Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bijquote:
Mja of toch minimaal 1x in de 2 weken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bij
Ik zag hem net nog op SBS. Hij was geweldig aan het overacten. Hij heeft een Derksen nodig die hem in toom houdt, bij SBS krijgt hij te vrij baan.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik Hansie tijdens VI Oranje niet echt gemist. Maar bij de reguliere VI hoort hij er wel gewoon weer bij
Daarom juistquote:Op maandag 12 juli 2010 21:55 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Van Hanegem voegt echt helemaal niets toe.
Als hij Johan tegenkomt slaat hij hem voor z'n bek.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom juistAltijd droog die gast...
Vervelende vent. Vraagt Genee of ie nog een wedstrijd heeft gezien, zegt ie "nee moet dat dan?".quote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom juistAltijd droog die gast...
Toon wat respect voor Willem, faalhaas.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Vervelende vent. Vraagt Genee of ie nog een wedstrijd heeft gezien, zegt ie "nee moet dat dan?".
Ja, dat moet als je in een voetbalprogramma zit, lul.
Respect genoeg, maar niet voor z'n optredens bij VIquote:Op maandag 12 juli 2010 22:05 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Toon wat respect voor Willem, faalhaas.
Z'n optreden als coach van FC Utrecht was nog beschamenderquote:Op maandag 12 juli 2010 22:08 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Respect genoeg, maar niet voor z'n optredens bij VI
Dat sloeg echt nergens op nee.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Z'n optreden als coach van FC Utrecht was nog beschamender
Johan, is dat niet de broer van Willem?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:13 schreef Sjappel het volgende:
Het is jammer dat er geen grootheden meer komen eigenlijk.. Eerst had je een tafel met gasten als Guus Hiddink en dan met Johan en Willem van Hanegem, dat waren tijden.
wat probeer je nou te zeggen idiootquote:Op maandag 12 juli 2010 22:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Johan, is dat niet de broer van Willem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |