Die zijn leuker want dat is met HansieHansie.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:04 schreef grazz het volgende:
Was het dit jaar voor het eerst dat ze VI Oranje uitzonden?
Ik volg normaal VI niet zo, maar ben een beetje verslaad geraakt aan VI Oranje en hoop dat het net zo tof is als de reguliere uitzendingen straksIk ben fan
Lameraden, ik heb het topic nog niet geopend... Maar Boulahrouz en Affelay moesten opgesteld wordenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Had van Marwijk maar geluisterd:
Tip voor Van Marwijk!²
Oh niet eensquote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Lameraden, ik heb het topic nog niet geopend... Maar Boulahrouz en Affelay moesten opgesteld worden
Jaquote:Op maandag 12 juli 2010 01:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Verdomme, smijt die uitzending eens online.. Heb het begin gemist
Vandaag compilatie, gister was de laatste.quote:Op maandag 12 juli 2010 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Morgen is de laatste aflevering toch .. ?
Moeilijk hè, die smileys?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:31 schreef Neelke het volgende:
Jongens hebben jullie vandaag de vroeg uitzending gezien?
Onze Fok!ker zat er met zijn nieuwe gedrukte bazen T-shirt van Johan:P
Ik hoop dat hij zo komt vertellen hoe het was =]
Amenquote:Op maandag 12 juli 2010 05:07 schreef blonchi het volgende:
We hadden dit...
We hadden dat...
Hadden we...
Hadden we..
Hadden we maar...
Stelletje ouwehoerende achteraforakels.
Misschien moeten we de titel Vice Wereldkampioen in ere herstellen....
Maar waarom niet??quote:Op maandag 12 juli 2010 10:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zal ook wel niet online komen, anders had er wel gestaan "wordt verwacht".
Geen idee, ze hebben wel vaker van die onzin. Zal wel weer wat gezegd worden wat niet door de beugel kon.quote:
Ik heb helaas de avonduitzending niet gezien, waren er soms uitspraken gemaakt die niet door de beugel konden? Is het daarom niet online???quote:Op maandag 12 juli 2010 10:59 schreef DrDentz het volgende:
VI Oranje is voor altijd weggestopt in de donkere kelders van het RTL gebouw.
Nee hoor, geen kutscheten ofzo.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik heb helaas de avonduitzending niet gezien, waren er soms uitspraken gemaakt die niet door de beugel konden? Is het daarom niet online???
Ja inderdaad. Wtf wat zijn dat voor geintjes. Waarom kan je die niet bekijken?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef HenkieVdV het volgende:
http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
De middaguitzending staat er wel op, bij de avond krijg ik de melding geen toegang.
Waarom is die pokkeuitzending dan nog niet online???quote:Ondanks de deceptie maken we gewoon de laatste live-uitzending van #VIOranje. Napraten met een kater. Morgen een compilatie van het hele WK. - ongeveer 12 uur geleden
Laat gaan joh die nieuwsgroepen...quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)_disciplinary_recordquote:Op maandag 12 juli 2010 11:55 schreef roediej het volgende:
Weet iemand ook de totale rode en gele kaarten die totaal zijn gehaald tijdens het wk 2010? Moet dat voor een poule invullen, maar kan het nergens vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |