Idd, enquote:Op zondag 11 juli 2010 18:50 schreef Balgehakt het volgende:
In RCT3 is het wel leuk achtbanen bouwen, je hebt wat meer opties om ze allemaal door elkaar te laten slingeren en meer verschillende bochten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:29 schreef Futureone het volgende:
Ik wil heel graag RC2 gaan spelen maar ik wil weten hoe ik een leeg park krijg, de parken die er in staan, staan allemaal al attracties.
Het enige wat ik erin doe is overigens achtbanen bouwen in de sandbox mode. De missies ooit wel voltooid, maar dat was niet erg leuk. Bijzonder makkelijk en best wel saai zelfs.quote:Op zondag 11 juli 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
Toch ga ik RCT3 ook maar eens proberen nu, wel met uitbreidingenIk heb hem wel eens gehad toen hij nog niet officieel uit was (eerste spel wat ik kuikte
) en toen was hij zo buggy en sloom (oude comp) dat ik hem nooit echt een kans gegeven heb.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijDank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijBij mij doet ie het niet, vraagt om de Bochtige Banen expansion pack.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbijBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |