quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:28 schreef lezzer het volgende:
Want, wat is een lesbeau topic zonder bette...
Picsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:36 schreef Qebbel het volgende:
Heb wel inmiddels de gehele outfit gepast en in bestelling!
Weer terug in den lande?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Tvp van schiphol. Fijn hoor, Bette terug in Lesbeau.
En ik maar denken dat het daar 40 graden wasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Terug ja. Tis hier verdomme nog heter dan daar.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Stewardessenpakjes!![]()
Is het ongeveer zo?
[ afbeelding ]
Of toch meer
[ afbeelding ]
In Madrid wel. In Barcelona misschien ook wel, maar dat voelde niet zo smerig heet. Hier voor het eerst buiten komen is alsof iemand een donzen deken om je heen wikkelt in de sauna.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het daar 40 graden was
Oud Limburgse Schuttersfeesten. www.ols-2010.nlquote:
JIj ziet er helemaal niet uit als potquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
JIj ziet er helemaal niet uit als pot
quote:
Ja weet ik, maar ik heb slechte herinneringen aan dat 'grapje'quote:
Owquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb slechte herinneringen aan dat 'grapje'
Tuurlijk niet, kan jij niet wetenquote:
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik deed ook meer alsof ik een of andere domme lul was, zelf denk ik er helemaal niet zo over.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kan jij niet weten
Maar het is gewoon irritant om soms niet serieus genomen te worden omdat je niet aan een stereotype voldoet...
Uhuh uhuh * lezzer knikt instemmend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs hetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Uhuh uhuh * lezzer knikt instemmend.
Je mag blijven hoor Avey, en ik ben een echt überdyke...
No way dat ik een foto plaats van mezelf.quote:
Klik anders op dat envelopje rechts boven...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
No way dat ik een foto plaats van mezelf.
Wonderer heeft mij ooit gezien, dus die kan het beamen, maar ik denk dat hij allang vergeten is hoe ik er uit zie
Nee hoor, je hebt indruk gemaakt, ik weet het nog precies. En ik beaam het, potteuzer krijg je ze niet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
No way dat ik een foto plaats van mezelf.
Wonderer heeft mij ooit gezien, dus die kan het beamen, maar ik denk dat hij allang vergeten is hoe ik er uit zie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt indruk gemaakt, ik weet het nog precies. En ik beaam het, potteuzer krijg je ze niet!
JAAAAA HIER NU OOK. Dus ik ga maar lekker in mijn onderbroek in de tuin zitten. Ik hou van regen.quote:
Wederom:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
JAAAAA HIER NU OOK. Dus ik ga maar lekker in mijn onderbroek in de tuin zitten. Ik hou van regen.
Dat klopt, maar dat heb je dan met iedereen op Fok!. Al zeggen ze dat ze 21 zijn, misschien zijn ze stiekem wel 13. Die kans zit er altijd in. En aangezien jij mijn leeftijd niet weet, is het volgens mij ook niet strafbaar(zeker niet om iets te vragen dat ik toch niet zal laten zien).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef lezzer het volgende:
Ja, mij maakt het niet uit, maar als ik om foto's van jou in ondergoed ga vragen en jij bent minderjarig, ben ik strafbaar....
Trust me, you don't wanna knowquote:
quote:
Volgens mij zijn ze aan het oefenen met de nieuwe layout... vanaf maandag ofzo gaat ie er definitief voor.quote:
Waarom niet live? Hoe dan wel? Het is maar een layout, zit niet erg veel techniek achter, alleen veel styling.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze aan het oefenen met de nieuwe layout... vanaf maandag ofzo gaat ie er definitief voor.
(natuurlijk een beetje de vraag of ze dat "live" moeten doen... lijkt me niet wenselijk maar wie ben ik)
Ik denk dat ze dat ook gedaan hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:20 schreef skunkasaur het volgende:
Joah, ik heb altijd geleerd om dat op een testserver, of in iedergeval een non-publiek deel van de site te testen. Css kan toch een hoop dingen in de war gooien.
Maar maar, finale!?quote:Op zondag 11 juli 2010 @ 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Nog een paar uur en dan stap ik lekker in de auto op weg naar Zweden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Nog een paar uur en dan stap ik lekker in de auto op weg naar Zweden.
Ik ga een uurtje na de finale weg. Dus maak je geen zorgen!quote:
Hoe gaat het bij jullie?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
Nog een paar uurtjes en ik ga weer naar mijn schoonouders om voetbal te kijken
Ja, best... goed of zo. Het was zo raar gister, alsof er niks gebeurd was, maar tegelijk hadden we het er wel over. Aan de ene kant was het gewoon een bezoekje aan de schoonouders, met baseball op tv en gesprekken over niks, en aan de andere kant liepen er collega's van hem rond die steeds gebeld werden met updates en werd er vrij zakelijk gemeld dat de wake/begrafenis niet woensdag/donderdag was maar donderdag/vrijdag. Mijn neefje (van Brads andere zus) vertelde dat ze de x-box hadden meegenomen zodat ze niet aan Sean hoefden te denken en zijn broertje zei dat het werkte, want hij was het voor een moment een beetje vergeten.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Maar een stoere tommy zoals jij kan dat toch wel?
Moet nu de vrijwillige brandweer jullie boomtop komen redden omdat onze überdyke niet genoeg testosteron heeft?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
Ja, je gelooft het niet, maar daar nam dus niemand op
Wel bij de vrijwillige brandweer, en die zijn al aan het rijden en nemen ons adres mee in de route.
Super!
Dat heeft daar de hele dag gehangen zonder dat ik het gezien had zeg..
Mjah, euh, die top hangt 15 meter boven de grond!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet nu de vrijwillige brandweer jullie boomtop komen redden omdat onze überdyke niet genoeg testosteron heeft?
Nou, ik heb wel wat anders te doen, en bovendien zijn deze jongens er binnen 10 minuten, dus wat zal ik moeilijk gaan doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om ook lid te worden van de vrijwillige brandweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]Schande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik word moedeloos van sommige reacties. En dat al bij pagina 1. Altijd weer over homo's gescheiden ouders, alleen staande moeders. Domme mensen hebben echt geen idee waar ze 't over hebben, maar schreeuwen wel het hardst hun mening van de daken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, wat een debielen in dit topic. Mocht nog iemand iets vinden van opvoeden van kinderen met of zonder vader, dit is je kans..
Zeg lieverd, zo'n klootzak laat je toch niet je avond verpesten....quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, wat een debielen in dit topic. Mocht nog iemand iets vinden van opvoeden van kinderen met of zonder vader, dit is je kans..
Ja, ik vind het ook rot voor jou eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Toch gehapt! Ik wist wel dat je je niet zou kunnen inhouden
Idd heel treffend van DK ja.
Nee, omdat dat dat soort lui je op één of andere manier toch altijd weten te raken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Rot voor mij? Omdat ie me zo ijzersterk onder tafel weet te lullen?
Ik voel me gevleidquote:
Mijn afwezige moedergevoelens?quote:
Heheh. Het is toch wel fijn dat je niet raar aangekeken wordt als je voor officiele herenkleding aan het shoppen bent. Heb ook een overhemd gepast voor onder een kostuum, en een nette broek... da's wat anders dan spijkerbroeken bij de heren kopen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg daarstraks "have a nice day, sir" te horen.
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 12 juli 2010 @ 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Maarja, over een paar weken loop ik hier misschien wel hormonaal te jubelen.
het werk als in zwanger zijn? Of letterlijk werk?quote:Op maandag 12 juli 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Pff, ik ga slapen, mijn hoofd ontploft.
Een oprechte tip voor de kinderwensenden onder jullie: laat je lief het werk doen! Tis me een partij aanslag op je welbevinden (iig de eerste 3 maanden)...
Maarja, over een paar weken loop ik hier misschien wel hormonaal te jubelen.
Win!quote:Op maandag 12 juli 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ik kreeg daarstraks "have a nice day, sir" te horen.
Het zwanger zijn. Veel meer invloed op niet lekker voelen dan ik had verwacht.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
het werk als in zwanger zijn? Of letterlijk werk?
Je moet nog effe hèquote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het zwanger zijn. Veel meer invloed op niet lekker voelen dan ik had verwacht.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik had het ook onzin gevonden als we hadden gewonnen. Huldigingen hoeven voor mij niet zo.
Welkequote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:43 schreef Vanyel het volgende:
En vanavond met de vrouw pottenfilm kijken in de bios
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:21 schreef Avey het volgende:
Oh, dat schijnt weer zo'n cliché einde te hebben
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:25 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
And I never will
Ik neem aan met spatie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef Vanyel het volgende:
Hee Abrupt, hoe is het met je date met Monco?
We gaan naar violadi mare (met of zonder extra spatie, ze schrijft niet zo netjes in mijn agenda) in t hoogt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Avey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 16:28 schreef lezzer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
And I never will
Zo is dat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Vanyel het volgende:
Tja, vrouw heeft uitgezocht. Misschien volgende week beter..
Laten we wel wezen, twas geen echte pot als ze niet gek wordt of doodgaat in de film.
quote:
Knuffel terugquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
^^ hai!
En yea wonderer, i get thatknuffel!
^^quote:
Ja leuk is ie he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:14 schreef Brittie het volgende:
Ik heb gister Bend it like Beckham gekeken, en de hele avond gekwijld voor de tv. Toen was het wel weer goed
Keiraquote:
Ik zei het tochquote:Op dinsdag 13 juli 2010 @ 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Baggerfilm die zeeviool.
Als er goed geacteerd, goed gefilmd en wat aan het script geknutseld was, had het best wat kunnen zijn, maar nu......
quote:
Sarah Watersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb vorige week Tipping the Velvet gelezen en gezien voor het eerst. Vond het heerlijk! Vandaag de hele dag op een boot gezeten en héél dichtbij oranje geweest!!!! Kon ze supergoed zien! Nu een beetje dronken... Maja dat hoort erbij na zo'n dag. Heb jullie gemist hier! Was toch nog behoorlijk druk zeg!
Film of boek?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Fingersmith vond ik dodelijk saai. Daarom heb ik tipping the velvet nog niet eens durven proberen terwijl t al een jaar of wat op de pc op me wacht..
Die witte boot?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
Wij varen hiertussen![]()
Iets onder de bovenste politieboot zie je een Nederlandse vlag. Wij zijn de boot daaronder![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik las TtV ooit op vakantie, na grote aarzeling. Jaren laten liggen met het idee dat het niks was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Qebbel het volgende:
Veel foto's gemaakt idd! Morgen misschien wat uploaden. Hoop dat 't wat is geworden... Het was echt gekkenhuis!! Zo gelachen!
En ik ben zo verrast door Sarah Waters! Vind het fantastisch!!![]()
Boek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Film of boek?
FS is echt beter als boek, maar dat kun je bijna niet zo verfilmen.
Precies dat had ik ook. Maar ben je wel in the Night Watch begonnen, of helemaal niks gelezen? Ik hoop namelijk dat het net zo leuk is als ttv! En anders idd Fingersmith proberen. Heerlijk wanneer iemand zo kan schrijven en nog over lesbo's ook!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las TtV ooit op vakantie, na grote aarzeling. Jaren laten liggen met het idee dat het niks was.
Nou, ik was begonnen en meteen verkocht. In één ruk uit.
En de volgende ook.
Nightwatch heb ik niet uitgelezen.
Nou, gelukkig ben je al onder de pannen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, nog lastiger. Ik ben meestal ook al niet wild van korte verhalen. Ben een beetje lastig
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.quote:
Ik vond het ook niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.
Dit dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:17 schreef Vanyel het volgende:
En Qebbel maar geilen op de vliegmasjientjes
Wat kut zeg.... Ik zit echt op de storm te wachten hier, al klaar om m'n huis droog te dweilenquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef lezzer het volgende:
Tering, wat is het benauwd.
Als je nu op buienradar kijkt, zie je in ZO Brabant een Rood/Zwart stuk... daar gaan wij nu doorheen.
Jaaa hequote:
Nice ^^ Ik vind Cow & Chicken altijd zo leukquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:13 schreef Avey het volgende:
[..]
Jaaa he
Nostalgie, ik heb alle afleveringen van de Powerpuff Girls gedownload![]()
Hoe moeten wij dat nou weer weten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Albertson het volgende:
hoe heet deze meme? http://knowyourmeme.com/i/19947/original/face_2.jpg?1253543422
Ghehe, goeie vraagquote:
Da's Glazastik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:41 schreef Albertson het volgende:
hoe heet deze meme? http://knowyourmeme.com/i/19947/original/face_2.jpg?1253543422
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Da's Glazastik.
http://knowyourmeme.com/memes/glazastik-big-eyed-guy
Maar wie ben jij, das dan de nieuwe vraag
Zo, internet expert?quote:Op woensdag 14 juli 2010 @ 22:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Da's Glazastik.
http://knowyourmeme.com/memes/glazastik-big-eyed-guy
Daarom neem je dan ook een trein eerder. Altijd rekening mee houden met die pokkeNS ;-). Kom je nou nog wel op tijd?quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Pff, speciaal een trein eerdere gepakt ivm sollicitatiegesprek (ik zoek geen functie, zit aan de andere kant), half uur vertraging
quote:Op donderdag 15 juli 2010 07:18 schreef Qebbel het volgende:
@ lezzer: Ik reed zojuist op de snelweg achter een dame in een gloednieuwe 550i v8. Twee gigantische vierkante uitlaten eronder. (Twijfelde eerst nog ff of 't geen stiekeme M was) Na een wegversperring trok ze het gas ópen
![]()
. Heerlijke wagen!
*Goed begin van de dag*
Er zijn elektriciteitsmasten omgewaaid... D:quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is hier in Zweden al dagen 35 graden, dus iets minder mag van mij ook wel.
Maar gelukkig zit ik niet in Nederland, met die stormen etc..
Hoe is het bij jullie nu?
Ik las het inderdaad! Helemaal super.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens! Yay! Argentinië heeft het homohuwelijk geaccepteerd!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens! Yay! Argentinië heeft het homohuwelijk geaccepteerd!
Had ik natuurlijk ook gedaan. Was er stipt op tijd, maar dat telt niet als je nog 5 min. met elkaar nodig hebt voor t gesprek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Brittie het volgende:
Daarom neem je dan ook een trein eerder. Altijd rekening mee houden met die pokkeNS ;-). Kom je nou nog wel op tijd?
Secretaresse spanken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik vind trouwens NS veel fijner dan auto. Met de auto is file geen excuus, daar moet je rekening mee houden. Defecte treinen kun je niet voorspellen dus overmacht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar is het heel erg de secretaresse niet voor helaas. Huuu
Oh, ik heb onjuist geschakeld geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Is nog steeds hetzelfde weggaan. Wel al geregeld, maar gebeurt pas over 2 maanden. Dan is er ws helemaal geen secretaresse meer
Kom gezellig naar Zweden! Maken we er een grote pottenbarbeque van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:58 schreef lezzer het volgende:
Ja, de Mrs wil met de auto.
Anders had ik al 8 dagen GC geboekt, niks aan de hand. Maar dat kan dus niet
Oostenrijk is geweldig! Ik ben gek op het SalzburgerLand, o.a. vanwege dit landschap:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Schiet es op met die pic!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Gelukkig hou ik er een levensfilosofie op na dat het hierna niet afgelopen is, en dat hij regelmatig nog op bezoek komt hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
En geen tijd voor rouw of afscheid gehad zeker.
Ja lieverd, eerst commode ophalen met de vrouw en dan eens kijken. Als je babypic bedoelt heb ik vooral een film van 280 mb, geen digipics.quote:
Yay!!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Hoera
Ben het er helemaal mee eens dat het op zich wel "fijn" is, wanneer het afscheid mooi is. Erg belangrijk voor de nabestaanden!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef wonderer het volgende:
Het was allemaal heel eervol... met veel respect, maar niet ongemakkelijk stijf (tijdens de wake droegen veel mensen teenslippers, zelfs als ze een pak aan hadden, als eerbetoon). Heb een paar bijzondere mensen ontmoet.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ergens had ik hem ook wel willen zien (dat was alleen voorbehouden aan zijn vrouw en kinderen), omdat zo'n kist toch behoorlijk onpersoonlijk is. Daar kan iedereen in liggen, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:24 schreef Vanyel het volgende:
Toch is dat verdergaan in mijn ervaring ergens minder kut als je een goed afscheid hebt gehad. Heb 1x een afschuwelijk nare uitvaart meegemaakt, dat voelde achteraf echt heel raar. Gelukkig wel een stuk ouder iemand, dat scheelt, maar toch..
Mogge.
Avey!quote:
Eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef Brittie het volgende:
[..]
Avey!![]()
Hmm... als het niet teveel gezeik met zich meebrengt, naderhand, dan yes?
Niet voor mij.quote:
Hmm laten we het op neutrale grond doen, je weet hoe lesbo's altijd in stalkers veranderenquote:
Hihihi fair enough! !Nou regel jij het hotel maar danquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Hmm laten we het op neutrale grond doen, je weet hoe lesbo's altijd in stalkers veranderen
Oh nou wil je meedoen dan? We hebben nog wel ruimtequote:
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nou wil je meedoen dan? We hebben nog wel ruimte
Als het niet teveel gezeik met zich meebrengt naderhand, dan yesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?
Heb ik een keer gedaan, uitgebreid verslag van gedaan hierquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?
Verdorie, ben ik te laat gaan mee-posten. Gemist!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan, uitgebreid verslag van gedaan hier
Is denk ik niet voor iedereen weggelegd, en je moet het niet te serieus nemen.
Dat denk ik ook ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Avey het volgende:
Is denk ik niet voor iedereen weggelegd, en je moet het niet te serieus nemen.
Nou voor mij is het misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja...geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou voor mij is het misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |