quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:28 schreef lezzer het volgende:
Want, wat is een lesbeau topic zonder bette...
Picsquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 14:36 schreef Qebbel het volgende:
Heb wel inmiddels de gehele outfit gepast en in bestelling!
Weer terug in den lande?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
Tvp van schiphol. Fijn hoor, Bette terug in Lesbeau.
En ik maar denken dat het daar 40 graden wasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:33 schreef Vanyel het volgende:
Terug ja. Tis hier verdomme nog heter dan daar.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Stewardessenpakjes!![]()
Is het ongeveer zo?
[ afbeelding ]
Of toch meer
[ afbeelding ]
In Madrid wel. In Barcelona misschien ook wel, maar dat voelde niet zo smerig heet. Hier voor het eerst buiten komen is alsof iemand een donzen deken om je heen wikkelt in de sauna.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het daar 40 graden was
Oud Limburgse Schuttersfeesten. www.ols-2010.nlquote:
JIj ziet er helemaal niet uit als potquote:
En bedanktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 18:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
JIj ziet er helemaal niet uit als pot
quote:
Ja weet ik, maar ik heb slechte herinneringen aan dat 'grapje'quote:
Owquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb slechte herinneringen aan dat 'grapje'
Tuurlijk niet, kan jij niet wetenquote:
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik deed ook meer alsof ik een of andere domme lul was, zelf denk ik er helemaal niet zo over.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:06 schreef Avey het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, kan jij niet weten
Maar het is gewoon irritant om soms niet serieus genomen te worden omdat je niet aan een stereotype voldoet...
Uhuh uhuh * lezzer knikt instemmend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs hetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Uhuh uhuh * lezzer knikt instemmend.
Je mag blijven hoor Avey, en ik ben een echt überdyke...
No way dat ik een foto plaats van mezelf.quote:
Klik anders op dat envelopje rechts boven...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
No way dat ik een foto plaats van mezelf.
Wonderer heeft mij ooit gezien, dus die kan het beamen, maar ik denk dat hij allang vergeten is hoe ik er uit zie
Nee hoor, je hebt indruk gemaakt, ik weet het nog precies. En ik beaam het, potteuzer krijg je ze niet!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
No way dat ik een foto plaats van mezelf.
Wonderer heeft mij ooit gezien, dus die kan het beamen, maar ik denk dat hij allang vergeten is hoe ik er uit zie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt indruk gemaakt, ik weet het nog precies. En ik beaam het, potteuzer krijg je ze niet!
JAAAAA HIER NU OOK. Dus ik ga maar lekker in mijn onderbroek in de tuin zitten. Ik hou van regen.quote:
Wederom:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:27 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
JAAAAA HIER NU OOK. Dus ik ga maar lekker in mijn onderbroek in de tuin zitten. Ik hou van regen.
Dat klopt, maar dat heb je dan met iedereen op Fok!. Al zeggen ze dat ze 21 zijn, misschien zijn ze stiekem wel 13. Die kans zit er altijd in. En aangezien jij mijn leeftijd niet weet, is het volgens mij ook niet strafbaar(zeker niet om iets te vragen dat ik toch niet zal laten zien).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:43 schreef lezzer het volgende:
Ja, mij maakt het niet uit, maar als ik om foto's van jou in ondergoed ga vragen en jij bent minderjarig, ben ik strafbaar....
Trust me, you don't wanna knowquote:
quote:
Volgens mij zijn ze aan het oefenen met de nieuwe layout... vanaf maandag ofzo gaat ie er definitief voor.quote:
Waarom niet live? Hoe dan wel? Het is maar een layout, zit niet erg veel techniek achter, alleen veel styling.quote:Op zondag 11 juli 2010 13:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze aan het oefenen met de nieuwe layout... vanaf maandag ofzo gaat ie er definitief voor.
(natuurlijk een beetje de vraag of ze dat "live" moeten doen... lijkt me niet wenselijk maar wie ben ik)
Ik denk dat ze dat ook gedaan hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 13:20 schreef skunkasaur het volgende:
Joah, ik heb altijd geleerd om dat op een testserver, of in iedergeval een non-publiek deel van de site te testen. Css kan toch een hoop dingen in de war gooien.
Maar maar, finale!?quote:Op zondag 11 juli 2010 @ 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Nog een paar uur en dan stap ik lekker in de auto op weg naar Zweden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Nog een paar uur en dan stap ik lekker in de auto op weg naar Zweden.
Ik ga een uurtje na de finale weg. Dus maak je geen zorgen!quote:
Hoe gaat het bij jullie?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
Nog een paar uurtjes en ik ga weer naar mijn schoonouders om voetbal te kijken
Ja, best... goed of zo. Het was zo raar gister, alsof er niks gebeurd was, maar tegelijk hadden we het er wel over. Aan de ene kant was het gewoon een bezoekje aan de schoonouders, met baseball op tv en gesprekken over niks, en aan de andere kant liepen er collega's van hem rond die steeds gebeld werden met updates en werd er vrij zakelijk gemeld dat de wake/begrafenis niet woensdag/donderdag was maar donderdag/vrijdag. Mijn neefje (van Brads andere zus) vertelde dat ze de x-box hadden meegenomen zodat ze niet aan Sean hoefden te denken en zijn broertje zei dat het werkte, want hij was het voor een moment een beetje vergeten.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 12 juli 2010 17:25 schreef wonderer het volgende:
Maar een stoere tommy zoals jij kan dat toch wel?
Moet nu de vrijwillige brandweer jullie boomtop komen redden omdat onze überdyke niet genoeg testosteron heeft?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:09 schreef lezzer het volgende:
Ja, je gelooft het niet, maar daar nam dus niemand op
Wel bij de vrijwillige brandweer, en die zijn al aan het rijden en nemen ons adres mee in de route.
Super!
Dat heeft daar de hele dag gehangen zonder dat ik het gezien had zeg..
Mjah, euh, die top hangt 15 meter boven de grond!quote:Op maandag 12 juli 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet nu de vrijwillige brandweer jullie boomtop komen redden omdat onze überdyke niet genoeg testosteron heeft?
Nou, ik heb wel wat anders te doen, en bovendien zijn deze jongens er binnen 10 minuten, dus wat zal ik moeilijk gaan doen?quote:Op maandag 12 juli 2010 21:27 schreef Vanyel het volgende:
Tijd om ook lid te worden van de vrijwillige brandweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2010 @ 21:37 schreef lezzer het volgende:
[..]Schande!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
Ik word moedeloos van sommige reacties. En dat al bij pagina 1. Altijd weer over homo's gescheiden ouders, alleen staande moeders. Domme mensen hebben echt geen idee waar ze 't over hebben, maar schreeuwen wel het hardst hun mening van de daken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, wat een debielen in dit topic. Mocht nog iemand iets vinden van opvoeden van kinderen met of zonder vader, dit is je kans..
Zeg lieverd, zo'n klootzak laat je toch niet je avond verpesten....quote:Op maandag 12 juli 2010 21:11 schreef Vanyel het volgende:
Pfff, wat een debielen in dit topic. Mocht nog iemand iets vinden van opvoeden van kinderen met of zonder vader, dit is je kans..
Ja, ik vind het ook rot voor jou eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Toch gehapt! Ik wist wel dat je je niet zou kunnen inhouden
Idd heel treffend van DK ja.
Nee, omdat dat dat soort lui je op één of andere manier toch altijd weten te raken.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Rot voor mij? Omdat ie me zo ijzersterk onder tafel weet te lullen?
Ik voel me gevleidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |