Kom gezellig naar Zweden! Maken we er een grote pottenbarbeque van.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:58 schreef lezzer het volgende:
Ja, de Mrs wil met de auto.
Anders had ik al 8 dagen GC geboekt, niks aan de hand. Maar dat kan dus niet
Oostenrijk is geweldig! Ik ben gek op het SalzburgerLand, o.a. vanwege dit landschap:quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Schiet es op met die pic!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ff nieuw leven tussendoor: 2 armen, 2 benen, kloppend hart en hersenen in het koppie. Alles zit erop en eraan.
Hoera
Gelukkig hou ik er een levensfilosofie op na dat het hierna niet afgelopen is, en dat hij regelmatig nog op bezoek komt hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:42 schreef Vanyel het volgende:
En geen tijd voor rouw of afscheid gehad zeker.
Ja lieverd, eerst commode ophalen met de vrouw en dan eens kijken. Als je babypic bedoelt heb ik vooral een film van 280 mb, geen digipics.quote:
Yay!!quote:Op zondag 18 juli 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Hoera
Ben het er helemaal mee eens dat het op zich wel "fijn" is, wanneer het afscheid mooi is. Erg belangrijk voor de nabestaanden!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:40 schreef wonderer het volgende:
Het was allemaal heel eervol... met veel respect, maar niet ongemakkelijk stijf (tijdens de wake droegen veel mensen teenslippers, zelfs als ze een pak aan hadden, als eerbetoon). Heb een paar bijzondere mensen ontmoet.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ergens had ik hem ook wel willen zien (dat was alleen voorbehouden aan zijn vrouw en kinderen), omdat zo'n kist toch behoorlijk onpersoonlijk is. Daar kan iedereen in liggen, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:24 schreef Vanyel het volgende:
Toch is dat verdergaan in mijn ervaring ergens minder kut als je een goed afscheid hebt gehad. Heb 1x een afschuwelijk nare uitvaart meegemaakt, dat voelde achteraf echt heel raar. Gelukkig wel een stuk ouder iemand, dat scheelt, maar toch..
Mogge.
Avey!quote:
Eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:49 schreef Brittie het volgende:
[..]
Avey!![]()
Hmm... als het niet teveel gezeik met zich meebrengt, naderhand, dan yes?
Niet voor mij.quote:
Hmm laten we het op neutrale grond doen, je weet hoe lesbo's altijd in stalkers veranderenquote:
Hihihi fair enough! !Nou regel jij het hotel maar danquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Avey het volgende:
[..]
Hmm laten we het op neutrale grond doen, je weet hoe lesbo's altijd in stalkers veranderen
Oh nou wil je meedoen dan? We hebben nog wel ruimtequote:
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh nou wil je meedoen dan? We hebben nog wel ruimte
Als het niet teveel gezeik met zich meebrengt naderhand, dan yesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?
Heb ik een keer gedaan, uitgebreid verslag van gedaan hierquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ons tot het nieuwe topic brengt: trio's, yes/no?
Verdorie, ben ik te laat gaan mee-posten. Gemist!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan, uitgebreid verslag van gedaan hier
Is denk ik niet voor iedereen weggelegd, en je moet het niet te serieus nemen.
Dat denk ik ook ja...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:02 schreef Avey het volgende:
Is denk ik niet voor iedereen weggelegd, en je moet het niet te serieus nemen.
Nou voor mij is het misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja...geen ervaring mee, maar ben wel nieuwsgierig
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou voor mij is het misschien nog wel een keer voor herhaling vatbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |