Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:44 schreef Eenskijken het volgende:
Jammer dat die jaren zo lang duren. Bij year 1 had ik al een rating van 800 en 550 bezoekers. Dan moet je nog 2 jaar wachten en niets doen.
Kan niet, óf je hebt gewoon geen smaak.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:03 schreef luckass het volgende:
Als ik het ga installeren ben ik het zo weer beu.
Inderdaad, gewoon een paar leuke achtbanen neerzetten, lening afbetalen, het blijft gewoon leukquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.
Klopt maar ik wou die banen ff 'snel' completen maar dat valt vies tegenquote:Op maandag 12 juli 2010 13:59 schreef internal het volgende:
[..]
Dan heb je dus tijd zat om te klooien aan je park. Aangezien je nog steeds attracties vrijspeelt.
Yeapquote:Op maandag 12 juli 2010 13:23 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik ook. Dan ga ik het installeren, speel het 10 min en ben het dan weer zat
456 Gevangenequote:Op maandag 12 juli 2010 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Ojah waarom is deze nog niet gepost?![]()
[ afbeelding ]
Ziet er echt gay uitquote:
Ook al is RCT 3 ruk met alles. Je kan zoveel meer maken met de soaked expansion. En je hebt meer vrijheid in de sandboxmode en kan zo een heel waterpark nabouwen.quote:
quote:
Klik een paar keer achter elkaar op het rode lichtjequote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef ach het volgende:
Bleh elke keer maak ik dikke achtbanen en als ik ze dan start na testen en er zitten 4+ man in het karretje vliegt hij ergens uit de bocht of over een heuveltje en ontploft de boelHoe start je je achtbaan opnieuw als hij gecrasht is? Die karretjes gaan niet meer rijden terwijl hij gewoon open is en er mensen in de rij staan.
Er zitten ook al 2,5 jaar mensen vast in mijn boomstam attractie
2 als je t mij vraagt.. uitgebreider als 1 maar niet met het kut uiterlijk van 3quote:Op maandag 12 juli 2010 17:33 schreef On het volgende:
Welke RCT is nu de beste? Ik wil het ook weer eens spelen.
Windows 7 zeker?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:54 schreef Maikuuul het volgende:
Zo kut, kheb RCT 1 geinstalleerd ik kan spelen, maar als ik hem opsla en ik wil de opgeslagen map laden crasht hij ... elke keer
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Wow, mag ik je pijpen?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef KoningStoma het volgende:
In rtc1 heb ik een keer een park helemaal volgebouwd. Bijna elke kubieke meter had wel iets.
Zoiets zou ik ook wel willen.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:57 schreef LePoo het volgende:
Oh man, ik had vroeger zo een vet park gemaakt he.
Alleen had ik hiervoor een bestandje, waarmee je in een TE groot leeg veld begon, met oneindig veel geld.
Die bestandje plakte je ergens in een folder ofzo, en gaan met die banaan.
Iemand enig idee of dat ook beschikbaar is voor RTC2 ofzo?
Want anders ga ik zo 't meteen ff ergens proberen te downloaden.![]()
Kun je zelf maken bij scenario editor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |