Daarom draag ik die ook altijd overdag!quote:Op zondag 11 juli 2010 01:47 schreef Rituals het volgende:
Nog een nachtelijke tip voor de mannen: trek nooit een hemd aan! Wat een aseksuele dingen zijn vind ik dat zeg!
Baardtrimmer en dan pas scheren. Scheren sowiesoquote:Op zondag 11 juli 2010 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Best lekker altijd om je een week of twee niet te scheren, maar wat een kutbaan is het daarna om het bij te werken zeg. Verdomme bijna twintig minuten bezig en twee keer ingesmeerd
.
Applaus voor mij trouwens: van Schiphol naar huis gereden en geen enkele keer harder dan het maximum gereden. Da's echt een hele prestatie!![]()
Oh jij bent er zo een! Ach, zolang Laysa het maar aantrekkelijk vindt hèquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom draag ik die ook altijd overdag!
Ik ben zo'n kalende dikkerd met biercontainer en een hemd vol vlekken ja!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een! Ach, zolang Laysa het maar aantrekkelijk vindt hè.
Leren gaat best aardig vandaag! Lekker in het zonnetje op het balkon. Heb vandaag een craving naar tomaten. Heb al één kilo van die dingen gegeten, maar nu zijn ze op. Nu heb ik überhaupt nog amper eten in huis, dus straks maar even boodschappen doen (en tomaten kopen!
).
Is een baard niet een beetje warm met dit weer trouwens?Of valt het wel mee?
Ja kijk, dat zei je er net niet bij hè! Nu klinkt je woestaantrekkelijk!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kalende dikkerd met biercontainer en een hemd vol vlekken ja!
Leren zal toch moeten gebeuren en de stof is nog best interessant tot mijn verbazing! Nu kan ik leren én bruin worden tegelijk! Ideaal. Liever zou ik uiteraard andere dingen doen nu dan leren.quote:Het is toch te warm om te leren!
Stoppels, sexy!quote:Een baard is vervelend met dit weer. Dat kriebelt als een dolle, maar stoppels zijn prima te doen.
Die stoppels zijn hier de finishing touch! Hoe minder haar op mijn hoofd, hoe meer baard op de kin zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja kijk, dat zei je er net niet bij hè! Nu klinkt je woestaantrekkelijk!![]()
[..]
Leren zal toch moeten gebeuren en de stof is nog best interessant tot mijn verbazing! Nu kan ik leren én bruin worden tegelijk! Ideaal. Liever zou ik uiteraard andere dingen doen nu dan leren.
[..]
Stoppels, sexy!(bij sommige mannen)
Medelijden is een groot woord maar het is vast verrot om met dit weer te lerenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:43 schreef Rituals het volgende:
Zielig hè! Heb maar massaal medelijden met mij. Ik ga nu weer even verder.
Hehe, compensatie! Tentamen is niet morgen, maar heb volgende week veel afspraken staan/te regelen. Dus moet het leren een beetje plannen. Ik ben heel verstandig!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die stoppels zijn hier de finishing touch! Hoe minder haar op mijn hoofd, hoe meer baard op de kin zeg ik altijd maar.![]()
Als dat tentamen morgen is dan snap ik de logica.![]()
Bij vrouwen(alle vrouwen).
respect voor jouw hittebestendigheid en vastberadenheidquote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, compensatie! Tentamen is niet morgen, maar heb volgende week veel afspraken staan/te regelen. Dus moet het leren een beetje plannen. Ik ben heel verstandig!En de afgelopen dagen schoot het leren voor geen meter op, dus ik moet wel vandaag. Maar zoals ik al zei, zo erg is het niet.
In Marokko zag ik afgelopen jaar af en toe vrouwen met een echte volle snor. Heb me, zodra ze uit het zicht waren, kapot gelachen
![]()
. Maar inderdaad, vrouwen met stoppels/haar op bepaalde delen zou ik niet sexy willen noemen
.
Dankjewel Difficult! Nu ga ik echt weer even. Bruin worden.
Eerder gevalletje zonnesteek! Beetje leren en dingen doen met deze hitte!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
respect voor jouw hittebestendigheid en vastberadenheid
Studeer Bedrijfskundige Informatica aan de ICA op de HAN (Arnhem), maar stap over naar gewoon 'Informatica'. Ben 20 jaar en werk ook nog eens, als in een eigen bedrijf samen met iemand (VOF) en ook nog een bijbaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Studeer je nog, of werk je al? Hoe oud ben je (ongeveer)? Als je studeert of werkt, wat doe je dan?
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, het is fucking D-Day vandaag,. Spannond
Brrr...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, het is fucking D-Day vandaag,. Spannond
Niet voor niets dat ik 'm eraf heb gehaaldquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef Rituals het volgende:
Is een baard niet een beetje warm met dit weer trouwens?Of valt het wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |