quote:Op zondag 11 juli 2010 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik draai nu ook Rollercoaster Tycoon. Alle uitbreidingspakken enzo zit erbij^^ @ koektrommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ah, ok. Maar zeker bij achtbanen kan je gewoon de excitementrating als prijs vragen. Als die 8 is, betalen ze er gewoon 8 euro voor.
Deel 1 geloof ik niet, toen bestonden er nog geen schermen van dat formaat.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:33 schreef Jump het volgende:
Godver, met dit hier te lezen heb ik er terug zin in gekregen! Kan je RCT in feite ook op hogere resoluties van 1280*1024 draaien?
Om .iso files te downloaden ?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En kap hier eens met download requests, ga naar een willekeurige torrentsite
Dan kun je de game spelen, ik tenminstequote:
Dat zette ik altijd uitquote:Op maandag 12 juli 2010 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een drama is het om dat gras netjes te houden, klusjesmannen hebben het er druk mee
Ik weet niet hoe ik dat werkend krijgquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan kun je de game spelen, ik tenminste
Of wil je per se een ander soort file met dezelfde game
Voor een leeg park in RCT2 moet je naar de editor gaan, het rode gereedschapskistje in het menu. Dan kies je de eerste optiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:26 schreef Futureone het volgende:
Niemand die me kan helpen met een leeg park in RCT2?
En die Flatland kan ik nergens vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |