Er zijn elektriciteitsmasten omgewaaid... D:quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:35 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is hier in Zweden al dagen 35 graden, dus iets minder mag van mij ook wel.
Maar gelukkig zit ik niet in Nederland, met die stormen etc..
Hoe is het bij jullie nu?
Ik las het inderdaad! Helemaal super.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens! Yay! Argentinië heeft het homohuwelijk geaccepteerd!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:06 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens! Yay! Argentinië heeft het homohuwelijk geaccepteerd!
Had ik natuurlijk ook gedaan. Was er stipt op tijd, maar dat telt niet als je nog 5 min. met elkaar nodig hebt voor t gesprek.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Brittie het volgende:
Daarom neem je dan ook een trein eerder. Altijd rekening mee houden met die pokkeNS ;-). Kom je nou nog wel op tijd?
Secretaresse spanken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik vind trouwens NS veel fijner dan auto. Met de auto is file geen excuus, daar moet je rekening mee houden. Defecte treinen kun je niet voorspellen dus overmacht.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:06 schreef Vanyel het volgende:
Daar is het heel erg de secretaresse niet voor helaas. Huuu
Oh, ik heb onjuist geschakeld geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Is nog steeds hetzelfde weggaan. Wel al geregeld, maar gebeurt pas over 2 maanden. Dan is er ws helemaal geen secretaresse meer
Kom gezellig naar Zweden! Maken we er een grote pottenbarbeque van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:58 schreef lezzer het volgende:
Ja, de Mrs wil met de auto.
Anders had ik al 8 dagen GC geboekt, niks aan de hand. Maar dat kan dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |