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Best lastig nog. Ik ga nu wandelen met de hond en zal onderweg mijn gedachten er eens over laten gaan. Toch zielig anders voor spirit met zo een gat in haar profiel.
quote:Hey Goedemorgen,
Wat heb jij een super leuk uitstraling daar word ik vrolijk van haha.
Een vrouw die weet wat ze wil en met beide benen op de grond staat. Leuk!
Ik ben een vrolijk ondernemende jongen die goen in het leven staat. Weet wat ik wil en niet wil. heb mij eigen dingen op gebouwd, maar lijkt me leuk en gezellig om iemands tegen te komen met een positieve instelling humor en karakter.
Of wens in nu te veel ;-)
Foto's zeggen niet alles maar je lijkt me zeker een leuk gezellig vrouw vandaar mijn reactie.
Hoop iets van jou te horen.
Je lijkt in ieder geval leuk en gezellig (oftewel kneuterigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:25 schreef Spirit82 het volgende:
Maar of de reacties nou echt een verbetering zijn... *zucht*
[..]
Misschien moet ik "prettig gestoord" dan toch maar laten staan en heb ik gewoon een chronisch gebrek aan zelfkennisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Je lijkt in ieder geval leuk en gezellig (oftewel kneuterig)
Heb je nu al nagedacht over een alternatief voor lekker gek en prettig gestoord?! Waar wij wel mee geassocieerd willen worden?!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
Er staat iig niet "hoop iets van jouw te horen" Dat is ook wat waard.
Met die termen begrijpt 70% van RP je nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:44 schreef Spirit82 het volgende:
Spontaan?? Maar dat is ook vrij corny... "spontane meid zoekt dito jongen"![]()
Emotioneel-niet-helemaal-conform-de-geldende-norm? Onnavolgbaar? Sociaal lichtelijk geretardeerd, maar dan op een positieve manier'?!
Hoooooeeee?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |