Ik was er ook net mee begonnen, manquote:Op zondag 11 juli 2010 16:04 schreef ChievoVerona het volgende:
je pretpark is lelijk man. naast de paden alleen maar zand
Ze moeten er maar aan wennenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier zit het probleem:
[ afbeelding ]
Overigens is RCT3 wel aardig in combinatie met Soaked hoor.
Ik heb zo'n portable versie van rollercoaster tycoon 2 met alle 2 de uitbreidingsetsquote:Op zondag 11 juli 2010 15:51 schreef Koeketrommel het volgende:
Nog een attractie erbij bouwen?
PS: Kan je Rollercoaster 1 ergens downloadenben dat spel allang kwijt.
Ja man, 4000quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Skazminko het volgende:
Mensen die niet minstens 4000 gasten tegelijk in hun park kunnen krijgen zijn dit spel niet waardig.
In een van de uitbreidingen zit zo'n park waar je geen reclame mag maken en aan de xxxx gasten moet komen zonder de rating onder 700 te laten komen. Ik zat daar aan de 3000 ofzo, heerlijk parkquote:Op zondag 11 juli 2010 17:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja man, 4000
Als je het nu nog zonder cheats lukt....
Arid Heights zeker? Ook geen geldlimietquote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In een van de uitbreidingen zit zo'n park waar je geen reclame mag maken en aan de xxxx gasten moet komen zonder de rating onder 700 te laten komen. Ik zat daar aan de 3000 ofzo, heerlijk park
Mijn record is volgens mij iets van 3000, maar het is bij mij wel altijd leuk om helemaal uit te zoomen. Dan zie je echt een enorme wirwar aan achtbanen, dat ik me altijd afvraag hoe ik het in godsnaam zo gekregen hebquote:Op zondag 11 juli 2010 17:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb wel eens 8000+ gehad, wat een mierennestToen de helft maar verzopen want iedereen liep te klagen over de drukte
Wel in rct2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sssst, Zeg dat nou nietquote:Op zondag 11 juli 2010 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Arid Heights zeker? Ook geen geldlimiet
Ik heb bij RCT 3 voor het eerst in m'n leven de tutorial bij een spel doorgenomenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik zat net RCT3 te spelen, wat een kutspel.
Ik snap er geen donder van.
Ik weet de oplossingquote:Op zondag 11 juli 2010 17:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik zat net RCT3 te spelen, wat een kutspel.
Ik snap er geen donder van.
Ja ik nam die tutorial ook door maar nu snap ik het nog niet. Of nouja, ik snap t wel maar het werkt wel kut. RCT3quote:Op zondag 11 juli 2010 17:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb bij RCT 3 voor het eerst in m'n leven de tutorial bij een spel doorgenomenMaar daarna is het wel makkelijk te spelen
Bij die eerste 2 screenshots, in de woestijn, ben ik net begonnen.quote:
RTC 1 en 2 zijn inderdaad leuker. Jammer dat het vervolg een achteruitgang is in plaats van verbetering. Het enige leuke is dat je meer speelruimte hebt bij het voltooien van de opdracht omdat ze in 3 makkelijker te halen zijn dan in 1 en 2. Kun je teminste wat nutteloze maar mooie achtbanen etc. bouwenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:51 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja ik nam die tutorial ook door maar nu snap ik het nog niet. Of nouja, ik snap t wel maar het werkt wel kut. RCT3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |