quote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar je ben het wel met mij eens dat Spanje voor dezelfde overtredingen geen kaarten kreeg, en Nederland wel. Iniesta was het verschil, ging overal voor liggen, zeuren, zuigen, irriteren, dreigen.
Was gewoon een nuttige speler.
die vieze kut nicht met lange gekrulde haren moesten ze afschieten,wat een zeikwijfquote:Op zondag 11 juli 2010 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar je ben het wel met mij eens dat Spanje voor dezelfde overtredingen geen kaarten kreeg, en Nederland wel. Iniesta was het verschil, ging overal voor liggen, zeuren, zuigen, irriteren, dreigen.
Was gewoon een nuttige speler.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:25 schreef Drassss het volgende:
Derksen matig dat je even niet je excuses aanbied richting van Praag.
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, doet Gijp nou gewoon ijsblokjes in het water van v.Gangelen, waar hij met zijn vieze zweetpoten in zit te baderen.
Is toch heerlijk man!quote:Op zondag 11 juli 2010 23:27 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, doet Gijp nou gewoon ijsblokjes in het water van v.Gangelen, waar hij met zijn vieze zweetpoten in zit te baderen.
180.000 manquote:Op zondag 11 juli 2010 23:37 schreef macca728 het volgende:
jezus wat een rotzooi zeg
kunnen ze hun afval niet in prullenbakken gooien ofzo
ja in andere landen krijg je gewoon 1000 euro boete hoor, ik schaam me af en toe om Nederlander te zijn.quote:
De Jong is de nieuwe karatekid?quote:Op zondag 11 juli 2010 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Jammer heren.. Kom net binnen, iets eerder dan geplanned eigenlijk.
En als het een blanke was had je hoofd gezegd?quote:
ja manquote:Op zondag 11 juli 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als het een blanke was had je hoofd gezegd?²
Je bent lekker optijd...quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kan het niet kijken in denmark ook niet op rtl gemist
Wil iemand het opnemen en op het internet plaatsen voor mij?
Het is bijna afgelopen Harrie.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik kan het niet kijken in denmark ook niet op rtl gemist
Wil iemand het opnemen en op het internet plaatsen voor mij?
QFTquote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Heb echt genoten van VI Oranje. Heerlijk programma en ik heb nu alweer zin in Voetbal International.
Mooie WK zomer dankzij de heren Derksen, Gijp en Genee.
Het is afgelopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Iemand die het op kan nemen en voor mij op youtube zetten ofzo
Wil je het voor mij op internet zettenquote:
Danny Vera is er over 4 weken ook weer bij hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Voor de laatste keer Danny Vera![]()
Dit bezorgt me wel een trauma
Die zijn leuker want dat is met HansieHansie.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef grazz het volgende:
Was het dit jaar voor het eerst dat ze VI Oranje uitzonden?
Ik volg normaal VI niet zo, maar ben een beetje verslaad geraakt aan VI Oranje en hoop dat het net zo tof is als de reguliere uitzendingen straksIk ben fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |