ZEg ik heb vorige week voor het eerst sinds een hafl jaar zelf gestofzuigd, niet te veel verwachten hequote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruikt![]()
.
[..]
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?(of hoe vaak 'hoor' je je huis te poetsen?
Eén keer per week? Twee keer? )
Balen manquote:Op maandag 12 juli 2010 19:21 schreef royjn het volgende:
pff slecht geslapen. Op een gegeven moment last van mijn schouder, kon niet meer op die kant slapen.
Nu nog last van, hopelijk geen ontsteking ofzo. kan ik niet gebruiken
Volgens mij heeft hij de storm wel overleefdquote:Op maandag 12 juli 2010 19:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Balen man
Hoe is het met je appartement?
Ga je geen rel wetenschap meer doen? O, mooi dat het goed is met Ernst. Waar gaat ie wonen? Boven Piecken?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
grapjas... I'm doing ok! Komend schooljaar Biologie en ik heb er veel zin in! Word wel druk
met Berend is het ook goed
morgen gaat ie naar Nimma verhuizen, naar een tijdelijke kamer voor een jaar
![]()
Jij?
stijve tepelsquote:Op maandag 12 juli 2010 20:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Het is zo koud hier dat ik kippenvel heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
stijve tepels
Zelfs ik vond die te gemakkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs ik vond die te gemakkelijk!
Aha een natuurliefhebber zo te zien. Zo vaak tref je een Cepaea nemoralis op die locatie niet.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:50 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde voor jullie een foto van stijve tepels zoeken en vond toen dit
[ afbeelding ]
Vervelend?quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zeer uhm, kunstzinnig
je houdt volgens mij echt wel van pics zoeken ?![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha een natuurliefhebber zo te zien. Zo vaak tref je een Cepaea nemoralis op die locatie niet.
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsquote:Op maandag 12 juli 2010 21:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vervelend?Soms kan ik niets moois vinden en dan vind ik het stom!
Ik heb precies hetzelfde! Ik wil wel iets posten wat ik zelf mooi vind (of op z'n minst acceptabelquote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsals ze tenminste toonbaar zijn... Ik vind het ook altijd heel erg als ik een mooie fipo wil scoren maar niks toonbaars vind. Want een tiet is niet zomaar een tiet, er zijn mooie en minder mooie, en heel lelijke
![]()
Jij hebt er wel gevoel voor moet ik zeggen![]()
Dat heb ik meer met billen.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mij hoor je nooit klagen over tietenpicsals ze tenminste toonbaar zijn... Ik vind het ook altijd heel erg als ik een mooie fipo wil scoren maar niks toonbaars vind. Want een tiet is niet zomaar een tiet, er zijn mooie en minder mooie, en heel lelijke
![]()
Jij hebt er wel gevoel voor moet ik zeggen![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imghp
succes!
Ok?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:20 schreef Rituals het volgende:
[..]. Ik was benieuwd wat jij mooi vindt!
Ik heb toch al eens verteld dat ik slecht ben in het beoordelen van billen! Ben beter met tietenquote:
Ik hoop voor je dat je nog beter met piemels dan met tieten!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb toch al eens verteld dat ik slecht ben in het beoordelen van billen! Ben beter met tieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |