Sarah Watersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb vorige week Tipping the Velvet gelezen en gezien voor het eerst. Vond het heerlijk! Vandaag de hele dag op een boot gezeten en héél dichtbij oranje geweest!!!! Kon ze supergoed zien! Nu een beetje dronken... Maja dat hoort erbij na zo'n dag. Heb jullie gemist hier! Was toch nog behoorlijk druk zeg!
Film of boek?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef Vanyel het volgende:
Fingersmith vond ik dodelijk saai. Daarom heb ik tipping the velvet nog niet eens durven proberen terwijl t al een jaar of wat op de pc op me wacht..
Die witte boot?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Qebbel het volgende:
Wij varen hiertussen![]()
Iets onder de bovenste politieboot zie je een Nederlandse vlag. Wij zijn de boot daaronder![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik las TtV ooit op vakantie, na grote aarzeling. Jaren laten liggen met het idee dat het niks was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:50 schreef Qebbel het volgende:
Veel foto's gemaakt idd! Morgen misschien wat uploaden. Hoop dat 't wat is geworden... Het was echt gekkenhuis!! Zo gelachen!
En ik ben zo verrast door Sarah Waters! Vind het fantastisch!!![]()
Boek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Film of boek?
FS is echt beter als boek, maar dat kun je bijna niet zo verfilmen.
Precies dat had ik ook. Maar ben je wel in the Night Watch begonnen, of helemaal niks gelezen? Ik hoop namelijk dat het net zo leuk is als ttv! En anders idd Fingersmith proberen. Heerlijk wanneer iemand zo kan schrijven en nog over lesbo's ook!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik las TtV ooit op vakantie, na grote aarzeling. Jaren laten liggen met het idee dat het niks was.
Nou, ik was begonnen en meteen verkocht. In één ruk uit.
En de volgende ook.
Nightwatch heb ik niet uitgelezen.
Nou, gelukkig ben je al onder de pannen danquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Oeh, nog lastiger. Ik ben meestal ook al niet wild van korte verhalen. Ben een beetje lastig
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.quote:
Ik vond het ook niksquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.
Dit dusquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat vond ik zwaar teleurstellend. Was 14 toen ik het las en had gehoopt op een 'normale' liefdesroman over 2 vrouwen. Was niet! Vond de hoofdpersonen psycho en vond dat niks met lesbisch zijn te maken hebben. Terwijl HM ech mijn lievelingsauteur was in die tijd. Maar misschien moet ik het nog eens lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |