1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Is niets meer dan een geruchtquote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef APK het volgende:
Gaat die dagelijkse talkshow eigenlijk nog door
Nee, dat zal Derksen niet doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:16 schreef APK het volgende:
Gaat die dagelijkse talkshow eigenlijk nog door
Hugo is wel mild tijdens dit WK vind ik.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:28 schreef Albertoooo het volgende:
check die Hugo Borst op Ned1 wat een clown
Ik zie weer die 2 Algerijnse fans waar Jack zo op geilt.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:28 schreef Albertoooo het volgende:
check die Hugo Borst op Ned1 wat een clown
Terecht, dat is het mooiste filmpje van dit WKquote:Op zondag 11 juli 2010 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie weer die 2 Algerijnse fans waar Jack zo op geilt.
Na 1x had ik het wel gezien. Iedere dag ligt Jack weer in een deuk.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Terecht, dat is het mooiste filmpje van dit WK
Ik ook nog steeds bij dat filmpje dat Blatter op zijn muil gaatquote:Op zondag 11 juli 2010 18:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Na 1x had ik het wel gezien. Iedere dag ligt Jack weer in een deuk.
Curry.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Wie is die coole gast met lang blond haar bij Joling?
7 uur beginnen ze pas bij NL1...quote:Op zondag 11 juli 2010 18:42 schreef MrJones het volgende:
Toch maar weer teruggezapt naar Ned 1. Krijg van VI Oranje nog niet echt de wedstrijdspanning.
mensen met verstandquote:Op zondag 11 juli 2010 18:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Persie is goed met v.d. Vaart of Afellay...
Waarom niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:53 schreef Arcee het volgende:
Matthijsen kan niet spelen?
quote:
Dat waren beelden voor de wedstrijd tegen Brazilie.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik dacht dat ze zoiets zeiden. Misschien was het speculatie voor het geval dat.
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat waren beelden voor de wedstrijd tegen Brazilie.
Kut heb net kaartjes gekocht voor zijn concert.quote:
Ik ging een keer van een kabelbaan van ongeveer 15 meter hoog ofzo. Vond ik al eng toen ik boven stondquote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef tong80 het volgende:
Bungi jumpen. Respect voor mensen die dat durven. Snap zelf de kick er niet van. Bovenaan de roltrap heb ik al hoogtevrees.
quote:Op zondag 11 juli 2010 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooi die aflevering had ik nog niet gezien.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:13 schreef wolferl het volgende:
Gaat Derksen nou Elia de schuld geven![]()
Elia had er veel eerder in gemoeten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:14 schreef bascross het volgende:
Eerste keer dat ik VI uitgezet heb. Gijp begon voor de zoveelste keer over de ''geweldige aannames'' van Iniesta, terwijl ik Sneijder een werkelijk geniale bal op Robben heb zien geven, terwijl op de grond ligt.
Volgend seizoen hopelijk een meer realistische Gijp.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:15 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ja maar dat was er maar 1.. Spanje geeft zoveel goede ballen naar elkaar toe.... dat kun je gewoon niet vergelijken.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef bascross het volgende:
[..]
Spanje kwam amper aan voetballen toe, omdat Nederland goed speelde. In de verlenging kwam er iets meer ruimte, maar 90 min lang weinig gezien van die Spanjaarden.
Herinneren mensen zich alleen de laatste minuten van een wedstrijd, of heb je er gewoon geen verstand van? Met je Spaanse vlag. Flikker op man.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Dat orkest op de achtergrond ook, hebben we gewonnen ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef fioooon het volgende:
[..]
Spanje kwam amper aan voetballen toe.... dat kwam niet door het goede spel van Nederland hoor. Dat kwam door al die overtredingen van Nederland.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wtf is dat voor een concert buiten? Afschieten die gasten...
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef fioooon het volgende:
[..]
Spanje kwam amper aan voetballen toe.... dat kwam niet door het goede spel van Nederland hoor. Dat kwam door al die overtredingen van Nederland.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar je ben het wel met mij eens dat Spanje voor dezelfde overtredingen geen kaarten kreeg, en Nederland wel. Iniesta was het verschil, ging overal voor liggen, zeuren, zuigen, irriteren, dreigen.
Was gewoon een nuttige speler.
die vieze kut nicht met lange gekrulde haren moesten ze afschieten,wat een zeikwijfquote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar je ben het wel met mij eens dat Spanje voor dezelfde overtredingen geen kaarten kreeg, en Nederland wel. Iniesta was het verschil, ging overal voor liggen, zeuren, zuigen, irriteren, dreigen.
Was gewoon een nuttige speler.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Drassss het volgende:
Derksen matig dat je even niet je excuses aanbied richting van Praag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, doet Gijp nou gewoon ijsblokjes in het water van v.Gangelen, waar hij met zijn vieze zweetpoten in zit te baderen.
Is toch heerlijk man!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, doet Gijp nou gewoon ijsblokjes in het water van v.Gangelen, waar hij met zijn vieze zweetpoten in zit te baderen.
180.000 manquote:Op zondag 11 juli 2010 23:37 schreef macca728 het volgende:
jezus wat een rotzooi zeg
kunnen ze hun afval niet in prullenbakken gooien ofzo
ja in andere landen krijg je gewoon 1000 euro boete hoor, ik schaam me af en toe om Nederlander te zijn.quote:
De Jong is de nieuwe karatekid?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer heren.. Kom net binnen, iets eerder dan geplanned eigenlijk.
En als het een blanke was had je hoofd gezegd?quote:
ja manquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als het een blanke was had je hoofd gezegd?²
Je bent lekker optijd...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kan het niet kijken in denmark ook niet op rtl gemist
Wil iemand het opnemen en op het internet plaatsen voor mij?
Het is bijna afgelopen Harrie.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kan het niet kijken in denmark ook niet op rtl gemist
Wil iemand het opnemen en op het internet plaatsen voor mij?
QFTquote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb echt genoten van VI Oranje. Heerlijk programma en ik heb nu alweer zin in Voetbal International.
Mooie WK zomer dankzij de heren Derksen, Gijp en Genee.
Het is afgelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Iemand die het op kan nemen en voor mij op youtube zetten ofzo
Wil je het voor mij op internet zettenquote:
Danny Vera is er over 4 weken ook weer bij hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Voor de laatste keer Danny Vera![]()
Dit bezorgt me wel een trauma
Die zijn leuker want dat is met HansieHansie.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef grazz het volgende:
Was het dit jaar voor het eerst dat ze VI Oranje uitzonden?
Ik volg normaal VI niet zo, maar ben een beetje verslaad geraakt aan VI Oranje en hoop dat het net zo tof is als de reguliere uitzendingen straksIk ben fan
Lameraden, ik heb het topic nog niet geopend... Maar Boulahrouz en Affelay moesten opgesteld wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Had van Marwijk maar geluisterd:
Tip voor Van Marwijk!²
Oh niet eensquote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Lameraden, ik heb het topic nog niet geopend... Maar Boulahrouz en Affelay moesten opgesteld worden
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Verdomme, smijt die uitzending eens online.. Heb het begin gemist
Vandaag compilatie, gister was de laatste.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen is de laatste aflevering toch .. ?
Moeilijk hè, die smileys?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:31 schreef Neelke het volgende:
Jongens hebben jullie vandaag de vroeg uitzending gezien?
Onze Fok!ker zat er met zijn nieuwe gedrukte bazen T-shirt van Johan:P
Ik hoop dat hij zo komt vertellen hoe het was =]
Amenquote:Op maandag 12 juli 2010 05:07 schreef blonchi het volgende:
We hadden dit...
We hadden dat...
Hadden we...
Hadden we..
Hadden we maar...
Stelletje ouwehoerende achteraforakels.
Misschien moeten we de titel Vice Wereldkampioen in ere herstellen....
Maar waarom niet??quote:Op maandag 12 juli 2010 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet online komen, anders had er wel gestaan "wordt verwacht".
Geen idee, ze hebben wel vaker van die onzin. Zal wel weer wat gezegd worden wat niet door de beugel kon.quote:
Ik heb helaas de avonduitzending niet gezien, waren er soms uitspraken gemaakt die niet door de beugel konden? Is het daarom niet online???quote:Op maandag 12 juli 2010 10:59 schreef DrDentz het volgende:
VI Oranje is voor altijd weggestopt in de donkere kelders van het RTL gebouw.
Nee hoor, geen kutscheten ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik heb helaas de avonduitzending niet gezien, waren er soms uitspraken gemaakt die niet door de beugel konden? Is het daarom niet online???
Ja inderdaad. Wtf wat zijn dat voor geintjes. Waarom kan je die niet bekijken?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef HenkieVdV het volgende:
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
De middaguitzending staat er wel op, bij de avond krijg ik de melding geen toegang.
Waarom is die pokkeuitzending dan nog niet online???quote:Ondanks de deceptie maken we gewoon de laatste live-uitzending van #VIOranje. Napraten met een kater. Morgen een compilatie van het hele WK. - ongeveer 12 uur geleden
Laat gaan joh die nieuwsgroepen...quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)_disciplinary_recordquote:Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef roediej het volgende:
Weet iemand ook de totale rode en gele kaarten die totaal zijn gehaald tijdens het wk 2010? Moet dat voor een poule invullen, maar kan het nergens vinden
thanks!quote:
Laat gaan joh die megaupload...quote:Op maandag 12 juli 2010 12:27 schreef Ad_rem het volgende:
Zou iemand het op megaupload of iets dergelijks willen neerzetten.
Wil dat nzb bestand ook wel downloaden me een programma maar weet niet wat ik bij: url/username/password/port/ssl moet invulen.
Ja moet me echt keer in nieuwsgroepen verdiepen.quote:
Staat er tegen 3 uur op.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
wil iemand het op megaupload zetten please?
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Trystar het volgende:
VI Oranje 11 Juli nabeschouwing
http://uploaded.to/file/s6g03z
http://uploaded.to/file/b4v2go
quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Trystar het volgende:
http://uploaded.to/file/s6g03z
http://uploaded.to/file/b4v2go
erg bedankt!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
VI Oranje 11 Nabeschouwing
http://www.megaupload.com/?d=YA9FFAIO
Megaupload.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
Puur voetballend ben je er als Oranje gewoon nauwelijks aan te pas gekomen hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef Dejannn het volgende:
Wat een kutaflevering zeg so far. Johan, René helemaal kontje kruipen bij Spanje 'ja ach, Spanje was zoveel beter, wat een geweldig voetbal'
![]()
ook zwaar overdreven
precies de reden dat ik vrijwel direct na het laatste fluitsignaal lekker naar huis ben gegaan......die huldiging van spanje hoefde ik niet te zien en dit soort moster na de maaltijd gebabbel al helemaal niet!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:38 schreef Dejannn het volgende:
Wat een kutaflevering zeg so far. Johan, René helemaal kontje kruipen bij Spanje 'ja ach, Spanje was zoveel beter, wat een geweldig voetbal'
![]()
ook zwaar overdreven
absoluut wel, zowel in de eerste als tweede helft hebben ze 20 minuten de wedstrijd compleet gecontroleerd en gedomineerd en was spanje nergens te bekennen! alleen hebben ze zich telkens te ver terug laten zakken!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:50 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
Puur voetballend ben je er als Oranje gewoon nauwelijks aan te pas gekomen hoor.
thnx!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
Alle kenners beweren ook wat anders en een ventje die brult in termen van een dodenlijst zal het dan beter weten.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:55 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
absoluut wel, zowel in de eerste als tweede helft hebben ze 20 minuten de wedstrijd compleet gecontroleerd en gedomineerd en was spanje nergens te bekennen! alleen hebben ze zich telkens te ver terug laten zakken!
jammer, door die britse tyfushond verlies je de verlenging, penalties hadden ons absoluut die beker bezorgd!!!!
Howard Webb op een dodenlijst!
VLC mediaplayer.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef Mirjammmvv het volgende:
waarmee moet ik die uploads kijken?
ik kan het wel downloaden maar niet zien.
iemand enig idee?
Haha, ja en die gooit die ook elke keer bij zijn buurman erin, lekker fris allemaal, hahaquote:Op maandag 12 juli 2010 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
waar haalt rene elke keer die ijsblokjes vandaan, uit zn voetenbadje?!
Dank jequote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Trystar het volgende:
Part1 http://uploaded.to/file/s6g03z
Part2 http://uploaded.to/file/b4v2go
Beide parts downloaden! (omdat file limiet 500mb ..)
Dank voor de tip!quote:
Met welk programma download jij de afleveringen en welke maak jij er afspeelbare avi's van ?quote:Op maandag 12 juli 2010 14:45 schreef Trystar het volgende:
Part1 http://uploaded.to/file/s6g03z
Part2 http://uploaded.to/file/b4v2go
Beide parts downloaden! (omdat file limiet 500mb ..)
Je moet gewoon die hele upload downloaden, die iemand iets later gepost heeft. Ik heb 'm met Firefox gedownload en speel 'm in VLC mediaplayer af. In Windows mediaplayer krijg ik enkel geluid.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Righteous het volgende:
[..]
Met welk programma download jij de afleveringen en welke maak jij er afspeelbare avi's van ?
Ik krijg na downloaden steeds problemen met dat DRM gedoe
Ik speel ze af met VLC Media Player.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:51 schreef Righteous het volgende:
[..]
Met welk programma download jij de afleveringen en welke maak jij er afspeelbare avi's van ?
Ik krijg na downloaden steeds problemen met dat DRM gedoe
Ja die upload binnentrekken en afspelen is piece of cake natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet gewoon die hele upload downloaden, die iemand iets later gepost heeft. Ik heb 'm met Firefox gedownload en speel 'm in VLC mediaplayer af. In Windows mediaplayer krijg ik enkel geluid.
Ah zo. Geen idee, die upload op usenet is namelijk niet van mij.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:58 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja die upload binnentrekken en afspelen is piece of cake natuurlijk
Ik bedoel hem zelf downloaden DRM lozen en dan gewoon als afspeelbare avi op je harde schijf krijgen.
Kan ik ook een keer wat aanbieden ipv van anderen afhankelijk te zijn namelijk
VLC Media Player: ideaal en makkelijk gratis te downloaden. VLC is ideaal omdat je daarmee heel veel videobestandstypes kan afspelenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:57 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik speel ze af met VLC Media Player.
De aflevering heb ik van usenet gedownload met NewsLeecher.
Ze blijft cutequote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog even voor de/het meisje(s) achter Genee-geilerds. Of het af te leren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
I thank youquote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
Vanavond de laatste aflevering.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Is er vanavond een herhaling? Volgens teletekst en tvgids is er vanavond een aflevering van VI Oranje..
Herhalingquote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Is er vanavond een herhaling? Volgens teletekst en tvgids is er vanavond een aflevering van VI Oranje..
Compilatieuitzending.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Sanks!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
Compilatie dus van 4.5 weekquote:
quote:
was jij dat met dat johan shirt?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef WytzeV het volgende:
Ik zat gisteren vlak achter Rene van der Gijp, en hij heeft (gelukkig voor z'n tafelgenoten) z'n voeten niet in de ijsbak gehad
Bedankt voor 't opnemen van de uitzending, ben 'm nu aan het downloaden; kan ik eventjes zien hoe we erop stonden...!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
Aha..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond compilatie-uitzending
Ik hoop het echt heel erg.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Komt hansie eigenlijk nog terug bij VI als de Eredivisie weer begint?
Denk grotendeels hetzelfde, waarschijnlijk aangevuld met nog wat fragmenten van de afgelopen week. Maar ach, ik kan die stukjes op YouTube ook 3000x zien, dus dit wordt ook vast weer genieten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Is dat dezelfde compilatie als vorige keer?
Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bijquote:
Mja of toch minimaal 1x in de 2 weken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bij
Ik zag hem net nog op SBS. Hij was geweldig aan het overacten. Hij heeft een Derksen nodig die hem in toom houdt, bij SBS krijgt hij te vrij baan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bij
Daarom juistquote:Op maandag 12 juli 2010 21:55 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Van Hanegem voegt echt helemaal niets toe.
Als hij Johan tegenkomt slaat hij hem voor z'n bek.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom juistAltijd droog die gast...
Vervelende vent. Vraagt Genee of ie nog een wedstrijd heeft gezien, zegt ie "nee moet dat dan?".quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom juistAltijd droog die gast...
Toon wat respect voor Willem, faalhaas.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vervelende vent. Vraagt Genee of ie nog een wedstrijd heeft gezien, zegt ie "nee moet dat dan?".
Ja, dat moet als je in een voetbalprogramma zit, lul.
Respect genoeg, maar niet voor z'n optredens bij VIquote:Op maandag 12 juli 2010 22:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toon wat respect voor Willem, faalhaas.
Z'n optreden als coach van FC Utrecht was nog beschamenderquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Respect genoeg, maar niet voor z'n optredens bij VI
Dat sloeg echt nergens op nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Z'n optreden als coach van FC Utrecht was nog beschamender
Johan, is dat niet de broer van Willem?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Sjappel het volgende:
Het is jammer dat er geen grootheden meer komen eigenlijk.. Eerst had je een tafel met gasten als Guus Hiddink en dan met Johan en Willem van Hanegem, dat waren tijden.
wat probeer je nou te zeggen idiootquote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Johan, is dat niet de broer van Willem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |