1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
volgens mij was dat ook zijn zoontjequote:
Het probleem was dat iedere ploeg waar hij bij speelde een trainer hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zei hij nou waar iedereen zo om moest lachen tijdens dat filmpje? Dat hij iets wilde rechtzetten.
Je zelf 20 jaar terug in de tijd zien in breedbeeld is nooit leuk..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef QuistNix20 het volgende:
Ehm... waarom liep Gijp nou weg net?? Ik stond even in de keuken, toen ik terugkwam miste ik dat net.
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zei hij nou waar iedereen zo om moest lachen tijdens dat filmpje? Dat hij iets wilde rechtzetten.
Geniaal jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.
Omdat elke club waar ik speelde een trainer had
Geschreven ook volgens mij, heb 't eens in een column gelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:
Dat verhaal over de supermarkt heeft Johan weleens eerder verteld.
Lijkt me in bepaalde gevallen ook wel een moeilijke man...Je kan niet altijd pipo de clown spelen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.
Omdat elke club waar ik speelde een trainer had
die kleinequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mario Been + Rene van der Gijp
En ook nog Willibrord
Wut? Dat zegt Beenhakker, René noemt Mario gewoon Mario, toch?quote:
Die heeft toch ook ooit een tv-programma gehad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef Trystar het volgende:
Gooi die Leo Driessen eens van die pier met een betonblok aan z'n voeten.
nee hoor heeft Gijp al een paar keer gezegd tijdens VIquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wut? Dat zegt Beenhakker, René noemt Mario gewoon Mario, toch?
...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Deze was wel geniaal van Leo
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Type-R het volgende:
Zou dat bandje niet onderhand schijt ziek worden om dat liedje te spelen elke dag?
Blijft een topliedjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef larry91 het volgende:
Hé dat lied op het eind... Die heb ik nog nooit eerder gehoord
Johan heeft het ook ooit in een column opgeschreven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef MB23 het volgende:
Gijp heeft dat verhaal van die fuik toch allang verteld?Dat ie snel op de achterbank ging zitten en zei dat de bestuurder snel was weggerend?
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:58 schreef Falco het volgende:
Van der Gijps filmpje uit 1990 was echt zwaar heersend
Is idd een vreemde man, maar wel grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijk
nu ook weer loopt ie weg, te persoonlijk voor hem
komt te dichtbij en kan hij niet mee omgaan
alleen maar lekker hard en veel lachen dan is er niks aan de hand
Klopt inderdaad. Ook het publiek loopt dan gelijk naar die bar om bier te halenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef MB23 het volgende:
Hij loopt in de pauze ook altijd naar buiten, volgens mij ook bij lange tussenfilmpjes. Het is te warm in die tent joh. Daarnaast, ja, hard en veel lachen, en er is niks aan de hand. Prima toch? Zie het als een soort afleiding, of moet hij dan maar elke dag thuis in een hoekje zitten huilen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef MB23 het volgende:
Hij loopt in de pauze ook altijd naar buiten, volgens mij ook bij lange tussenfilmpjes. Het is te warm in die tent joh. Daarnaast, ja, hard en veel lachen, en er is niks aan de hand. Prima toch? Zie het als een soort afleiding, of moet hij dan maar elke dag thuis in een hoekje zitten huilen?
Tja, da's ook het enige moment dat er getapt/geschonken wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ook het publiek loopt dan gelijk naar die bar om bier te halen
Klopt, maar issues vind ik een groot woord, maar er zijn dingen in zijn leven waar hij niet goed mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijk
nu ook weer loopt ie weg, te persoonlijk voor hem
komt te dichtbij en kan hij niet mee omgaan
alleen maar lekker hard en veel lachen dan is er niks aan de hand
Wat zit je nou weer te trollen, irritante kneus? Je vond het 3 weken geleden al niets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Begint nu wel heel erg saai te worden
Ah, je voelt je op je piemeltje getraptquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te trollen, irritante kneus? Je vond het 3 weken geleden al niets.
Nee hoor. Ik vind jou gewoon een irritante mongool. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:29 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, je voelt je op je piemeltje getrapt![]()
Geeft niet hoor, dat zie je wel vaker bij mensen met een wat mindere intelligentie
Ja, dat dacht hij ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Michie_ het volgende:
Ik dacht dat Rob Stenders zou komen morgen
Het zou kunnen, maar dit is natuurlijk wel psychologie van de koude grond en en er kan van alles aan de hand zijn wat de buitenwereld niet weetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:26 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Klopt, maar issues vind ik een groot woord, maar er zijn dingen in zijn leven waar hij niet goed mee om kan gaan.
Vooral als het gaat om zijn kinderen, merk ik. Hij wil daar niet over praten, over zijn rol als vader.
Iemand op dit forum merkte enkele weken geleden op dat Gijp zelf beseft dat hij niet de vader is/heeft kunnen zijn voor zijn kinderen die hij eigenlijk had willen zijn. Deze forummer merkte dat toen op naar aanleiding van heel expliciete vragen van Genee over Gijps kinderen en het opvoeden ervan tijdens het item waarin Genee en Gijp de kranten doornemen.
Ik had nu ook de indruk dat hij wegliep omdat er een fragment in het filmpje zat waarop hij zijn oudste zoon zat te voeren.
Beelden, herinneringen en verhalen die raken aan zijn vaderschap en zijn kinderen lijken te confronterend te zijn voor hem.
En inderdaad, het lijkt mij ook dat dat vele en lekker harde lachen gewoon voor Gijp een manier is om bepaalde vragen en onderwerpen te ontwijken en misschien te verdringen. Het is een afweermechanisme ook. Hij wil zich ook niet kwetsbaar opstellen.
My 2 cents.
Ik snap niet waar Genee zo gepikeerd over is, hij moet bijna janken?quote:
Dacht ik ook, maar hij komt niet begrijp ik? Wie komt er in zijn plaats dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Michie_ het volgende:
Ik dacht dat Rob Stenders zou komen morgen
Zal wel in scheiding liggen, misschien is ie wel met z'n zwager naar bed geweest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Genee zo gepikeerd over is, hij moet bijna janken?
Het hele verhaal is hier al bekend, stond in een interview laatst.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ik vond Gijp al steeds vaker door de mand vallen en nu blijkt (weer) dat hij gewoon issues heeft. En als ik terugdenk is dat meestal met die vage gasten die alleen maar stom zitten te lachen om alles en te vaak en te veel lol (willen) hebben. Meestal zit er iets dieper.
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat Gijpie (al jaren) niet met zijn vrouw samen leeft omdat dat gewoon niet voor hem werkt. Nog steeds getrouwd maar ieder in een eigen huis. Over het algemeen kan je dan ook wel zeggen dat er iets niet klopt, of dat hij sowieso vreemde trekjes heeft.
Genee ziet er al een paar dagen uit alsof hij het helemaal gehad heeft met VIOranje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
4 weken met Derksen en Gijpie, Mohammed B zou er atheïst van worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Genee ziet er al een paar dagen uit alsof hij het helemaal gehad heeft met VIOranje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ik vond Gijp al steeds vaker door de mand vallen en nu blijkt (weer) dat hij gewoon issues heeft. En als ik terugdenk is dat meestal met die vage gasten die alleen maar stom zitten te lachen om alles en te vaak en te veel lol (willen) hebben. Meestal zit er iets dieper.
Je bedoelt de Volkskrant?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat Gijpie (al jaren) niet met zijn vrouw samen leeft omdat dat gewoon niet voor hem werkt. Nog steeds getrouwd maar ieder in een eigen huis. Over het algemeen kan je dan ook wel zeggen dat er iets niet klopt, of dat hij sowieso vreemde trekjes heeft.
willibrord frequin.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar hij komt niet begrijp ik? Wie komt er in zijn plaats dan?
Sterker: Gijp heeft nóóit met de moeder van zijn 2e/jongste zoon samengewoond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Derksen eindbaas@1:35quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het ook een rare grap van Derksen, maar daar moet je toch wel anders mee om kunnen dan Genee doet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijl redt Genee, jammer jammerquote:
Conclusie: elke dag 2 uitzendingen is teveel van het goede, wekt irritaties op en is steeds minder leuk om naar te kijken. 2x per week is meer dan genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare grap van Derksen, maar daar moet je toch wel anders mee om kunnen dan Genee doet.Op zijn beurt vond ik Derksen ook weer selectief gepikeeerd, aangezien hij zelf ook altijd over z'n alimentatie begint.
Klopt, maar Johan doet zelf precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:15 schreef wolferl het volgende:
En toch geef ik Johan gelijk, Wilfred moet namelijk niet zo selectief verbaasd doen.
Vervelende blaag vind ik die Genee maar.
Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef QuistNix20 het volgende:
Blijft raar dat ie demonstratief wegloopt.
En ik vind het een non-argument dat het vervelend of wat dan ook zou zijn om beelden van jezelf van 20 jaar geleden terug te zien. Een geestelijk gezond mens kan beelden van zichzelf van vroeger gewoon verdragen.
Bij Johan heb ik meer eenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Johan doet zelf precies hetzelfde.
Oww hij heeft dat gezegd?? Ja dan moet het wel kloppen natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.
Jezelf wijsmaken dat je nooit last hebt van onzekerheid is een afweermechanisme waarmee je bereikt dat je je niet kwetsbaar hoeft op te stellen.quote:Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.
Nee, hij kan toch ook liegen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Oww hij heeft dat gezegd?? Ja dan moet het wel kloppen natuurlijk...
Ik heb een klein vermoeden dat René een beetje van de herenliefde is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.
Hij loopt alleen ff weg om een frisse neus te halen, daarna schuift 'ie gewoon weer aan en heeft het erover. Vind ik niet echt lijken op issuesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef QuistNix20 het volgende:
Blijft raar dat ie demonstratief wegloopt.
En ik vind het een non-argument dat het vervelend of wat dan ook zou zijn om beelden van jezelf van 20 jaar geleden terug te zien. Een geestelijk gezond mens kan beelden van zichzelf van vroeger gewoon verdragen.
Hij valt nogal vaak in herhaling, de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:
Dat komt omdat jullie notoire fanboys zijn die alles op de voet volgen wat die man doet en zegtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:10 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hij valt nogal vaak in herhaling, de laatste tijd.
Door het woord 'notoire' te bezigen, verdenk ik jou van hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:20 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie notoire fanboys zijn die alles op de voet volgen wat die man doet en zegt
Is toch heerlijk man.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:20 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie notoire fanboys zijn die alles op de voet volgen wat die man doet en zegt
Zelfs dat is voor mij te veelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Conclusie: elke dag 2 uitzendingen is teveel van het goede, wekt irritaties op en is steeds minder leuk om naar te kijken. 2x per week is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:
lees ff terugquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Gijp woonde best dichtbij me in Dordrecht, hij liep regelmatig langs toen we aan het ballen waren. Maar hij liep altijd alleen, heeft hij geen girl?²
Hij houdt van piemols in zijn kont, BB.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Gijp woonde best dichtbij me in Dordrecht, hij liep regelmatig langs toen we aan het ballen waren. Maar hij liep altijd alleen, heeft hij geen girl?²
Nee, hij heeft een vriendin op afroep. Louter de lusten, niet de lasten. Beter geregeld dan jij dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:04 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hij houdt van piemols in zijn kont, BB.
omgquote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:46 schreef Bestolene het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een vriendin op afroep. Louter de lusten, niet de lasten. Beter geregeld dan jij dus
Het is ook geen geheim dat Derksen en Genee elkaar niet mogen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond die ruzie tussen Derksen en Genee wel interessant. Feitelijk vroeg Derksen alleen maar of Genee een zus had, meer niet. En toch onstond er een flinke woordenwisseling.
Blijkbaar beginnen de irritaties hoog op te lopen na zoveel weken.
Derksen schreef ooit al eens een column hierover na een heel seizoen dagelijks opnames voor Doordekken gemaakt te hebben, dat hij nooit meer zo'n jaar wilde hebben waarbij hij Genee vaker zag dan z'n eigen vrouw.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:06 schreef gnilrednoz het volgende:
oh, leuk. het is al gelukt. laat maar.
overigens vond ik Tijl weer erg leuk. minder grappig dan vorige keer, maar hij praat wel een stuk zinniger mee over voetbal dan de meeste mensen die langskomen.
nog altijd 10 keer beter als de grootste flapdrol van allemaal: die nikszeggende kneus van een Marcquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vind ik ook.Vorige keer was het inderdaad wel grappiger. Wel goede gast, in tegenstelling tot bijvoorbeeld die drol van een Kasper v Kooten
Weer Vanenburg -.-quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef HaagsPietje het volgende:
niet om het een of ander, maar.......volgens mij hebben we vanavond de winnen tafel, you're lucky table, te pakken bij VI Oranje!! Een line-up om je vingers bij af te likken!!!!!!!!!!!
VI Oranje: troostfinale met Been en Frequin
10/07/2010 11:10
VI Oranje pakt dit weekeinde nog twee keer uit in het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen waar afgelopen weken het succesvolle (live)programma zijn thuisbasis had.
Vanavond (zaterdag) schuiven Feyenoord-coach Mario Been en presentator Willibrord Frequin aan om de troostfinale tussen Duitsland en Uruguay te beschouwen.
Op de dag van de finale (zondag 11 juli) is er aan tafel plaats ingeruimd voor coach Ernie Brandts, voormalig international Gerald Vanenburg en presentator Jan Joost van Gangelen.
Het programma met verder als gebruikelijk aan tafel VI-hoofdredacteur Johan Derksen, René van der Gijp en presentator Wilfred Genee wordt uitgezonden op RTL 7 en start om 22.20 uur.
Gijp - Been en Derksen - Frequin
![]()
aad is al geweest en dat bericht gaat over vanavond.....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Op de dag van de finale (zondag 11 juli) is er aan tafel plaats ingeruimd voor coach Ernie Brandts, voormalig international Gerald Vanenburg en presentator Jan Joost van Gangelen.
Geen fuck aan.![]()
Ik dacht dat Aad zou komen?
Ze mogen er alle 3 wel in als link lijkt me het meest overzichtelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan die van Genee er ook meteen in...
[ afbeelding ]
volgens mij komt dhr joling ook nog langs op 1 van beide dagenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Geen fuck aan.![]()
Ik mis 3e huwelijk wel een beetje..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan die van Genee er ook meteen in...
[ afbeelding ]
Mooi stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:14 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.biki90.nl/0609-interview-met-rene-van-der-gijp.html
Het boeit die gast ook echt geen ene reet, prachtig.. Herken mezelf zelfs een beetje in zijn houding.
Als ik wist dat iemand zijn eerste vrouw, de moeder van zijn kind verloren is door een tragisch ongeluk dan zou ik geen grappen maken over het aantal huwelijken van de genoemde persoon, en als je dat dan wel doet dan moet je niet als een Marokkaan gaan reageren als je zus eens ter sprake komtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond die ruzie tussen Derksen en Genee wel interessant. Feitelijk vroeg Derksen alleen maar of Genee een zus had, meer niet. En toch onstond er een flinke woordenwisseling.
Blijkbaar beginnen de irritaties hoog op te lopen na zoveel weken.
Derksen schreef ooit al eens een column hierover na een heel seizoen dagelijks opnames voor Doordekken gemaakt te hebben, dat hij nooit meer zo'n jaar wilde hebben waarbij hij Genee vaker zag dan z'n eigen vrouw.
Denk dat Aad (samen met Wouter bos) in de late uitzending van zondag komt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:26 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Geen fuck aan.![]()
Korbach ging nog een stapje verder....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik wist dat iemand zijn eerste vrouw, de moeder van zijn kind verloren is door een tragisch ongeluk dan zou ik geen grappen maken over het aantal huwelijken van de genoemde persoon, en als je dat dan wel doet dan moet je niet als een Marokkaan gaan reageren als je zus eens ter sprake komt
Genee -1
Derksen +1
Dat is ook bullshit natuurlijk. Johan maakt zelf ook grappen over die 3 huwelijken. Misschien is die eerste scheiding van Genee ook wel heel pijnlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als ik wist dat iemand zijn eerste vrouw, de moeder van zijn kind verloren is door een tragisch ongeluk dan zou ik geen grappen maken over het aantal huwelijken van de genoemde persoon, en als je dat dan wel doet dan moet je niet als een Marokkaan gaan reageren als je zus eens ter sprake komt
Genee -1
Derksen +1
Hij maakt er zelf ook grappen over ja, dat betekent niet dat iemand die zelf nergens tegen kan dat dan ook maar moet doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:54 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat is ook bullshit natuurlijk. Johan maakt zelf ook grappen over die 3 huwelijken. Misschien is die eerste scheiding van Genee ook wel heel pijnlijk.
die aflevering is helemaal niet geweest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:22 schreef HaagsPietje het volgende:
niet om het een of ander, maar.......volgens mij hebben we vanavond de winnende tafel, you're lucky table, te pakken bij VI Oranje!! Een line-up om je vingers bij af te likken!!!!!!!!!!!
VI Oranje: troostfinale met Been en Frequin
10/07/2010 11:10
VI Oranje pakt dit weekeinde nog twee keer uit in het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen waar afgelopen weken het succesvolle (live)programma zijn thuisbasis had.
Vanavond (zaterdag) schuiven Feyenoord-coach Mario Been en presentator Willibrord Frequin aan om de troostfinale tussen Duitsland en Uruguay te beschouwen.
Gijp - Been en Derksen - Frequin
![]()
Om 22.20 slimmerdquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef Sjappel het volgende:
[..]
die aflevering is helemaal niet geweest?Ik zat er al klaar voor met René met zijn compagnon Mario
Bijzonder genoten van ene zeer treffende en typerende zin:quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:14 schreef RemcoW23 het volgende:
http://www.biki90.nl/0609-interview-met-rene-van-der-gijp.html
Het boeit die gast ook echt geen ene reet, prachtig.. Herken mezelf zelfs een beetje in zijn houding.
quote:Ik begrijp vrouwen wel, maar ze zijn me te ingewikkeld. Ik heb geen zin om me elke dag te moeten inleven. Samenwonen is gedoe. Iets van elkaar verlangen, ‘rekening houden met’. Alleen wonen is duurder, maar ook makkerlijker. Anderen zeggen dat ik asociaal ben. Je kunt ook denken dat het juist heel sociaal is. Ik dring niemand mijn manier van leven op.”
Genee: Ernie, hoe doet Bert het, vind je?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:37 schreef Confetti het volgende:
Waarom zulke kutgasten bij de laatste uitzending? Ernie Brandts![]()
Maar Gijp en Derksen zullen alles goedmaken als we winnen
1 2 3 4 5 6 7 8 | Johan: [img]http://i46.tinypic.com/103elw4.jpg[/img] René: [img]http://i30.tinypic.com/2vvwchc.jpg[/img] Wilfred: [img]http://i.imgur.com/oAohn.jpg[/img] |
Doe dan gewoon linkjes, die OP is al groot genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:44 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[ code verwijderd ]
Kan dit in de OP?
Toen Suurbier in de fuik reed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:46 schreef wolferl het volgende:
Als het goed is gaat Rene vanavond een lange anekdote vertellen over Suurbier.
Dat moet echt uitgezonden worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef Veerboot het volgende:
Het valt me nog mee, pas in uitzending 54 een uitvalletje. Is het toch 53 uitzendingen goed gegaan.
Er stond laatst in de VI een mooi stukje: er schijnt nog ergens in een kluis een nooit uitgezonden aflevering van Doordekken te liggen waarin Derksen en Genee dikke mot met elkaar kregen in één of ander wegrestaurant. Genee was te laat bij de opnames en tijdens het gesprek verbeterde hij Derksen die het over 'Robin' in plaats van 'Robben' had. Derksen ontplofte toen schijnbaar
Ja die, ik heb hem nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:49 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Toen Suurbier in de fuik reed.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:44 schreef Babbatuur het volgende:
Morgen aanwezig.
Shirtje voor Johan is gedrukt, hopen dat Genee hem laat zien in de uitzending. Mijn kameraard zit met een zelfde soort shirt in het publiek!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas geen kaartje meer over, althans mijn kameraad heeft het niet meer aangehaald.
Ik heb er zin in!
quote:
En hij is één van zijn beste vrienden. Eerlijk, wat betekent vriendschap bij Nederlanders?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gijp maakt even Feyenoord belachelijk.
Ik neem hem helemaal nooit, maar ik ben ook 100% hetero.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Mario Been kun je toch niet serieus nemen als trainer?
Niet oud-, zit er nog steeds opquote:
Dus we moeten oppassen met wat we zeggen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet oud-, zit er nog steeds op
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
WillibrordEn Mario Been, dat vind ik toch zo een sukkel.
Sterf maar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Mario Been kun je toch niet serieus nemen als trainer?
Zou zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus we moeten oppassen met wat we zeggen?²
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tim_Knol.
Verrassend zeg.quote:Keulen was een succes! Heel lekker gespeeld en het was al aardig druk toen we op het podium stonden. Erg gelachen daar, ons veel verbaasd en natuurlijk flink bratwurst gegeten
Hey, het gaat over jouquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Gijp maakt even Feyenoord belachelijk.
Waren ze aan het fluiten dan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Publiek doet net alsof Kane er staat ofzo
het verhaaltjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh, een verhaaltje.. Schakel net op tijd in dus.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een bij de zus van z'n vrouw hoorde ik gisteren
En hij kan goed vertellen.quote:
Hij begint gewoon met een goede opstellingquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Bert van Marwijk, hij reageert nooit met een wissel ofzo.²
Vooral leuk omdat het bij mij ook regent en onweert. Andere stad zelfde onweerbui. Hoe meer live wil je het hebben?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat een sfeer he, mooi regen geluid op de achtergrond
ja was jammer dat Genee te druk met zijn kind bezig wasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:40 schreef wolferl het volgende:
Jammer, anekdote mislukt.
Reden: Te rumoerig op de achtergrond, klote kind dat meer aandacht kreeg van Wilfred.
Als je 25 jaar geleden had gezegd dat ie in 2010 coach van Feijenoord zou zijn had iedereen je uitgelachen.quote:
Hij heeft een miss België geneukt. Die heette Billen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Die Gijp heeft me toch een leven geleid ook he..Prachtige vent
.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft een miss België geneukt. Die heette Billen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Damn, maar die auto-refresh is wel handig.. Al wordt je in de voetbaltopics misschien wel lijp
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef julian6 het volgende:
Waarom zitten er altijd zoveel vrouwen in het publiek? Gaan zij serieus vrijwillig naar zo'n voetbalprogramma als dit of krijgen ze een speciale korting oid?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen rond 20:30 word je gek hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Morgen rond 20:30 word je gek hier.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga jij achter de computer zitten tijdens de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef julian6 het volgende:
Waarom zitten er altijd zoveel vrouwen in het publiek? Gaan zij serieus vrijwillig naar zo'n voetbalprogramma als dit of krijgen ze een speciale korting oid?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef Karina het volgende:
Veel teveel witruimte met deze layout en waar zijn de smilies? Ik weet ze nog steeds niet uit mijn hoofd...
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet de bedoeling.. Mag hopen dat er wat mensen met vrienden lekker kijken, maargoed.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Onweer en heeeel veel regen hier nu.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vrouwen vinden iets goed en interessant alleen als het populair is en wat anderen goed vinden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:51 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Vrouwen vinden iets goed en interessant, alleen wat populair is en anderen goed vinden
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef frensje het volgende:
[..]
gaan morgen ook voor het eerst deze WK niet thuis kijken, maar met een hoop vrienden bij elkaar (ben benieuwd zit normaal aan de buis gekluisterd)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:53 schreef Piles het volgende:
Is dit nou het weer-topic, het layout-topic of het VI-topic trouwens?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:54 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
.. We hebben er dit keer ook maar een reunie van gemaakt voor de gelegenheid.
. Maar wil altijd wel de wedstrijd een beetje kunnen volgen, dus moet niet te druk zijn
.
Jezelf quoten.quote:
quote:
Was niet de bedoeling, maar door die nieuwe layout drukte ik op de verkeerde button bij aanpassenquote:
Ach zo .. ik dacht dat het aan mij lag..Het zweet alweer dik voor de plaat...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat een rot lay out! Krijg m'n edits niet goed zo
Oh, is weer de oude nu![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:55 schreef frensje het volgende:
[..]
ja daar ben ik dus ook bang voor dat dat niet luktmaar ja hoop er maar het beste van
Was niet buitenspel, was nog binnen die streepquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op de mensen die ineens zo (zogenaamd) geinteresseerd zijn in voetbal, die komen morgen met de meest onnozele opmerkingen![]()
.
leuk idee voor een nieuw topicquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op de mensen die ineens zo (zogenaamd) geinteresseerd zijn in voetbal, die komen morgen met de meest onnozele opmerkingen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |