I thank youquote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
VI Oranje 11 Nabeschouwing
http://www.megaupload.com/?d=YA9FFAIO
Vanavond de laatste aflevering.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Is er vanavond een herhaling? Volgens teletekst en tvgids is er vanavond een aflevering van VI Oranje..
Herhalingquote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Is er vanavond een herhaling? Volgens teletekst en tvgids is er vanavond een aflevering van VI Oranje..
Compilatieuitzending.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:10 schreef Sjappel het volgende:
Sanks!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:03 schreef Klummie het volgende:
VI Oranje 11 Nabeschouwing
http://www.megaupload.com/?d=YA9FFAIO
Compilatie dus van 4.5 weekquote:
quote:
was jij dat met dat johan shirt?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:45 schreef WytzeV het volgende:
Ik zat gisteren vlak achter Rene van der Gijp, en hij heeft (gelukkig voor z'n tafelgenoten) z'n voeten niet in de ijsbak gehad
Bedankt voor 't opnemen van de uitzending, ben 'm nu aan het downloaden; kan ik eventjes zien hoe we erop stonden...!
quote:Op maandag 12 juli 2010 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog even voor de/het meisje(s) achter Genee-geilerds. Of het af te leren.
[ afbeelding ]
Aha..quote:Op maandag 12 juli 2010 20:38 schreef Veerboot het volgende:
Vanavond compilatie-uitzending
Ik hoop het echt heel erg.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:33 schreef Paxcon het volgende:
Komt hansie eigenlijk nog terug bij VI als de Eredivisie weer begint?
Denk grotendeels hetzelfde, waarschijnlijk aangevuld met nog wat fragmenten van de afgelopen week. Maar ach, ik kan die stukjes op YouTube ook 3000x zien, dus dit wordt ook vast weer genieten.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Is dat dezelfde compilatie als vorige keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |