Ideaal!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De lakens voor het raam tegen de zon zijn ook weer fris
Het gebeurd me echt iedere keer hè? Even zoeken hoor, heb geen voorraad tieten liggen hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Tieten, ondertussen weet je het toch wel?
Ik hoorde al van Marieke dat het bij jullie daar ziekelijk warm werd binnen, jammer bij zo'n nieuw gebouwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef Swine het volgende:
[..]
Regen voorbij, wind wel nog aanwezig dus hier staat nu ook alles lekker open. Eindelijk weer eens een fatsoenlijk temperatuurtje (26 gr) Als ik hier de 22 graden bereikt heb stuur ik het door naar jou
Aan 2 heb je genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het gebeurd me echt iedere keer hè? Even zoeken hoor, heb geen voorraad tieten liggen hier.
Dan moet je er vast een glas water over heen gooien, liefst met een wit, net iets doorschijnend shirtje aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die zijn heel plakkerig nu, wachtend op regen!
Ze hebben weer een Sterrenbosch gedaan met de Gouverneurquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik hoorde al van Marieke dat het bij jullie daar ziekelijk warm werd binnen, jammer bij zo'n nieuw gebouw
Volgens buienradar krijgen wij om 1 uur nog een heel klein puntje regen, maar de grote bui gaat langs ons heen. Wel nu al finaal bewolkt, dus het zal wel lekker benauwd blijven vannacht
Waar ben jij als ik je nodig hebquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:24 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan moet je er vast een glas water over heen gooien, liefst met een wit, net iets doorschijnend shirtje aan
Nooit gedaan, maar ik denk dat het wel minder leuk is je hebt niemand om iets tegen te zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand alleen naar een optreden/concert? Is dat veel minder leuk of valt het wel mee?
Zeg dat wel! Na de vakantie een keer terrassen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik stuurde wat omdat ik je zo zielig vond![]()
[..]
Te ver weg
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:39 schreef Difficult het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar ik denk dat het wel minder leuk is je hebt niemand om iets tegen te zeggen
maar dat is een wilde gok
Gezelligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Na de vakantie een keer terrassen?
Als je gemakkelijk contacten legt en sociaal/spraakzaam bent.. waarom niet alleen gaan. Bent tenslotte allen fan van de band/artietsen die optreden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Rituals het volgende:
Gaat er hier wel eens iemand alleen naar een optreden/concert? Is dat veel minder leuk of valt het wel mee?
Waar wil je heen dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!Ik heb al besloten dat ik gewoon ga (is toch in Nijmegen), maar hoop stiekem toch dat één van m'n vrienden geld/zin/tijd heeft
.
Waar ga/wil je heen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, maar goed, als ik er nou graag heen wil... Onafhankelijkheid is belangrijk!Ik heb al besloten dat ik gewoon ga (is toch in Nijmegen), maar hoop stiekem toch dat één van m'n vrienden geld/zin/tijd heeft
.
MerelMeetquote:
Boek? Film?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Difficult het volgende:
Weet iemand mss een goeie thriller / horror?
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:47 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Als je gemakkelijk contacten legt en sociaal/spraakzaam bent.. waarom niet alleen gaan. Bent tenslotte allen fan van de band/artietsen die optreden.Zelf ben ik toch meer voorstander om met meer te gaan.
Xavier Rudd in Doornroosje dinsdag.quote:
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avondquote:
Filmquote:
The Shining?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avond
[..]
Film
Hehe, meet in Doornroosjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:55 schreef DeKubus het volgende:
Komen wij je toch vergezellen in Doornroosje dinsdag.
Komt goed! Verwacht ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:59 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ok tof zonde dan idd dat er niemand kan van je vriendengroep maar idd als je makkelijk praat heb je wss toch een prima avond
Jack Nicholsonquote:
The Human Centipedequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:28 schreef Difficult het volgende:
Weet iemand mss een goeie thriller / horror?
Nooit van gehoord, maar de download staat aanquote:
Vast wel : )quote:Op zondag 11 juli 2010 00:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, meet in Doornroosje.
[..]
Komt goed! Verwacht ik.
[..]
Jack Nicholson.
quote:Op zondag 11 juli 2010 00:23 schreef SLP_ het volgende:
gadverdamme, die film lijkt me echt viesik word er serieus beetje misselijk van
Haha, dat was de grapquote:Op zondag 11 juli 2010 00:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik las even de samenvatting, maar dat is me toch echt iets te disturbing voor op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |