Ideaal!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De lakens voor het raam tegen de zon zijn ook weer fris
Het gebeurd me echt iedere keer hè? Even zoeken hoor, heb geen voorraad tieten liggen hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Tieten, ondertussen weet je het toch wel?
Ik hoorde al van Marieke dat het bij jullie daar ziekelijk warm werd binnen, jammer bij zo'n nieuw gebouwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Regen voorbij, wind wel nog aanwezig dus hier staat nu ook alles lekker open. Eindelijk weer eens een fatsoenlijk temperatuurtje (26 gr) Als ik hier de 22 graden bereikt heb stuur ik het door naar jou
Aan 2 heb je genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het gebeurd me echt iedere keer hè? Even zoeken hoor, heb geen voorraad tieten liggen hier.
Dan moet je er vast een glas water over heen gooien, liefst met een wit, net iets doorschijnend shirtje aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die zijn heel plakkerig nu, wachtend op regen!
Ze hebben weer een Sterrenbosch gedaan met de Gouverneurquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoorde al van Marieke dat het bij jullie daar ziekelijk warm werd binnen, jammer bij zo'n nieuw gebouw
Volgens buienradar krijgen wij om 1 uur nog een heel klein puntje regen, maar de grote bui gaat langs ons heen. Wel nu al finaal bewolkt, dus het zal wel lekker benauwd blijven vannacht
Waar ben jij als ik je nodig hebquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan moet je er vast een glas water over heen gooien, liefst met een wit, net iets doorschijnend shirtje aan
Nooit gedaan, maar ik denk dat het wel minder leuk is je hebt niemand om iets tegen te zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand alleen naar een optreden/concert? Is dat veel minder leuk of valt het wel mee?
Zeg dat wel! Na de vakantie een keer terrassen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik stuurde wat omdat ik je zo zielig vond![]()
[..]
Te ver weg
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ik denk dat het wel minder leuk is je hebt niemand om iets tegen te zeggen
maar dat is een wilde gok
Gezelligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Na de vakantie een keer terrassen?
Als je gemakkelijk contacten legt en sociaal/spraakzaam bent.. waarom niet alleen gaan. Bent tenslotte allen fan van de band/artietsen die optreden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand alleen naar een optreden/concert? Is dat veel minder leuk of valt het wel mee?
Waar wil je heen dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!Ik heb al besloten dat ik gewoon ga (is toch in Nijmegen), maar hoop stiekem toch dat één van m'n vrienden geld/zin/tijd heeft
.
Waar ga/wil je heen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!Ik heb al besloten dat ik gewoon ga (is toch in Nijmegen), maar hoop stiekem toch dat één van m'n vrienden geld/zin/tijd heeft
.
MerelMeetquote:
Boek? Film?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Difficult het volgende:
Weet iemand mss een goeie thriller / horror?
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Als je gemakkelijk contacten legt en sociaal/spraakzaam bent.. waarom niet alleen gaan. Bent tenslotte allen fan van de band/artietsen die optreden.Zelf ben ik toch meer voorstander om met meer te gaan.
Xavier Rudd in Doornroosje dinsdag.quote:
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avondquote:
Filmquote:
The Shining?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avond
[..]
Film
Hehe, meet in Doornroosjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef DeKubus het volgende:
Komen wij je toch vergezellen in Doornroosje dinsdag.
Komt goed! Verwacht ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avond
Jack Nicholsonquote:
The Human Centipedequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Difficult het volgende:
Weet iemand mss een goeie thriller / horror?
Nooit van gehoord, maar de download staat aanquote:
Vast wel : )quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, meet in Doornroosje.
[..]
Komt goed! Verwacht ik.
[..]
Jack Nicholson.
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef SLP_ het volgende:
gadverdamme, die film lijkt me echt viesik word er serieus beetje misselijk van
Haha, dat was de grapquote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik las even de samenvatting, maar dat is me toch echt iets te disturbing voor op vakantie
Iedereen spaart zichzelf natuurlijk voor morgen!quote:
Hier ook, allemaal laffe afhakers!quote:Op zondag 11 juli 2010 00:41 schreef swarmahoer het volgende:
vet kut hier, niemand op stap
Danny en Nijmegenaar en tot nu toe altijd een stille user geweest.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, kan iedereen zich ook even voorstellen?
Waar zit je dan, in de vburen?quote:
Zo als op het plaatje links ziet mijn buik er ook uit als ik hem opblaasquote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde een voorbeeldfoto zoeken en vond dit, het buikweg shirt![]()
. Niet wat ik bedoelde, maar ook dit is niet sexy!
![]()
[ afbeelding ]
Bij vrouwen heet dat gewoon corset natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 02:13 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb ook zo'n briljant hemd, maar als je dat als man aantrekt ben je wel een tikkie sneu
Er zit nogal een verschil tussen een corset en zo'n achterlijk, oncharmant (maar heel handig) hemdquote:Op zondag 11 juli 2010 02:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Bij vrouwen heet dat gewoon corset natuurlijk
Nog een nachtelijke tip voor de vrouwen: trek nooit iets aan bij slaapieslaapie.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:47 schreef Rituals het volgende:
Nog een nachtelijke tip voor de mannen: trek nooit een hemd aan! Wat een aseksuele dingen zijn vind ik dat zeg!
Wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zondag 11 juli 2010 02:21 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Nog een nachtelijke tip voor de vrouwen: trek nooit iets aan bij slaapieslaapie.
quote:Op zondag 11 juli 2010 01:49 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde een voorbeeldfoto zoeken en vond dit, het buikweg shirt![]()
. Niet wat ik bedoelde, maar ook dit is niet sexy!
![]()
[ afbeelding ]
+ 1 eensch isquote:Op zondag 11 juli 2010 02:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil tussen een corset en zo'n achterlijk, oncharmant (maar heel handig) hemd
Dezelfde mannen die het buikweg shirt zouden kopen wanneer ze een buik(je) hebben waarschijnlijkquote:Op zondag 11 juli 2010 01:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Zo als op het plaatje links ziet mijn buik er ook uit als ik hem opblaasWelke idioot trapt nu in zo'n reclame
Ga weg man, kuthitte. Kut geslapen, kutheet nu al.quote:Op zondag 11 juli 2010 06:02 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de temperatuur buiten is nu goed te doen
dat geldt toch voor alle kledingstukkenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef SLP_ het volgende:
soms vind ik een hemd bij een man best sexy staanMaar het moet je wel staan
Ik vind het echt verschrikkelijk! Heb nog geen enkele man gezien waarbij ik het sexy vond!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef SLP_ het volgende:
tettenpost vergeet ze steeds, maar als het om mannen gaat heeft ze zo 4 plaatjes gevondenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het echt verschrikkelijk! Heb nog geen enkele man gezien waarbij ik het sexy vond!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post altijd tetten! En deze mannen zien er niet sexy uit, ik zal eens een vrouw zoeken in tanktop!quote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef royjn het volgende:
[..]
tettenpost vergeet ze steeds, maar als het om mannen gaat heeft ze zo 4 plaatjes gevonden
Ja, nu absoluut wel ja. Alleen mijn post is van bijna vijf uur eerder. Inmiddels ga ik ook alweer kapotquote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga weg man, kuthitte. Kut geslapen, kutheet nu al.
Zo, wel koffie
Ik vind het meestal niet zo erg om pics te zoeken hoorquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik vind het meestal niet zo erg om pics te zoeken hoor. En nu ga ik leren!
[ afbeelding ]
Ik mis een plaatje zo te zien. 403-tje hierquote:
Studeer je nog, of werk je al? Hoe oud ben je (ongeveer)? Als je studeert of werkt, wat doe je dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 01:02 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Danny en Nijmegenaar en tot nu toe altijd een stille user geweest.![]()
![]()
Ik draag zelden hemden (met niks erboven) omdat ik niet echt de schouders heb voor zoiets. Daar staat dan weer tegenover dan de helft van de mensen die ik in een hemd zie lopen, maar half zo breed zijn als ikquote:Op zondag 11 juli 2010 10:41 schreef SLP_ het volgende:
Daarom draag ik die ook altijd overdag!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:47 schreef Rituals het volgende:
Nog een nachtelijke tip voor de mannen: trek nooit een hemd aan! Wat een aseksuele dingen zijn vind ik dat zeg!
Baardtrimmer en dan pas scheren. Scheren sowiesoquote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Best lekker altijd om je een week of twee niet te scheren, maar wat een kutbaan is het daarna om het bij te werken zeg. Verdomme bijna twintig minuten bezig en twee keer ingesmeerd
.
Applaus voor mij trouwens: van Schiphol naar huis gereden en geen enkele keer harder dan het maximum gereden. Da's echt een hele prestatie!![]()
Oh jij bent er zo een! Ach, zolang Laysa het maar aantrekkelijk vindt hèquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom draag ik die ook altijd overdag!
Ik ben zo'n kalende dikkerd met biercontainer en een hemd vol vlekken ja!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een! Ach, zolang Laysa het maar aantrekkelijk vindt hè.
Leren gaat best aardig vandaag! Lekker in het zonnetje op het balkon. Heb vandaag een craving naar tomaten. Heb al één kilo van die dingen gegeten, maar nu zijn ze op. Nu heb ik überhaupt nog amper eten in huis, dus straks maar even boodschappen doen (en tomaten kopen!
).
Is een baard niet een beetje warm met dit weer trouwens?Of valt het wel mee?
Ja kijk, dat zei je er net niet bij hè! Nu klinkt je woestaantrekkelijk!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kalende dikkerd met biercontainer en een hemd vol vlekken ja!
Leren zal toch moeten gebeuren en de stof is nog best interessant tot mijn verbazing! Nu kan ik leren én bruin worden tegelijk! Ideaal. Liever zou ik uiteraard andere dingen doen nu dan leren.quote:Het is toch te warm om te leren!
Stoppels, sexy!quote:Een baard is vervelend met dit weer. Dat kriebelt als een dolle, maar stoppels zijn prima te doen.
Die stoppels zijn hier de finishing touch! Hoe minder haar op mijn hoofd, hoe meer baard op de kin zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja kijk, dat zei je er net niet bij hè! Nu klinkt je woestaantrekkelijk!![]()
[..]
Leren zal toch moeten gebeuren en de stof is nog best interessant tot mijn verbazing! Nu kan ik leren én bruin worden tegelijk! Ideaal. Liever zou ik uiteraard andere dingen doen nu dan leren.
[..]
Stoppels, sexy!(bij sommige mannen)
Medelijden is een groot woord maar het is vast verrot om met dit weer te lerenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Zielig hè! Heb maar massaal medelijden met mij. Ik ga nu weer even verder.
Hehe, compensatie! Tentamen is niet morgen, maar heb volgende week veel afspraken staan/te regelen. Dus moet het leren een beetje plannen. Ik ben heel verstandig!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die stoppels zijn hier de finishing touch! Hoe minder haar op mijn hoofd, hoe meer baard op de kin zeg ik altijd maar.![]()
Als dat tentamen morgen is dan snap ik de logica.![]()
Bij vrouwen(alle vrouwen).
respect voor jouw hittebestendigheid en vastberadenheidquote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, compensatie! Tentamen is niet morgen, maar heb volgende week veel afspraken staan/te regelen. Dus moet het leren een beetje plannen. Ik ben heel verstandig!En de afgelopen dagen schoot het leren voor geen meter op, dus ik moet wel vandaag. Maar zoals ik al zei, zo erg is het niet.
In Marokko zag ik afgelopen jaar af en toe vrouwen met een echte volle snor. Heb me, zodra ze uit het zicht waren, kapot gelachen
![]()
. Maar inderdaad, vrouwen met stoppels/haar op bepaalde delen zou ik niet sexy willen noemen
.
Dankjewel Difficult! Nu ga ik echt weer even. Bruin worden.
Eerder gevalletje zonnesteek! Beetje leren en dingen doen met deze hitte!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
respect voor jouw hittebestendigheid en vastberadenheid
Studeer Bedrijfskundige Informatica aan de ICA op de HAN (Arnhem), maar stap over naar gewoon 'Informatica'. Ben 20 jaar en werk ook nog eens, als in een eigen bedrijf samen met iemand (VOF) en ook nog een bijbaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Studeer je nog, of werk je al? Hoe oud ben je (ongeveer)? Als je studeert of werkt, wat doe je dan?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, het is fucking D-Day vandaag,. Spannond
Brrr...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, het is fucking D-Day vandaag,. Spannond
Niet voor niets dat ik 'm eraf heb gehaaldquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
Is een baard niet een beetje warm met dit weer trouwens?Of valt het wel mee?
Ze moeten nog wel even winnen hoor, zoveel mensen in het land die dat 'kleinigheidje' vergetenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef DeKubus het volgende:
Zal vanavond keizer karel wel weer heul vast staan.
Tja en mochten ze verliezen hebben ze nog een prima resultaat behaald maar het feestje zal wel iets minder zijn danquote:Op zondag 11 juli 2010 15:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even winnen hoor, zoveel mensen in het land die dat 'kleinigheidje' vergeten
Wat ik begreep ging die politie deze dichtgooien.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:55 schreef DeKubus het volgende:
Zal vanavond keizer karel wel weer heul vast staan.
mee eensquote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef DeKubus het volgende:
PICS~! Je bent dan niet naakt, het lijkt dan alsof je een hemddje aan hebt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef DeKubus het volgende:
PICS~! Je bent dan niet naakt, het lijkt dan alsof je een hemddje aan hebt.
quote:
Nou, alsjeblieft!quote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Difficult het volgende:
Tja je had ook niks kunnen zeggen, nu word er natuurlijk om foto's gevraagd
Gaaf, staat ook nog op mijn lijstje.quote:
Dat is wel gaaf ja, iig het vliegen die piloot boeit me niet zoveel ;pquote:Op zondag 11 juli 2010 16:28 schreef Merel1808 het volgende:
Een eenmotorig vliegtuigje! Supertof, al had ik geen idee waar ik mee bezig wasde (waanzinnig knappe
) piloot ging ook nog even gewichtloosheid nabootsen, supervreemd!
De tering jij bent bruin geworden! Dat je dat uithoudt in de zon zegquote:Op zondag 11 juli 2010 16:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, alsjeblieft!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Braafquote:Op zondag 11 juli 2010 16:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, alsjeblieft!![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Vooralsnog niet, ik had dit voor mn verjaardag gekregen, maar misschien in de toekomstquote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja, iig het vliegen die piloot boeit me niet zoveel ;p
ga je nog meer lessen nemen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef ScarFace- het volgende:
Hey mensen![]()
Heeft iemand een tip waar ik in Nijmegen een goede zonnebril kan kopen?
Budget: 100 euro.
Ik zoek eigenlijk ook nog wel een adresje voor wat casual kleding overhemden met korte mouwen en zo iemand een aanrader om eens langs te gaan in ieder geval?keuzes maken
is niet mijn sterkste punt, ik twijfel te veel en zo
![]()
Pff wat een hitte
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Negeren jullie altijd mensen zonder user icon [ afbeelding ] ik zal hem fixen, evenals die klote layout
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:40 schreef vogelkooi het volgende:
Ze gaan de heel binnenstad van Nijmegen dichtgooien hoorde ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Als ik tips voor je had, had je ze gekregen. Ik kom nooit in winkels waar zonnebrillen ¤100,- kosten
. Overigens vind ik overhemden met korte mouwen ook niet zo mooi...
.
Had je wel alles wat je besteld had gekregen? Als dat zo is dan was het voor VB begrippen goede service.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef royjn het volgende:
Trouwens wat een slechte bediening bij van buren, willen ze geen geld verdienen ofzo
Standaard avondje dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef royjn het volgende:
Je kreeg niet eens kans om te bestellen.
iedere keer zeiden ze: "We komen zo langs" daarna nooit meer gezien. Dat niet met 1 persoon maar meerdere
Huh?quote:Op maandag 12 juli 2010 03:41 schreef Swine het volgende:
Tot over een maand of zesHeb van jullie genoten
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:51 schreef Sander het volgende:
Eindelijk het WK voorbij, kunnen we weer over naar de orde van de dag
op het balkon verder slapen?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef Rituals het volgende:
Waar is de zon? Ik was van plan om in de zon op het balkon verder de slapen!
Ja daar had ik echt zin in!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
op het balkon verder slapen?held
Goed plan!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hier nu twee ramen tegenover elkaar kon open zetten
Ik heb hier ook nog een berg staan, als je zin hebt...?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens afwassen aangezien we helemaal geen borden meer hebben.. (terwijl dat er toch stuk of 16 zijn in totaal)
Psies. Ik heb één raam. Erko dusquote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hier nu twee ramen tegenover elkaar kon open zetten
Konijnen willen misschien ook wel eens afkoelenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er zit hier een konijn dat het niet zo goed snapt, ik dacht eerst wat ligt er voor een harige bal op het gras, was het dus een konijn die 1 meter vanaf de bosjes op het gras zeiknat geregend was, ipv dat ie dan ff in die bosjes gaat zitten
Dan krijg je de regen erbij cadeau hèquote:Op maandag 12 juli 2010 12:36 schreef Californium het volgende:
O glorius rain!!alleen had het wel iets harder mogen waaien, mijn kamertje in
Maar je bent er nu, daar gaat het om!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:51 schreef Dupje het volgende:
Jahoor, kom ik helemaal vanuit Sittard naar Nijmegen terug, is er net tussen Cuijk en Nijmegen bliksem ingeslagen, dus moest ik een uur omreizen (buurtbus naar Grave, bus naar Nijmegen). Veolia gooit je ook lekker uit de trein met mededeling: "pak de bus maar". Blijkt niet zo makkelijk te zijn. Bluh, dus ben 3 uur onderweg geweest. En had eigenlijk om 13:00 uur afspraak, maar die kon dus niet doorgaan. Heel fijn.
Haha ja, maar 3 uur in de trein/bus zitten is best frustrerend, zeker als t niet nodig is en als je eigenlijk een afspraak had staan.quote:
Kan goed kloppen ja. Vriend van me woont daar in de buurt en die smste al dat er het nodige tuig voor de deur stond. Toen ik naar huis fietste zag ik ook ME-busjes parkeren en die lui uitstappen, dus heb toen maar een route er omheen genomenquote:Op maandag 12 juli 2010 14:58 schreef DeKubus het volgende:
Volgens mij alleen in de smetiusstraat wat onrust, wat ik heb gehoord.
Haha mooi zo!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:32 schreef Rituals het volgende:
Een vriendin gaat d'r gitaarles afzeggen morgen, want ze vond Xavier Rudd heel leuk klinken! Nu ga ik toch niet alleen.
Spannend hoor! Het eten van een frietje bij de snack bar daar is een stuk gevaarlijker! En wie overvalt er nu de Schlecker. Die is failliet!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:45 schreef AMDB het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-in-Brakkenstein.ece
Daar woon ik boven![]()
Staat nu een cameraploeg
Ja!quote:
Kan je hier ook even een sopje doorheen halen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Rituals het volgende:
Ik ben m'n kamer zo goed aan het poetsen dat zelfs m'n ramen een beurt krijgen!
Wat schuift dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je hier ook even een sopje doorheen halen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb net even gezeten van schrik. Ik was zo goed aan het poetsen dat ik de spiegel even ergens anders had neergezet, zodat ik daarachter kon poetsen. Ik ging zo op in mijn gepoets dat ik die spiegel vergat. Opeens zag ik iets bewegen achter me, schrok me werkelijk kapot!![]()
![]()
![]()
Het schuift niets, het voorkomt de rest van je leven een beetje mank lopen.quote:
Ik doe nooit aan SOG, weet je toch!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]Druif
.
Maar je poetsen is niet toevallig een vorm van SOG, hè?
Uhh, watte?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het schuift niets, het voorkomt de rest van je leven een beetje mank lopen.
Jij poetst, jij lopen,quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan SOG, weet je toch!Volgens mij niet trouwens, had gewoon echt enorm veel zin om te poetsen! Heel fijn, want het was hard nodig!
[..]
Uhh, watte?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij poetst, jij lopen,
jij niet poetst, jij nieuwe knieschijven kopen!
Dat snapte zelfs mijn voormalige poolse poetsmevrouw.
Lief is leuk, niet lief zijn betaalt de rekening en houdt mijn huis beter schoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..], als je nu iets liever had gedaan, had ik het overwogen!
Zo, kamer klaar. Wat nu? Keuken? Toilet? Badkamer? Gang? Trappen? Laat ik beginnen met het toilet. M'n huisgenoten zullen me dankbaar zijn!
Wellicht heb je daar een punt. Ik poets normaal zo weinig, dat ik er vast niet de beste in zal zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lief is leuk, niet lief zijn betaalt de rekening en houdt mijn huis beter schoon.
Misschien kan je het seksleven van Mikkie even afstoffen?
Ik denk dat mijn huis nogal stoffig is!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wellicht heb je daar een punt. Ik poets normaal zo weinig, dat ik er vast niet de beste in zal zijn. Maar goed, als je nu lief was geweest, had je wellicht een schoon huis gehad. Je weet het niet!
Mikkie moet z'n eigen seksleven maar even afstoffen.
Heel dom dus van je dat je niet lief voor me wasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn huis nogal stoffig is!
Die stof al jaren zelf, vermoed ik!
Djeejs, hoe oud ben je? 59? Ga desnoods de lijm van de post-its snuiven! Durf te leven!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heel dom dus van je dat je niet lief voor me was![]()
. Maar ach, je hebt Laysa!
Kamer: Check
Wc: Check
Nu de keuken. Die is echt vrij vies voor ons doen. Het is zo erg met mijn poetsdrang dat ik zelfs zin heb om de 4 zakken met glas weg te brengen
. Misschien dat ik het straks wel even doe. Hè bah, dan moet ik me omkleden. Nou ja, dat moet dan maar.
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruiktquote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, hoe oud ben je? 59? Ga desnoods de lijm van de post-its snuiven! Durf te leven!
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toch wel fijn als je in een schoon huis kunt leven
Een goede huisvrouw dagelijks!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruikt![]()
.
[..]
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?(of hoe vaak 'hoor' je je huis te poetsen?
Eén keer per week? Twee keer? )
Of net als mijn moeder:" De schoonmaakster komt zo, dus het moet wel schoon zijn hier".quote:
Hoe maak jij het? Weet je al wat je aankomend collegejaar gaat doen? Alles flits met Berend Jan Frits?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Of net als mijn moeder:" De schoonmaakster komt zo, dus het moet wel schoon zijn hier".
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Weet je al wat je aankomend collegejaar gaat doen? Alles flits met Berend Jan Frits?
Oef, dat ga ik niet reddenquote:
ZEg ik heb vorige week voor het eerst sinds een hafl jaar zelf gestofzuigd, niet te veel verwachten hequote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruikt![]()
.
[..]
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?(of hoe vaak 'hoor' je je huis te poetsen?
Eén keer per week? Twee keer? )
Balen manquote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef royjn het volgende:
pff slecht geslapen. Op een gegeven moment last van mijn schouder, kon niet meer op die kant slapen.
Nu nog last van, hopelijk geen ontsteking ofzo. kan ik niet gebruiken
Volgens mij heeft hij de storm wel overleefdquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Balen man
Hoe is het met je appartement?
Ga je geen rel wetenschap meer doen? O, mooi dat het goed is met Ernst. Waar gaat ie wonen? Boven Piecken?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
grapjas... I'm doing ok! Komend schooljaar Biologie en ik heb er veel zin in! Word wel druk
met Berend is het ook goed
morgen gaat ie naar Nimma verhuizen, naar een tijdelijke kamer voor een jaar
![]()
Jij?
stijve tepelsquote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Het is zo koud hier dat ik kippenvel heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
stijve tepels
Zelfs ik vond die te gemakkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs ik vond die te gemakkelijk!
Aha een natuurliefhebber zo te zien. Zo vaak tref je een Cepaea nemoralis op die locatie niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde voor jullie een foto van stijve tepels zoeken en vond toen dit
[ afbeelding ]
Vervelend?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeer uhm, kunstzinnig
je houdt volgens mij echt wel van pics zoeken ?![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha een natuurliefhebber zo te zien. Zo vaak tref je een Cepaea nemoralis op die locatie niet.
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsquote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vervelend?Soms kan ik niets moois vinden en dan vind ik het stom!
Ik heb precies hetzelfde! Ik wil wel iets posten wat ik zelf mooi vind (of op z'n minst acceptabelquote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsals ze tenminste toonbaar zijn... Ik vind het ook altijd heel erg als ik een mooie fipo wil scoren maar niks toonbaars vind. Want een tiet is niet zomaar een tiet, er zijn mooie en minder mooie, en heel lelijke
![]()
Jij hebt er wel gevoel voor moet ik zeggen![]()
Dat heb ik meer met billen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsals ze tenminste toonbaar zijn... Ik vind het ook altijd heel erg als ik een mooie fipo wil scoren maar niks toonbaars vind. Want een tiet is niet zomaar een tiet, er zijn mooie en minder mooie, en heel lelijke
![]()
Jij hebt er wel gevoel voor moet ik zeggen![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imghp
succes!
Ok?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:20 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik was benieuwd wat jij mooi vindt!
Ik heb toch al eens verteld dat ik slecht ben in het beoordelen van billen! Ben beter met tietenquote:
Ik hoop voor je dat je nog beter met piemels dan met tieten!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb toch al eens verteld dat ik slecht ben in het beoordelen van billen! Ben beter met tieten.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog beter met piemels dan met tieten!
Ik zie het! Volgens mij mist daar een woord.quote:
Dat ziet er niet goed uit. Die omgewaaide hekken zijn niet zo erg, maar de podia en tenten lijken behoorlijk wat materiaalschade opgelopen te hebben...quote:Op maandag 12 juli 2010 19:31 schreef Dupje het volgende:
Euh, wow http://picasaweb.google.n(...)ein?feat=directlink#
Het gaat wel gewoon door hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 21:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb nog 2 kaarten... iemand interesse?
Ik ben nog aan het twijfelen, even kijken hoe mijn studieroosten uitvalt, weet namelijk al wel dat ik op ma en di bij biologie moet zijn, maar niet tot hoelaat, als ik het kan combineren, dan ga ik het zeker doen!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je geen rel wetenschap meer doen? O, mooi dat het goed is met Ernst. Waar gaat ie wonen? Boven Piecken?
Weet ik, maar ik ga toch niet. Heb ze voor mij en men ex gekocht, dus dat feest gaat niet door. Vrienden hebben ook wat beters te doen, ik 2 verjaardagen van 50ers, en wil naar de zomerfeesten...quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, alle lord of the rings ook weer gezien, wat blijven die stukken met frodo toch saai he
Herkenbaar. Heel vervelend!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vannacht weer zon fucked up romantische droom gehadFf ontspanningsoefening gedaan, maar toch gek wat zon droom voor invloed kan hebben op je toestand
![]()
Ik wilde al zeggen whhat the hell is dat nou voor een tijd om op te staan tijdens je vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heel vervelend!
Ik werd wakker gemaakt door een zoemende mug in m'n oor![]()
.
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negerenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen whhat the hell is dat nou voor een tijd om op te staan tijdens je vakantie
muggenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 07:43 schreef Rituals het volgende:
[..]
Belachelijk hè! En dan te bedenken dat ik die stomme mug nog een uur heb lopen negeren. Stom beest.
Dit was de eerste die ik dit jaar heb gezien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |