Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar zie jij rechte bochten?
Alleen 1 bij het einde zodat ik goed uitkom
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Adames het volgende:
Oh en verder is het ook simpel: mensen die in de rij staan geven geen geld uit. Als ze langslopen en niet er in kunnen geven ze het geld wel uit aan de andere dingen.
Volgens mij was dat zo'n bocht naar benedenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
Zijn er eigenlijk nog recente leuke tycoon games?
Nadeel daarvan is dat je niet elke gast uitmelkt. Elke gast heeft een bepaald budget. Als je een vaste hoge prijs hebt en verder vrij weinig vraagt, dan zal een gast vaak redelijk veel overhouden.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef Peter het volgende:
Ik vraag altijd best veel voor entree, meeste attracties gratis, behalve de top rollercoasters..
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je bij RCT2 niet gewoon aan een leeg park beginnen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistje
Dan de eerste optie kiezen
Hier zit het probleem:quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zo'n bocht naar beneden
Neequote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Hyundai het volgende:
Ik installeer nu RCT3, is die ook zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |