Oostenrijk is geweldig! Ik ben gek op het SalzburgerLand, o.a. vanwege dit landschap:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Schiet es op met die pic!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Gelukkig hou ik er een levensfilosofie op na dat het hierna niet afgelopen is, en dat hij regelmatig nog op bezoek komt hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
En geen tijd voor rouw of afscheid gehad zeker.
Ja lieverd, eerst commode ophalen met de vrouw en dan eens kijken. Als je babypic bedoelt heb ik vooral een film van 280 mb, geen digipics.quote:
Yay!!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Hoera
Ben het er helemaal mee eens dat het op zich wel "fijn" is, wanneer het afscheid mooi is. Erg belangrijk voor de nabestaanden!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef wonderer het volgende:
Het was allemaal heel eervol... met veel respect, maar niet ongemakkelijk stijf (tijdens de wake droegen veel mensen teenslippers, zelfs als ze een pak aan hadden, als eerbetoon). Heb een paar bijzondere mensen ontmoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |