1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
volgens mij was dat ook zijn zoontjequote:
Het probleem was dat iedere ploeg waar hij bij speelde een trainer hadquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zei hij nou waar iedereen zo om moest lachen tijdens dat filmpje? Dat hij iets wilde rechtzetten.
Je zelf 20 jaar terug in de tijd zien in breedbeeld is nooit leuk..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef QuistNix20 het volgende:
Ehm... waarom liep Gijp nou weg net?? Ik stond even in de keuken, toen ik terugkwam miste ik dat net.
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat zei hij nou waar iedereen zo om moest lachen tijdens dat filmpje? Dat hij iets wilde rechtzetten.
Geniaal jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.
Omdat elke club waar ik speelde een trainer had
Geschreven ook volgens mij, heb 't eens in een column gelezenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef TC03 het volgende:
Dat verhaal over de supermarkt heeft Johan weleens eerder verteld.
Lijkt me in bepaalde gevallen ook wel een moeilijke man...Je kan niet altijd pipo de clown spelen..quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Interviewer vroeg waarom het steeds fout ging met 'm.
Omdat elke club waar ik speelde een trainer had
die kleinequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mario Been + Rene van der Gijp
En ook nog Willibrord
Wut? Dat zegt Beenhakker, René noemt Mario gewoon Mario, toch?quote:
Die heeft toch ook ooit een tv-programma gehad?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef Trystar het volgende:
Gooi die Leo Driessen eens van die pier met een betonblok aan z'n voeten.
nee hoor heeft Gijp al een paar keer gezegd tijdens VIquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wut? Dat zegt Beenhakker, René noemt Mario gewoon Mario, toch?
...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Deze was wel geniaal van Leo
Dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef Type-R het volgende:
Zou dat bandje niet onderhand schijt ziek worden om dat liedje te spelen elke dag?
Blijft een topliedjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:52 schreef larry91 het volgende:
Hé dat lied op het eind... Die heb ik nog nooit eerder gehoord
Johan heeft het ook ooit in een column opgeschreven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:00 schreef MB23 het volgende:
Gijp heeft dat verhaal van die fuik toch allang verteld?Dat ie snel op de achterbank ging zitten en zei dat de bestuurder snel was weggerend?
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:58 schreef Falco het volgende:
Van der Gijps filmpje uit 1990 was echt zwaar heersend
Is idd een vreemde man, maar wel grappigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijk
nu ook weer loopt ie weg, te persoonlijk voor hem
komt te dichtbij en kan hij niet mee omgaan
alleen maar lekker hard en veel lachen dan is er niks aan de hand
Klopt inderdaad. Ook het publiek loopt dan gelijk naar die bar om bier te halenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef MB23 het volgende:
Hij loopt in de pauze ook altijd naar buiten, volgens mij ook bij lange tussenfilmpjes. Het is te warm in die tent joh. Daarnaast, ja, hard en veel lachen, en er is niks aan de hand. Prima toch? Zie het als een soort afleiding, of moet hij dan maar elke dag thuis in een hoekje zitten huilen?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:06 schreef MB23 het volgende:
Hij loopt in de pauze ook altijd naar buiten, volgens mij ook bij lange tussenfilmpjes. Het is te warm in die tent joh. Daarnaast, ja, hard en veel lachen, en er is niks aan de hand. Prima toch? Zie het als een soort afleiding, of moet hij dan maar elke dag thuis in een hoekje zitten huilen?
Tja, da's ook het enige moment dat er getapt/geschonken wordt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ook het publiek loopt dan gelijk naar die bar om bier te halen
Klopt, maar issues vind ik een groot woord, maar er zijn dingen in zijn leven waar hij niet goed mee om kan gaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die man heeft echt issues word me steeds meer duidelijk
nu ook weer loopt ie weg, te persoonlijk voor hem
komt te dichtbij en kan hij niet mee omgaan
alleen maar lekker hard en veel lachen dan is er niks aan de hand
Wat zit je nou weer te trollen, irritante kneus? Je vond het 3 weken geleden al niets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Begint nu wel heel erg saai te worden
Ah, je voelt je op je piemeltje getraptquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te trollen, irritante kneus? Je vond het 3 weken geleden al niets.
Nee hoor. Ik vind jou gewoon een irritante mongool. Niet meer, niet minder.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:29 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ah, je voelt je op je piemeltje getrapt![]()
Geeft niet hoor, dat zie je wel vaker bij mensen met een wat mindere intelligentie
Ja, dat dacht hij ookquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Michie_ het volgende:
Ik dacht dat Rob Stenders zou komen morgen
Het zou kunnen, maar dit is natuurlijk wel psychologie van de koude grond en en er kan van alles aan de hand zijn wat de buitenwereld niet weetquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:26 schreef QuistNix20 het volgende:
[..]
Klopt, maar issues vind ik een groot woord, maar er zijn dingen in zijn leven waar hij niet goed mee om kan gaan.
Vooral als het gaat om zijn kinderen, merk ik. Hij wil daar niet over praten, over zijn rol als vader.
Iemand op dit forum merkte enkele weken geleden op dat Gijp zelf beseft dat hij niet de vader is/heeft kunnen zijn voor zijn kinderen die hij eigenlijk had willen zijn. Deze forummer merkte dat toen op naar aanleiding van heel expliciete vragen van Genee over Gijps kinderen en het opvoeden ervan tijdens het item waarin Genee en Gijp de kranten doornemen.
Ik had nu ook de indruk dat hij wegliep omdat er een fragment in het filmpje zat waarop hij zijn oudste zoon zat te voeren.
Beelden, herinneringen en verhalen die raken aan zijn vaderschap en zijn kinderen lijken te confronterend te zijn voor hem.
En inderdaad, het lijkt mij ook dat dat vele en lekker harde lachen gewoon voor Gijp een manier is om bepaalde vragen en onderwerpen te ontwijken en misschien te verdringen. Het is een afweermechanisme ook. Hij wil zich ook niet kwetsbaar opstellen.
My 2 cents.
Ik snap niet waar Genee zo gepikeerd over is, hij moet bijna janken?quote:
Dacht ik ook, maar hij komt niet begrijp ik? Wie komt er in zijn plaats dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Michie_ het volgende:
Ik dacht dat Rob Stenders zou komen morgen
Zal wel in scheiding liggen, misschien is ie wel met z'n zwager naar bed geweest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik snap niet waar Genee zo gepikeerd over is, hij moet bijna janken?
Het hele verhaal is hier al bekend, stond in een interview laatst.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ik vond Gijp al steeds vaker door de mand vallen en nu blijkt (weer) dat hij gewoon issues heeft. En als ik terugdenk is dat meestal met die vage gasten die alleen maar stom zitten te lachen om alles en te vaak en te veel lol (willen) hebben. Meestal zit er iets dieper.
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat Gijpie (al jaren) niet met zijn vrouw samen leeft omdat dat gewoon niet voor hem werkt. Nog steeds getrouwd maar ieder in een eigen huis. Over het algemeen kan je dan ook wel zeggen dat er iets niet klopt, of dat hij sowieso vreemde trekjes heeft.
Genee ziet er al een paar dagen uit alsof hij het helemaal gehad heeft met VIOranje.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
4 weken met Derksen en Gijpie, Mohammed B zou er atheïst van worden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Genee ziet er al een paar dagen uit alsof hij het helemaal gehad heeft met VIOranje.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ik vond Gijp al steeds vaker door de mand vallen en nu blijkt (weer) dat hij gewoon issues heeft. En als ik terugdenk is dat meestal met die vage gasten die alleen maar stom zitten te lachen om alles en te vaak en te veel lol (willen) hebben. Meestal zit er iets dieper.
Je bedoelt de Volkskrant?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Ook weet ik uit betrouwbare bron dat Gijpie (al jaren) niet met zijn vrouw samen leeft omdat dat gewoon niet voor hem werkt. Nog steeds getrouwd maar ieder in een eigen huis. Over het algemeen kan je dan ook wel zeggen dat er iets niet klopt, of dat hij sowieso vreemde trekjes heeft.
willibrord frequin.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar hij komt niet begrijp ik? Wie komt er in zijn plaats dan?
Sterker: Gijp heeft nóóit met de moeder van zijn 2e/jongste zoon samengewoond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:53 schreef Aloulou het volgende:
Derksen eindbaas@1:35quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vond het ook een rare grap van Derksen, maar daar moet je toch wel anders mee om kunnen dan Genee doet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tijl redt Genee, jammer jammerquote:
Conclusie: elke dag 2 uitzendingen is teveel van het goede, wekt irritaties op en is steeds minder leuk om naar te kijken. 2x per week is meer dan genoegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een rare grap van Derksen, maar daar moet je toch wel anders mee om kunnen dan Genee doet.Op zijn beurt vond ik Derksen ook weer selectief gepikeeerd, aangezien hij zelf ook altijd over z'n alimentatie begint.
Klopt, maar Johan doet zelf precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:15 schreef wolferl het volgende:
En toch geef ik Johan gelijk, Wilfred moet namelijk niet zo selectief verbaasd doen.
Vervelende blaag vind ik die Genee maar.
Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:13 schreef QuistNix20 het volgende:
Blijft raar dat ie demonstratief wegloopt.
En ik vind het een non-argument dat het vervelend of wat dan ook zou zijn om beelden van jezelf van 20 jaar geleden terug te zien. Een geestelijk gezond mens kan beelden van zichzelf van vroeger gewoon verdragen.
Bij Johan heb ik meer eenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar Johan doet zelf precies hetzelfde.
Oww hij heeft dat gezegd?? Ja dan moet het wel kloppen natuurlijk...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van der Gijp zegt dat hij nooit last heeft gehad van onzekerheid, dus dat is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |