quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Wow, mag ik je pijpen?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Zoiets zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef LePoo het volgende:
Oh man, ik had vroeger zo een vet park gemaakt he.
Alleen had ik hiervoor een bestandje, waarmee je in een TE groot leeg veld begon, met oneindig veel geld.
Die bestandje plakte je ergens in een folder ofzo, en gaan met die banaan.
Iemand enig idee of dat ook beschikbaar is voor RTC2 ofzo?
Want anders ga ik zo 't meteen ff ergens proberen te downloaden.![]()
Kun je zelf maken bij scenario editor.quote:
De save games komen vaak in mijn documenten uit. al weet ik dat niet zeker bij een oud spel als RCT. Die map zou je kunnen kopieren en plakken op de andere pc en direct verder spelen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:43 schreef kwiwi het volgende:
Heeft trouwens iemand een oplossing voor mijn RCT probleem?
Probleem: ik wil mijn opgeslagen parken ook graag op andere computers kunnen spelen zodat ik niet steeds opnieuw hoef te beginnen, maar dit kan niet aangezien hij ze op de C schijf opslaat. Nu had ik al bedacht om een externe harde schijf te kopen en daar het spel op te zetten (als dat al werkt want toen ik het op een usb stick wilde installeren, kwam er in beeld dat het niet op dat opslagapparaat geinstalleerd mocht worden). Alleen zei iemand me dat je het spel dan niet goed/snel genoeg kan spelen omdat alles via dat usb-kabeltje moet gaan.
Iemand een (andere) oplossing?
Zorgen voor goede achtbanen, rating van 8-12 op spanning, dan hebben je gasten er ook aardig wat geld voor over.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe houd ik ooit mijn financiën op orde, snap er geen kont van het loopt naar beneden tot en met...
En vraag een combinatie van entreeprijs en attractieprijs. Zorg verder voor weinig simpele paden, veel verschillende attracties en achtbanen zou ik het bij de standaard houden. Zeker bij het begin.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe houd ik ooit mijn financiën op orde, snap er geen kont van het loopt naar beneden tot en met...
In RCT 2 kan je geen entreeprijs en attractieprijs samen vragenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
En vraag een combinatie van entreeprijs en attractieprijs. Zorg verder voor weinig simpele paden, veel verschillende attracties en achtbanen zou ik het bij de standaard houden. Zeker bij het begin.
das ook stom zegquote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In RCT 2 kan je geen entreeprijs en attractieprijs samen vragen
Het is óf gratis entree en attracties kosten geld
Óf het entree kost geld en de attracties zijn gratis
Hoe de fuck verdien jij dan geld?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
das ook stom zeg
Ik laat ze gratis binnen en vraag geld bij de attracties, als het een beetje lekker loopt en het park gedecoreerd is vraag ik een klein beetje entreegeld. (hooguit 3 euri)
Ik speel soms nog RCT-1 (met addons)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien jij dan geld?
Ik laat ze gratis binnen en bij de attracties vraag ik een prijs die gelijk is aan de excitementrating.
Waar kan je die rating zien eigenlijk?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe de fuck verdien jij dan geld?
Ik laat ze gratis binnen en bij de attracties vraag ik een prijs die gelijk is aan de excitementrating.
Dat bedoel ik juist, je vraagt geen entree en imo weinig geld bij de attracties.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik speel soms nog RCT-1 (met addons)
Ik vraag gewoon geld bij de attracties en dat blijft het hele spel zo. Een paar euri entreegeld jaagt de klanten niet weg, dus waarom niet?
Er staat een soort klokje als je op een achtbaan klikt.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:06 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Waar kan je die rating zien eigenlijk?
Ik flikker achtbanen altijd op 5euro/guldens/punten/whatever
en die saaie shit 1,50 ofzo
Die losse file waar hier eerder naar verwezen is, maakt een map aan rct1d\Saved Gamesquote:Op maandag 12 juli 2010 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
De save games komen vaak in mijn documenten uit. al weet ik dat niet zeker bij een oud spel als RCT. Die map zou je kunnen kopieren en plakken op de andere pc en direct verder spelen.
USB kabel is in feite snel genoeg.
Ik vraag genoeg en ik kijk ook hoe de poppetjes denken over de attractie, zolang ze niet klagen doe ik er steeds een beetje geld bij.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist, je vraagt geen entree en imo weinig geld bij de attracties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |