Saai RCT3 KUn je poppetjes vermoorden.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is RCT 2!
En er staan wel een paar gebouwen in?
Het is niet alsof hij een glijbaan in de Sahara heeft gebouwd. Hij heeft een glijbaan in de Sahara gebouwd.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef Pinterman het volgende:
Gast, wat een saaie kutachtbaan is dat. Beter bouw je wat scenery. Paar boompjes, cowboys, misschien een dino hier of daar... Gaat je excitement rating van omhoog man. Nu is het alsof je een glijbaan in de Sahara hebt gebouwd.
Dat was de meest veelzeggende naam en simpelquote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef Manu. het volgende:
'boomstamgoed'TS neemt spelletjes wat te serieus.
Paar tv'tjes hangen een gorilla laten lopen, komt heulemaal goedquote:Op zondag 11 juli 2010 12:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoezo is de wachtrij de kort?
Het is toch slechter om een te lange wachtrij te maken, dan worden de bezoekers boos.
in 1 ook alquote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Saai RCT3 KUn je poppetjes vermoorden.
Ga echt wat doen aan de omgeving, check even wat pics online en dan zie je dat je ook wat kun doen met bergen etc.quote:
Het is nooit genoegquote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef devl1nsect het volgende:
180 mensen wachten op een attractie en 180 is te weinig?
Failgame
Falert. Alleen 1 (en 2 in mindere mate) zijn toffe games. 3 is kutquote:
Er staan nu wel minder mensen in de rij... Misschien zijn ze ontvoerd door nomaden, of omgekomen van de hitte?quote:
3 is even wennen maar ook leuk, helemaal incl. RCT3 Soakedquote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Falert. Alleen 1 (en 2 in mindere mate) zijn toffe games. 3 is kut
Ja, dat vond ik wel slimquote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Er staan nu wel minder mensen in de rij... Misschien zijn ze ontvoerd door nomaden, of omgekomen van de hitte?
Sneaky trouwens dat je het pad hebt verlegd zodat ze bij het verlaten van de glijbaan toch weer langs de ingang moetenKunnen ze iig nog wel limonade kopen.
Dat lijkt me gruwelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 13:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Laten we een keer een achtbaanbouwwedstrijd houden op fokOf een heel park.
![]()
QFTquote:Op zondag 11 juli 2010 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
3 is even wennen maar ook leuk, helemaal incl. RCT3 Soaked
Plaatste hij 1 stukje achtbaan per jaar ofzo?quote:Op zondag 11 juli 2010 13:11 schreef 08gnoT. het volgende:
M'n vader had een park met +800 jaar op de teller
Fuck yea, die waterbaan! Ik maak echter nooit van die pleinen zoals aan de linkerkant, dan vinden die klootzakken het te druk.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ [url=
Ander park, kijk ook even linksonder
Of ze verdwalenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Fuck yea, die waterbaan! Ik maak echter nooit van die pleinen zoals aan de linkerkant, dan vinden die klootzakken het te druk.
Neuh elke 50 jaar sloopte hij alles en begon hij opnieuwquote:Op zondag 11 juli 2010 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Plaatste hij 1 stukje achtbaan per jaar ofzo?
Dat is wel jammer in RCT 3, daar kun je niet ondergronds bouwenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Check de goedheid
(Op een paar attracties na waar niemand staat)
Rechtsonder heb ik ook nog een houte achtbaan die ondergronds gaat![]()
Bij mij doet ie het wel goed op Windows 7quote:Op zondag 11 juli 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb de originele CD van Rollercoaster Tycoon 1 nog, maar ik denk niet dat het werkt op Windows 7
Even proberen dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel goed op Windows 7
Te scherpe bochten, en te snel na een afdaling.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kom op hee, deze is toch gewoon vet?
[ afbeelding ]
Zelfs met gratis toegang gaat niemand erin
Kutbezoekers
Ik heb die verwijderd en een nieuwe, betere neergezetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Te scherpe bochten, en te snel na een afdaling.
Ik gebruik eigenlijk bijna nooit de allerkleinste bochten. Ook moet je een beetje rekening houden met de 'flow' van je baan. Na een bocht naar rechts moet je niet meteen een bocht naar links plempen want dat zijn dus die G-krachten waar je gasten leip van worden
Mensen die in een wachtrij staan gaan er niet meer uit, als je slim bent verhoog je de prijs bij de boomstammen naar 15euro ofzo. Er zullen geen mensen meer in gaan, maar die 180 mensen die erin staan betalen wel die 15 euroquote:
De entree voor het park is gratisquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Pakspul het volgende:
Vraag je trouwens ook nog geld voor de attracties naast de ingang prijs
Waar zie jij rechte bochten?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef DaMayan het volgende:
je zijwaardse g is nog steeds te hoog. Geen rechte bochten gebruiken alleen hellende bochten. Zeker als je wat snelheid hebt zoals voor je kurkentrekker.
Ik doe altijd geen entree vragen en voor de attracties excitement-rating=prijs. Werkt verdomde goedquote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die in een wachtrij staan gaan er niet meer uit, als je slim bent verhoog je de prijs bij de boomstammen naar 15euro ofzo. Er zullen geen mensen meer in gaan, maar die 180 mensen die erin staan betalen wel die 15 euro
15*180=2700.
Is toch weer een leuk bedragje
Geweldige theming.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien gaat mijn supergaafcoolnietnormaalstoere waterachtbaan als een malle, met momenteel +/- 180 wachtende.
En zoals altijd blijkt, de wachtrij is te kort![]()
![]()
Klacht: Te veel weinig mensen willen in mijn awesome attractie
Als je een entertainer in de rij laat lopen gaat het ook goedquote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Adames het volgende:
Wachtrij is te lang. Bij een kortere rij zijn de gasten veel meer tevreden. Zo lang er een constante aanvoer is van mensen en je dus altijd geld krijgt is het al goed. Twee keer de hoeveelheid mensen van een rondje moeten er in passen.
Of gewoon 2 keer de helft vragen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doe altijd geen entree vragen en voor de attracties excitement-rating=prijs. Werkt verdomde goed
Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar zie jij rechte bochten?
Alleen 1 bij het einde zodat ik goed uitkom
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Adames het volgende:
Oh en verder is het ook simpel: mensen die in de rij staan geven geen geld uit. Als ze langslopen en niet er in kunnen geven ze het geld wel uit aan de andere dingen.
Volgens mij was dat zo'n bocht naar benedenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
Zijn er eigenlijk nog recente leuke tycoon games?
Nadeel daarvan is dat je niet elke gast uitmelkt. Elke gast heeft een bepaald budget. Als je een vaste hoge prijs hebt en verder vrij weinig vraagt, dan zal een gast vaak redelijk veel overhouden.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef Peter het volgende:
Ik vraag altijd best veel voor entree, meeste attracties gratis, behalve de top rollercoasters..
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je bij RCT2 niet gewoon aan een leeg park beginnen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistje
Dan de eerste optie kiezen
Hier zit het probleem:quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zo'n bocht naar beneden
Neequote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Hyundai het volgende:
Ik installeer nu RCT3, is die ook zo goed?
Ik was er ook net mee begonnen, manquote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef ChievoVerona het volgende:
je pretpark is lelijk man. naast de paden alleen maar zand
Ze moeten er maar aan wennenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier zit het probleem:
[ afbeelding ]
Overigens is RCT3 wel aardig in combinatie met Soaked hoor.
Ik heb zo'n portable versie van rollercoaster tycoon 2 met alle 2 de uitbreidingsetsquote:Op zondag 11 juli 2010 15:51 schreef Koeketrommel het volgende:
Nog een attractie erbij bouwen?
PS: Kan je Rollercoaster 1 ergens downloadenben dat spel allang kwijt.
Ja man, 4000quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Skazminko het volgende:
Mensen die niet minstens 4000 gasten tegelijk in hun park kunnen krijgen zijn dit spel niet waardig.
In een van de uitbreidingen zit zo'n park waar je geen reclame mag maken en aan de xxxx gasten moet komen zonder de rating onder 700 te laten komen. Ik zat daar aan de 3000 ofzo, heerlijk parkquote:Op zondag 11 juli 2010 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja man, 4000
Als je het nu nog zonder cheats lukt....
Arid Heights zeker? Ook geen geldlimietquote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In een van de uitbreidingen zit zo'n park waar je geen reclame mag maken en aan de xxxx gasten moet komen zonder de rating onder 700 te laten komen. Ik zat daar aan de 3000 ofzo, heerlijk park
Mijn record is volgens mij iets van 3000, maar het is bij mij wel altijd leuk om helemaal uit te zoomen. Dan zie je echt een enorme wirwar aan achtbanen, dat ik me altijd afvraag hoe ik het in godsnaam zo gekregen hebquote:Op zondag 11 juli 2010 17:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb wel eens 8000+ gehad, wat een mierennestToen de helft maar verzopen want iedereen liep te klagen over de drukte
Wel in rct2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sssst, Zeg dat nou nietquote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Arid Heights zeker? Ook geen geldlimiet
Ik heb bij RCT 3 voor het eerst in m'n leven de tutorial bij een spel doorgenomenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik zat net RCT3 te spelen, wat een kutspel.
Ik snap er geen donder van.
Ik weet de oplossingquote:Op zondag 11 juli 2010 17:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik zat net RCT3 te spelen, wat een kutspel.
Ik snap er geen donder van.
Ja ik nam die tutorial ook door maar nu snap ik het nog niet. Of nouja, ik snap t wel maar het werkt wel kut. RCT3quote:Op zondag 11 juli 2010 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij RCT 3 voor het eerst in m'n leven de tutorial bij een spel doorgenomenMaar daarna is het wel makkelijk te spelen
Bij die eerste 2 screenshots, in de woestijn, ben ik net begonnen.quote:
RTC 1 en 2 zijn inderdaad leuker. Jammer dat het vervolg een achteruitgang is in plaats van verbetering. Het enige leuke is dat je meer speelruimte hebt bij het voltooien van de opdracht omdat ze in 3 makkelijker te halen zijn dan in 1 en 2. Kun je teminste wat nutteloze maar mooie achtbanen etc. bouwenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja ik nam die tutorial ook door maar nu snap ik het nog niet. Of nouja, ik snap t wel maar het werkt wel kut. RCT3
Idd, enquote:Op zondag 11 juli 2010 18:50 schreef Balgehakt het volgende:
In RCT3 is het wel leuk achtbanen bouwen, je hebt wat meer opties om ze allemaal door elkaar te laten slingeren en meer verschillende bochten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Futureone het volgende:
Ik wil heel graag RC2 gaan spelen maar ik wil weten hoe ik een leeg park krijg, de parken die er in staan, staan allemaal al attracties.
Het enige wat ik erin doe is overigens achtbanen bouwen in de sandbox mode. De missies ooit wel voltooid, maar dat was niet erg leuk. Bijzonder makkelijk en best wel saai zelfs.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Toch ga ik RCT3 ook maar eens proberen nu, wel met uitbreidingenIk heb hem wel eens gehad toen hij nog niet officieel uit was (eerste spel wat ik kuikte
) en toen was hij zo buggy en sloom (oude comp) dat ik hem nooit echt een kans gegeven heb.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijBij mij doet ie het niet, vraagt om de Bochtige Banen expansion pack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Vanavond zal ik er wel een paar posten.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gaan jullie nou nog achtbaan screenshots posten?
Naisquote:Op maandag 12 juli 2010 11:20 schreef internal het volgende:
[..]
Vanavond zal ik er wel een paar posten.
En dan proberen dat wagentje precies in een bak met water te laten landen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Operc het volgende:
Ook mooi in RCT1 om een achtbaan te bouwen die heen en terug ging en vervolgens de startsnelheid wat op te schroeven, gaf ook mooie crashes
Volgens mij ben je niet de enigequote:Op maandag 12 juli 2010 13:24 schreef Eenskijken het volgende:
heb net RCT weer gespeeld NAV dit topic
Ik speel meestal wel een paar levels/parken uit voordat ik het weer even zat benquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik ook. Dan ga ik het installeren, speel het 10 min en ben het dan weer zat
Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Eenskijken het volgende:
Jammer dat die jaren zo lang duren. Bij year 1 had ik al een rating van 800 en 550 bezoekers. Dan moet je nog 2 jaar wachten en niets doen.
Kan niet, óf je hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef luckass het volgende:
Als ik het ga installeren ben ik het zo weer beu.
Inderdaad, gewoon een paar leuke achtbanen neerzetten, lening afbetalen, het blijft gewoon leukquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.
Klopt maar ik wou die banen ff 'snel' completen maar dat valt vies tegenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.
Yeapquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik ook. Dan ga ik het installeren, speel het 10 min en ben het dan weer zat
456 Gevangenequote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ojah waarom is deze nog niet gepost?![]()
[ afbeelding ]
Ziet er echt gay uitquote:
Ook al is RCT 3 ruk met alles. Je kan zoveel meer maken met de soaked expansion. En je hebt meer vrijheid in de sandboxmode en kan zo een heel waterpark nabouwen.quote:
quote:
Klik een paar keer achter elkaar op het rode lichtjequote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef ach het volgende:
Bleh elke keer maak ik dikke achtbanen en als ik ze dan start na testen en er zitten 4+ man in het karretje vliegt hij ergens uit de bocht of over een heuveltje en ontploft de boelHoe start je je achtbaan opnieuw als hij gecrasht is? Die karretjes gaan niet meer rijden terwijl hij gewoon open is en er mensen in de rij staan.
Er zitten ook al 2,5 jaar mensen vast in mijn boomstam attractie
2 als je t mij vraagt.. uitgebreider als 1 maar niet met het kut uiterlijk van 3quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef On het volgende:
Welke RCT is nu de beste? Ik wil het ook weer eens spelen.
Windows 7 zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
Zo kut, kheb RCT 1 geinstalleerd ik kan spelen, maar als ik hem opsla en ik wil de opgeslagen map laden crasht hij ... elke keer
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Wow, mag ik je pijpen?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Zoiets zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef LePoo het volgende:
Oh man, ik had vroeger zo een vet park gemaakt he.
Alleen had ik hiervoor een bestandje, waarmee je in een TE groot leeg veld begon, met oneindig veel geld.
Die bestandje plakte je ergens in een folder ofzo, en gaan met die banaan.
Iemand enig idee of dat ook beschikbaar is voor RTC2 ofzo?
Want anders ga ik zo 't meteen ff ergens proberen te downloaden.![]()
Kun je zelf maken bij scenario editor.quote:
De save games komen vaak in mijn documenten uit. al weet ik dat niet zeker bij een oud spel als RCT. Die map zou je kunnen kopieren en plakken op de andere pc en direct verder spelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef kwiwi het volgende:
Heeft trouwens iemand een oplossing voor mijn RCT probleem?
Probleem: ik wil mijn opgeslagen parken ook graag op andere computers kunnen spelen zodat ik niet steeds opnieuw hoef te beginnen, maar dit kan niet aangezien hij ze op de C schijf opslaat. Nu had ik al bedacht om een externe harde schijf te kopen en daar het spel op te zetten (als dat al werkt want toen ik het op een usb stick wilde installeren, kwam er in beeld dat het niet op dat opslagapparaat geinstalleerd mocht worden). Alleen zei iemand me dat je het spel dan niet goed/snel genoeg kan spelen omdat alles via dat usb-kabeltje moet gaan.
Iemand een (andere) oplossing?
Zorgen voor goede achtbanen, rating van 8-12 op spanning, dan hebben je gasten er ook aardig wat geld voor over.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe houd ik ooit mijn financiën op orde, snap er geen kont van het loopt naar beneden tot en met...
En vraag een combinatie van entreeprijs en attractieprijs. Zorg verder voor weinig simpele paden, veel verschillende attracties en achtbanen zou ik het bij de standaard houden. Zeker bij het begin.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe houd ik ooit mijn financiën op orde, snap er geen kont van het loopt naar beneden tot en met...
In RCT 2 kan je geen entreeprijs en attractieprijs samen vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
En vraag een combinatie van entreeprijs en attractieprijs. Zorg verder voor weinig simpele paden, veel verschillende attracties en achtbanen zou ik het bij de standaard houden. Zeker bij het begin.
das ook stom zegquote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In RCT 2 kan je geen entreeprijs en attractieprijs samen vragen
Het is óf gratis entree en attracties kosten geld
Óf het entree kost geld en de attracties zijn gratis
Hoe de fuck verdien jij dan geld?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
das ook stom zeg
Ik laat ze gratis binnen en vraag geld bij de attracties, als het een beetje lekker loopt en het park gedecoreerd is vraag ik een klein beetje entreegeld. (hooguit 3 euri)
Ik speel soms nog RCT-1 (met addons)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien jij dan geld?
Ik laat ze gratis binnen en bij de attracties vraag ik een prijs die gelijk is aan de excitementrating.
Waar kan je die rating zien eigenlijk?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien jij dan geld?
Ik laat ze gratis binnen en bij de attracties vraag ik een prijs die gelijk is aan de excitementrating.
Dat bedoel ik juist, je vraagt geen entree en imo weinig geld bij de attracties.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik speel soms nog RCT-1 (met addons)
Ik vraag gewoon geld bij de attracties en dat blijft het hele spel zo. Een paar euri entreegeld jaagt de klanten niet weg, dus waarom niet?
Er staat een soort klokje als je op een achtbaan klikt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Waar kan je die rating zien eigenlijk?
Ik flikker achtbanen altijd op 5euro/guldens/punten/whatever
en die saaie shit 1,50 ofzo
Die losse file waar hier eerder naar verwezen is, maakt een map aan rct1d\Saved Gamesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
De save games komen vaak in mijn documenten uit. al weet ik dat niet zeker bij een oud spel als RCT. Die map zou je kunnen kopieren en plakken op de andere pc en direct verder spelen.
USB kabel is in feite snel genoeg.
Ik vraag genoeg en ik kijk ook hoe de poppetjes denken over de attractie, zolang ze niet klagen doe ik er steeds een beetje geld bij.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je vraagt geen entree en imo weinig geld bij de attracties.
ah, ok. Maar zeker bij achtbanen kan je gewoon de excitementrating als prijs vragen. Als die 8 is, betalen ze er gewoon 8 euro voor.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik vraag genoeg en ik kijk ook hoe de poppetjes denken over de attractie, zolang ze niet klagen doe ik er steeds een beetje geld bij.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbij^^ @ koektrommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ah, ok. Maar zeker bij achtbanen kan je gewoon de excitementrating als prijs vragen. Als die 8 is, betalen ze er gewoon 8 euro voor.
Deel 1 geloof ik niet, toen bestonden er nog geen schermen van dat formaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Jump het volgende:
Godver, met dit hier te lezen heb ik er terug zin in gekregen! Kan je RCT in feite ook op hogere resoluties van 1280*1024 draaien?
Om .iso files te downloaden ?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En kap hier eens met download requests, ga naar een willekeurige torrentsite
Dan kun je de game spelen, ik tenminstequote:
Dat zette ik altijd uitquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een drama is het om dat gras netjes te houden, klusjesmannen hebben het er druk mee
Ik weet niet hoe ik dat werkend krijgquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kun je de game spelen, ik tenminste
Of wil je per se een ander soort file met dezelfde game
Voor een leeg park in RCT2 moet je naar de editor gaan, het rode gereedschapskistje in het menu. Dan kies je de eerste optiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:26 schreef Futureone het volgende:
Niemand die me kan helpen met een leeg park in RCT2?
En die Flatland kan ik nergens vinden..
Dit deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:09 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die de klusjesmannen het gras laten maaien
Pak gewoon de schep zet hem op maximale grootte ( dus 6 bij 6 hokjes ofzo ) en klik 1x met de linkermuisknop, het gras is nu weer kort
En inderdaad, gewoon uitvinken bij je klusjesmannen, kots opruimen is veul belangrijker !
Die is leukquote:
Ik heb alle RCT's, maar vond de laatste zo vervelend om mee te werken dat ik er chagrijnig van werd. Ik ga RCT 2 maar weer eens installeren. Ik heb het hele topic gelezen en moet toegeven dat ik puur functionele parken maakte, helemaal plat en saai zonder theming, maar ik ben nu geïnspireerd om daar toch eens wat meer mee te gaan doenquote:
Ja idd, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb alle RCT's, maar vond de laatste zo vervelend om mee te werken dat ik er chagrijnig van werd. Ik ga RCT 2 maar weer eens installeren. Ik heb het hele topic gelezen en moet toegeven dat ik puur functionele parken maakte, helemaal plat en saai zonder theming, maar ik ben nu geïnspireerd om daar toch eens wat meer mee te gaan doen
Ik maak het er wel vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:42 schreef Salamando het volgende:
komt er dan nog een 'show je achtbanen hier' topic?
goed idee, kijken wat ik vanavond kan creerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik maak het er wel van
Ik moet ze alleen nog even uploaden
Ik niet, omdat ik dat teveel werk vindquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:03 schreef Salamando het volgende:
ik zou dit in een apart topiek maken!
en ik mis de aankleding van je achtbanen, sfeer creëren!
en ik geef mijn achtbanen altijd toffe namen (in de sfeer waarin ik ze maak)
luie donderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik niet, omdat ik dat teveel werk vind
Omdat Apple kut is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:18 schreef Banzaiaap het volgende:
Waarom is dit bazenspel er niet voor de mac..
Ik heb hem nu in een zipje, maar hoe zet ik dat neer voor jou te downloaden?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:13 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
SperzieboonToon, wil jij je savegames es uploaden?Kan ik met dat geld meteen een kickass park bouwen
uploaden op een site (megaupload ofzo) en dan kan hij hem uitpakken in zijn eigen savegames denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in een zipje, maar hoe zet ik dat neer voor jou te downloaden?
haten op een goed spelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef baasbovenbaasbovenbaas het volgende:
12 pagina over een spel uit 2000
Jep, dat dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
uploaden op een site (megaupload ofzo) en dan kan hij hem uitpakken in zijn eigen savegames denk ik
25 posts per paginaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:25 schreef baasbovenbaasbovenbaas het volgende:
12 pagina over een spel uit 2000
Holy shitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Een doorsnee park van mij
[ afbeelding ]
Het is wel Icicle Worlds, daar heb je onbeperkt geld, maar m'n andere parken zien er meestal ook zo uitquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Holy shit
Dat kan bijna niet
Wel nice hoor
En dat is RCT 1, ik speel eigenlijk 2quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel Icicle Worlds, daar heb je onbeperkt geld, maar m'n andere parken zien er meestal ook zo uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar doelde ik op jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wel iets beter dan "houte wildemuisachtbaan 1" hè?
Ook wel toepasselijk
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Een doorsnee park van mij
[ afbeelding ]
De nausea rating van je achtbanen zal wel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel Icicle Worlds, daar heb je onbeperkt geld, maar m'n andere parken zien er meestal ook zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |