Vooralsnog niet, ik had dit voor mn verjaardag gekregen, maar misschien in de toekomstquote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja, iig het vliegen die piloot boeit me niet zoveel ;p
ga je nog meer lessen nemen?
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:41 schreef ScarFace- het volgende:
Hey mensen![]()
Heeft iemand een tip waar ik in Nijmegen een goede zonnebril kan kopen?
Budget: 100 euro.
Ik zoek eigenlijk ook nog wel een adresje voor wat casual kleding overhemden met korte mouwen en zo iemand een aanrader om eens langs te gaan in ieder geval?keuzes maken
is niet mijn sterkste punt, ik twijfel te veel en zo
![]()
Pff wat een hitte
ik zal hem fixen, evenals die klote layout
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:39 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Negeren jullie altijd mensen zonder user icon [ afbeelding ] ik zal hem fixen, evenals die klote layout
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:40 schreef vogelkooi het volgende:
Ze gaan de heel binnenstad van Nijmegen dichtgooien hoorde ik.
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
[..]
Als ik tips voor je had, had je ze gekregen. Ik kom nooit in winkels waar zonnebrillen ¤100,- kosten
. Overigens vind ik overhemden met korte mouwen ook niet zo mooi...
.
Had je wel alles wat je besteld had gekregen? Als dat zo is dan was het voor VB begrippen goede service.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:54 schreef royjn het volgende:
Trouwens wat een slechte bediening bij van buren, willen ze geen geld verdienen ofzo
Standaard avondje dus.quote:Op zondag 11 juli 2010 23:58 schreef royjn het volgende:
Je kreeg niet eens kans om te bestellen.
iedere keer zeiden ze: "We komen zo langs" daarna nooit meer gezien. Dat niet met 1 persoon maar meerdere
Huh?quote:Op maandag 12 juli 2010 03:41 schreef Swine het volgende:
Tot over een maand of zesHeb van jullie genoten
quote:Op maandag 12 juli 2010 08:51 schreef Sander het volgende:
Eindelijk het WK voorbij, kunnen we weer over naar de orde van de dag
op het balkon verder slapen?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef Rituals het volgende:
Waar is de zon? Ik was van plan om in de zon op het balkon verder de slapen!
Ja daar had ik echt zin in!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
op het balkon verder slapen?held
Goed plan!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hier nu twee ramen tegenover elkaar kon open zetten
Ik heb hier ook nog een berg staan, als je zin hebt...?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar eens afwassen aangezien we helemaal geen borden meer hebben.. (terwijl dat er toch stuk of 16 zijn in totaal)
Psies. Ik heb één raam. Erko dusquote:Op maandag 12 juli 2010 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik hier nu twee ramen tegenover elkaar kon open zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |