Ja!quote:
Kan je hier ook even een sopje doorheen halen?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:24 schreef Rituals het volgende:
Ik ben m'n kamer zo goed aan het poetsen dat zelfs m'n ramen een beurt krijgen!
Wat schuift dat?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je hier ook even een sopje doorheen halen?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb net even gezeten van schrik. Ik was zo goed aan het poetsen dat ik de spiegel even ergens anders had neergezet, zodat ik daarachter kon poetsen. Ik ging zo op in mijn gepoets dat ik die spiegel vergat. Opeens zag ik iets bewegen achter me, schrok me werkelijk kapot!![]()
![]()
![]()
Het schuift niets, het voorkomt de rest van je leven een beetje mank lopen.quote:
Ik doe nooit aan SOG, weet je toch!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]Druif
.
Maar je poetsen is niet toevallig een vorm van SOG, hè?
Uhh, watte?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het schuift niets, het voorkomt de rest van je leven een beetje mank lopen.
Jij poetst, jij lopen,quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan SOG, weet je toch!Volgens mij niet trouwens, had gewoon echt enorm veel zin om te poetsen! Heel fijn, want het was hard nodig!
[..]
Uhh, watte?
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij poetst, jij lopen,
jij niet poetst, jij nieuwe knieschijven kopen!
Dat snapte zelfs mijn voormalige poolse poetsmevrouw.
Lief is leuk, niet lief zijn betaalt de rekening en houdt mijn huis beter schoon.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:31 schreef Rituals het volgende:
[..], als je nu iets liever had gedaan, had ik het overwogen!
Zo, kamer klaar. Wat nu? Keuken? Toilet? Badkamer? Gang? Trappen? Laat ik beginnen met het toilet. M'n huisgenoten zullen me dankbaar zijn!
Wellicht heb je daar een punt. Ik poets normaal zo weinig, dat ik er vast niet de beste in zal zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lief is leuk, niet lief zijn betaalt de rekening en houdt mijn huis beter schoon.
Misschien kan je het seksleven van Mikkie even afstoffen?
Ik denk dat mijn huis nogal stoffig is!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:38 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wellicht heb je daar een punt. Ik poets normaal zo weinig, dat ik er vast niet de beste in zal zijn. Maar goed, als je nu lief was geweest, had je wellicht een schoon huis gehad. Je weet het niet!
Mikkie moet z'n eigen seksleven maar even afstoffen.
Heel dom dus van je dat je niet lief voor me wasquote:Op maandag 12 juli 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn huis nogal stoffig is!
Die stof al jaren zelf, vermoed ik!
Djeejs, hoe oud ben je? 59? Ga desnoods de lijm van de post-its snuiven! Durf te leven!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Heel dom dus van je dat je niet lief voor me was![]()
. Maar ach, je hebt Laysa!
Kamer: Check
Wc: Check
Nu de keuken. Die is echt vrij vies voor ons doen. Het is zo erg met mijn poetsdrang dat ik zelfs zin heb om de 4 zakken met glas weg te brengen
. Misschien dat ik het straks wel even doe. Hè bah, dan moet ik me omkleden. Nou ja, dat moet dan maar.
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruiktquote:Op maandag 12 juli 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs, hoe oud ben je? 59? Ga desnoods de lijm van de post-its snuiven! Durf te leven!
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Toch wel fijn als je in een schoon huis kunt leven
Een goede huisvrouw dagelijks!quote:Op maandag 12 juli 2010 19:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe vaak ik dit jaar een stofzuiger heb gebruikt![]()
.
[..]
Kom je voortaan wekelijks poetsen bij mij?(of hoe vaak 'hoor' je je huis te poetsen?
Eén keer per week? Twee keer? )
Of net als mijn moeder:" De schoonmaakster komt zo, dus het moet wel schoon zijn hier".quote:
Hoe maak jij het? Weet je al wat je aankomend collegejaar gaat doen? Alles flits met Berend Jan Frits?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Of net als mijn moeder:" De schoonmaakster komt zo, dus het moet wel schoon zijn hier".
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe maak jij het? Weet je al wat je aankomend collegejaar gaat doen? Alles flits met Berend Jan Frits?
Oef, dat ga ik niet reddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |