Bij mij doet ie het wel goed op Windows 7quote:Op zondag 11 juli 2010 13:23 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb de originele CD van Rollercoaster Tycoon 1 nog, maar ik denk niet dat het werkt op Windows 7
Even proberen dan.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel goed op Windows 7
Te scherpe bochten, en te snel na een afdaling.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kom op hee, deze is toch gewoon vet?
[ afbeelding ]
Zelfs met gratis toegang gaat niemand erin
Kutbezoekers
Ik heb die verwijderd en een nieuwe, betere neergezetquote:Op zondag 11 juli 2010 14:02 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Te scherpe bochten, en te snel na een afdaling.
Ik gebruik eigenlijk bijna nooit de allerkleinste bochten. Ook moet je een beetje rekening houden met de 'flow' van je baan. Na een bocht naar rechts moet je niet meteen een bocht naar links plempen want dat zijn dus die G-krachten waar je gasten leip van worden
Mensen die in een wachtrij staan gaan er niet meer uit, als je slim bent verhoog je de prijs bij de boomstammen naar 15euro ofzo. Er zullen geen mensen meer in gaan, maar die 180 mensen die erin staan betalen wel die 15 euroquote:
De entree voor het park is gratisquote:Op zondag 11 juli 2010 14:08 schreef Pakspul het volgende:
Vraag je trouwens ook nog geld voor de attracties naast de ingang prijs
Waar zie jij rechte bochten?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:10 schreef DaMayan het volgende:
je zijwaardse g is nog steeds te hoog. Geen rechte bochten gebruiken alleen hellende bochten. Zeker als je wat snelheid hebt zoals voor je kurkentrekker.
Ik doe altijd geen entree vragen en voor de attracties excitement-rating=prijs. Werkt verdomde goedquote:Op zondag 11 juli 2010 14:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Mensen die in een wachtrij staan gaan er niet meer uit, als je slim bent verhoog je de prijs bij de boomstammen naar 15euro ofzo. Er zullen geen mensen meer in gaan, maar die 180 mensen die erin staan betalen wel die 15 euro
15*180=2700.
Is toch weer een leuk bedragje
Geweldige theming.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien gaat mijn supergaafcoolnietnormaalstoere waterachtbaan als een malle, met momenteel +/- 180 wachtende.
En zoals altijd blijkt, de wachtrij is te kort![]()
![]()
Klacht: Te veel weinig mensen willen in mijn awesome attractie
Als je een entertainer in de rij laat lopen gaat het ook goedquote:Op zondag 11 juli 2010 14:14 schreef Adames het volgende:
Wachtrij is te lang. Bij een kortere rij zijn de gasten veel meer tevreden. Zo lang er een constante aanvoer is van mensen en je dus altijd geld krijgt is het al goed. Twee keer de hoeveelheid mensen van een rondje moeten er in passen.
Of gewoon 2 keer de helft vragen.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doe altijd geen entree vragen en voor de attracties excitement-rating=prijs. Werkt verdomde goed
Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Waar zie jij rechte bochten?
Alleen 1 bij het einde zodat ik goed uitkom
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 11 juli 2010 14:17 schreef Adames het volgende:
Oh en verder is het ook simpel: mensen die in de rij staan geven geen geld uit. Als ze langslopen en niet er in kunnen geven ze het geld wel uit aan de andere dingen.
Volgens mij was dat zo'n bocht naar benedenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:19 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Voor je kurkentrekker toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:36 schreef Adames het volgende:
Zijn er eigenlijk nog recente leuke tycoon games?
Nadeel daarvan is dat je niet elke gast uitmelkt. Elke gast heeft een bepaald budget. Als je een vaste hoge prijs hebt en verder vrij weinig vraagt, dan zal een gast vaak redelijk veel overhouden.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef Peter het volgende:
Ik vraag altijd best veel voor entree, meeste attracties gratis, behalve de top rollercoasters..
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef 9611Niels het volgende:
Kun je bij RCT2 niet gewoon aan een leeg park beginnen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet je naar de editor gaan, dat gereedschapskistje
Dan de eerste optie kiezen
Hier zit het probleem:quote:Op zondag 11 juli 2010 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zo'n bocht naar beneden
Neequote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Hyundai het volgende:
Ik installeer nu RCT3, is die ook zo goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |