hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon in bed waar ze al jaren in meuren en die jij over tig jaar erft.
Dat bedacht ik me net hahaha , jeugdcamping ongeluk.quote:
Joah of : Pap waar heb jij mam volgeblaft ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Paxcon het volgende:
En dan vragen jullie je ouders:
''Waar ben ik eigenlijk verwekt?''
Achter de kliko bij omaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Paxcon het volgende:
En dan vragen jullie je ouders:
''Waar ben ik eigenlijk verwekt?''
Dat is ook nog een goede , maar of dat opweegt tegen de totale kosten..... nahquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef Drollenkotser het volgende:
Ik ben verwekt voor de kinderbijslag
Gewekt of verwekt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben gewekt in het bed waar ik nu in lig. Dat is pas erg
quote:Het valt niet altijd mee om in het kort uit te leggen wat Indigokinderen en Kristalkinderen zijn. Ze worden ook wel nieuwetijdskinderen genoemd. Vaak lees je dat deze kinderen hier op aarde zijn met een "bijzondere opdracht" of met en "Speciale taak". En dat ze meestal heel gevoelig voor indrukken en signalen uit hun omgeving zijn. En bovendien dat ze een bepaalde vorm van wijsheid hebben, ook al zijn ze erg jong. Hoewel dat allemaal heel goed waar kan zijn, is dit niet het belangrijkste waar het om gaat bij jonge kinderen. Want hierdoor zouden ze in een soort uitzonderingspositie terecht zouden kunnen komen. En indigokinderen willen eigenlijk helemaal niet in een uitzonderingspositie geplaatst worden. Het is ook onze ervaring dat dit vaak niet de beste oplosing is voor de problemen die veel ouders, opvoeders en leerkrachten op scholen ervaren.
Och god niet deze shit weer , was je geen -edit- naja dat dus hequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
Ze moeten de kristal-/indigokinderen met rust laten; het zijn de leiders van morgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
LEAVE PB ALONEquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Och god niet deze shit weer , was je geen -edit- naja dat dus he
Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze moeten de kristal-/indigokinderen met rust laten; het zijn de leiders van morgen.
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatie
Trailertrashquote:
Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/
Deze hyve heb ik opgericht toen D´Angelo geboren werd. Er staan hele fijne tips op, maar het is ook leuk om bij te praten met andere regenboogmama´s.
Indigo meld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op.Mensen denken vaak dat indigokinderen zwakbegaafd of autistisch zijn, maar niks is minder waar. Indigokinderen hebben hele gevoelige zintuigen en zullen emoties van anderen en van hunzelf dus ook heftiger beleven.
Dat is niet voor niks, ze hebben een missie om de aarde te bevrijden van kwade gedachtes. Het huidige menselijke gedrag is gewoon te beperkt voor indigokinderen.
Mijn energielevel is al bijna hoog genoeg om te evolueren tot regenboogkind.quote:Een Regenboogkind dat zich niet kan ontwikkelen zal qua energielevel terug kunnen vallen.
Een Indigo- of Kristallijnkind kan zich ook ontwikkelen tot een Regenboogkind.
Herkenbaarquote:Hooggevoeligheid bij Regenboogkinderen
Regenboogkinderen zijn vaak te typeren als hooggevoelig (HSP, HSK). Ze kunnen extreem reageren op prikkels. Bijv.:
etiketjes in de kleding, dat schuurt op de gevoelige huid.
fel licht.
harde geluiden (bijv. in een klas).
drukke omgeving, bijv. een grote mensenmassa.
Dat heet dus gewoon niet in staat zijn om je te bedenken dat je niet in het openbaar op andermans verborgen emoties moet reageren (die de meeste mensen echt wel opmerken). Iedereen merkt bepaalde zaken op. Maar wij reageren daar niet op om het sociaal wenselijk te houden. Dat is opzich erg verknipt. Maar wellicht wel nodig om niet in totale chaos te belanden (en dit is zo gegroeit met de tijd). Hoe dan ook, 't kind kan zich gewoon niet beheersen. Ik heb mij in dit alles niet verder verdiept. Maar het fenomeen ''indigokinderen'' lijkt op een achterlijk excuus om kinderen die nu eenmaal een gebrek hebben hier een oorzaak van aan te praten. Zich goed te laten voelen en de omgeving respect voor de kinderen te laten opbrengen. Normaal gesproken zouden ze niet geaccepteerd worden. En dat is logisch, natuurlijke selectie. Niets mis mee.quote:Een leerkracht in groep 4 heeft in haar privéleven ernstige relatieproblemen. Ze waakt er uiteraard zorgvuldig voor dat ze die problemen niet in de klas laat merken. Maar Johan, een indigokind, pikt op de een of andere manier toch haar emoties op. Hij reageert hierop door heel erg druk te worden in de klas. Bovendien kan hij zich nauwelijks meer concentreren en is hij af en toe heel boos op klasgenootjes. Goed beschouwd laat Johan precies zien wat de onbewuste en onderdrukte emoties van zijn juf zijn. Het probleem is echter dat niemand een verband legt tussen het gedrag van Johan en de huiselijke problemen van zijn juf. En de juf, die door alle toestanden bij haar thuis al bijna helemaal aan het eind van haar latijn is gekomen, kan het gedrag van Johan helemaal niet meer aan en probeert daarom de ouders van Johan ervan te overtuigen dat hij ADHD heeft. Maar als Johan thuis is, is er niets aan de hand en wijst geen enkel aspect van zijn gedrag op ADHD.
Zeg schei eens uit, zometeen word het nog een serieus topic.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef GummyGadGet het volgende:
''Praktijkvoorbeeld van een Indigo kind''
[..]
Dat heet dus gewoon niet in staat zijn om je te bedenken dat je niet in het openbaar op andermans verborgen emoties moet reageren (die de meeste mensen echt wel opmerken). Iedereen merkt bepaalde zaken op. Maar wij reageren daar niet op om het sociaal wenselijk te houden. Dat is opzich erg verknipt. Maar wellicht wel nodig om niet in totale chaos te belanden (en dit is zo gegroeit met de tijd). Hoe dan ook, 't kind kan zich gewoon niet beheersen. Ik heb mij in dit alles niet verder verdiept. Maar het fenomeen ''indigokinderen'' lijkt op een achterlijk excuus om kinderen die nu eenmaal een gebrek hebben hier een oorzaak van aan te praten. Zich goed te laten voelen en de omgeving respect voor de kinderen te laten opbrengen. Normaal gesproken zouden ze niet geaccepteerd worden. En dat is logisch, natuurlijke selectie. Niets mis mee.
bron: http://www.indigokinderen.nl/
anti-klacht: Ik ben het niet persé van mening dat men mensen die 'anders' zijn moet verstoten. Maar let's keep it real plz.
Dat zie je foutquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Dat heet dus gewoon niet in staat zijn om je te bedenken dat je niet in het openbaar op andermans verborgen emoties moet reageren (die de meeste mensen echt wel opmerken). Iedereen merkt bepaalde zaken op. Maar wij reageren daar niet op om het sociaal wenselijk te houden. Dat is opzich erg verknipt. Maar wellicht wel nodig om niet in totale chaos te belanden (en dit is zo gegroeit met de tijd). Hoe dan ook, 't kind kan zich gewoon niet beheersen. Ik heb mij in dit alles niet verder verdiept. Maar het fenomeen ''indigokinderen'' lijkt op een achterlijk excuus om kinderen die nu eenmaal een gebrek hebben hier een oorzaak van aan te praten. Zich goed te laten voelen en de omgeving respect voor de kinderen te laten opbrengen. Normaal gesproken zouden ze niet geaccepteerd worden. En dat is logisch, natuurlijke selectie. Niets mis mee.
anti-klacht: Ik ben het niet persé van mening dat men mensen die 'anders' zijn moet verstoten. Maar let's keep it real plz.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hier een goed stukje:
[..]
Hier een goed stukje:
[..]
Precies mijn puntquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig regenboogkind.
Ah, spullen voor gewone mensen, ik raak ze nauwelijks nog aan. Mijn hooggevoelige zintuigen kunnen daar niet tegen, ik voel dan al die haat en verdriet van de mensheid. We kunnen een voorbeeld nemen aan de indianen, die wisten als geen ander hoe samen te leven met elkaar en de natuur. Daar kunnen veel mensen van nu en dan vooral de politieke leiders nog iets van leren. Helaas sloeg de tam tam te laat en konden de indianen zich niet voorbereiden op wat er komen ging. Dat kunnen wij nu wel. Het is tijd dat we als nieuwetijdskinderen keihard terugvechten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef tho_Omas het volgende:
Het onbegrip doet zoveel pijn. In mijn razernij heb ik een tijdschrift voor gewone mensen verscheurd.
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden. Ze zijn makkelijk te herkennen:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Teveel indrukken, teveel prikkels. De pijn straalt af op mijn gehele zenuwcentrum. Hoe kan iemand lekker gek doen in de omgeving van een nieuwetijdskind.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig regenboogkind.
Dat vind ik fijn om te horen. Ik merk wel dat ik geraakt word door dat stuk over indianen. Mijn man is een Navajo, vandaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, spullen voor gewone mensen, ik raak ze nauwelijks nog aan. Mijn hooggevoelige zintuigen kunnen daar niet tegen, ik voel dan al die haat en verdriet van de mensheid. We kunnen een voorbeeld nemen aan de indianen, die wisten als geen ander hoe samen te leven met elkaar en de natuur. Daar kunnen veel mensen van nu en dan vooral de politieke leiders nog iets van leren. Helaas sloeg de tam tam te laat en konden de indianen zich niet voorbereiden op wat er komen ging. Dat kunnen wij nu wel. Het is tijd dat we als nieuwetijdskinderen keihard terugvechten.
Ik wens iedereen veel licht en liefde.
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Relko het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden. Ze zijn makkelijk te herkennen:
Winnen altijd discussies.
Hebben buitengewoon groot gevoel voor rechtvaardigheid.
Veroorzaken chaos.
Kennen geen stress.
Zijn snel verslaafd.
Zijn bijzonder creatief en humoristisch.
Geven altijd hun fouten en hun ongelijk toe wanneer dit aangetoond wordt.
Haten hedendaagse politiek.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
It's obvious!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Relko het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden.
Ze zijn makkelijk te herkennen:
Winnen altijd discussies.
Hebben buitengewoon groot gevoel voor rechtvaardigheid.
Veroorzaken chaos.
Kennen geen stress.
Zijn snel verslaafd.
Zijn bijzonder creatief en humoristisch.
Geven altijd hun fouten en hun ongelijk toe wanneer dit aangetoond wordt.
Haten hedendaagse politiek.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?
OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!![]()
Laat hemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.
Ghaah, autist en mierennueckert.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.
Ik denk dat jij die hulp zelf harder nodig hebt, meneer minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:48 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Ghaah, autist en mierennueckert.
Ga je nu maar beter dan mij voelen![]()
Dat helpt vast.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:52 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die hulp zelf harder nodig hebt, meneer minderwaardigheidscomplex.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kom uit het bos...ik was een bosnimfje!
Housequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef DeBlauweWafel het volgende:
[..]
It's obvious!
Dr House is een regenboogkind!
Ik ga toch happen. Het feit dat jij mij aanvalt naar aanleiding van mijn tekst is een symptoom van jouw onzekerheid, je doet alsof ik moeite doe om jou te beledigen terwijl ik datgene wat jij als een belediging opvat gewoon constateer, wederom een symptoom van jouw eigen zelfbeeld. Om het af te maken doe je vervolgens alsof je zelf goed bent in het anoniem beledigen van mensen terwijl begrijpend lezen al een te lastige opgave voor je lijkt te zijn, dus dat is ook al niet al te geloofwaardig. Genoeg reden dus om een minderwaardigheidscomplex bij jou aan te treffen. < Dat is een belediging.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat jij uit die zin haalt ja. Waar is het niet overigens. Een minderwaardigheidscomplex is het laatste wat je bij mij aan zult treffen. Maargoed, keep trying. Niet dat het erg veel nut heeft over het internet mensen te bestempelenAlhoewel het natuurlijk wel leuk kan zijn
Hehehehquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef Plums het volgende:
Denk je dat mijn zoon 't romantisch vindt dat 'ie waarschijnlijk is verwekt op een verlaten scheepswerf?![]()
Zoiets wil je toch niet weten van je ouders
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Ford Indigo (Y) NFS
oh wait..
Maar toen kenden ze jou nog niet. Pas na de bevalling kwam de spijt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:37 schreef shadowflash het volgende:
Anti klacht: Ik zat wel in de planning dus geen ongelukje
Klopt. Vaseline op de ramen smeren , tegen het behang aan pissen , mn broertje zo hard op het duwautotje duwen dat zn nagel haaks op zn vinger stond , mn tanden er uitvallen op een paaltje , met een baksteen naar een straatjochie gooien etcquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Maar toen kenden ze jou nog niet. Pas na de bevalling kwam de spijt.
quote:
Ik ben ook indigokind. En verwekt toen mijn ouders al bijna uit elkaar wilden gaan, zei mijn moeder laatstquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hier een goed stukje:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op de vuilnisbelt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:22 schreef Gras_eter het volgende:
Na lezen topictitel dacht ik dat de ouders van TS dood waren
Nee hoor ik trok als kind zo een gezicht net toen de klok 12 sloeg , en toen bleef m'n gezicht zo staanquote:
Wij normale mensen noemen die mensen zeikerds. Kan je het wel een leuke naam geven maar het wordt er niet leuker opquote:
Jammer dat je zo kortzichtig bent. Hooggevoeligheid kan iedereen overkomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wij normale mensen noemen die mensen zeikerds. Kan je het wel een leuke naam geven maar het wordt er niet leuker op
Nee, jij begrijpt ze niet omdat je verstandelijk vermogens niet toereikend zijn. Jij noemt het irritatie, ik noem het jaloezie.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:16 schreef fusionfake het volgende:
Het gaat er niet om of ik kortzichtig ben, maar of die mensen irritant overkomen en dat doen ze. Ik kan ook een leuke site e.d. maken, maar zonder wetenschappelijke bronnen geloof ik 'indigokinderen' of what not niet.
Ik reageerde hierop:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt ze niet omdat je verstandelijk vermogens niet toereikend zijn. Jij noemt het irritatie, ik noem het jaloezie.
Ja maar dat is een andere kant, de fysieke kant, daar hebben we het nu niet over. En die site heb ik gezien ja, ik zei wetenschappelijke bronnen. Ken jij het verschil tussen die twee?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef Rectum het volgende:
Nee, rolstoelen kunnen soms in de weg staan bij liften, kleine supermarkten en in andere situaties. Jij denkt dat hooggevoeligheid met je karakter heeft te maken, maar HSP is een erkende aandoening die te maken heeft met je zenuwstelsel en vaak voorkomt bij regenboogkinderen.
http://www.hooggevoelig.nl/
Misschien moet je die website eerst even bekijken voordat je gaat oordelen.
Hier een goed stukje:
[..]
Dan mag jij mij uitleggen wat de hoogte van de universiteit te maken heeft met jouw verstandelijke vermogens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe ik daar in hemelsnaam op jaloers kan zijn
Verder is met mijn intelligentie en verstandelijke geheugen niks mee, universiteit is hoog genoeg
Net alsof de wetenschap alwetend is. Ik dacht dat kortzichtige mensen niet meer bestonden in de 21e eeuw. Jammer. Het heeft ook geen nut om hier nog verder over te praten. Als jij er niet voor open staat dan houdt het gewoon op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ja maar dat is een andere kant, de fysieke kant, daar hebben we het nu niet over. En die site heb ik gezien ja, ik zei wetenschappelijke bronnen. Ken jij het verschil tussen die twee?Ik heb ook een site, is alles wat daarop staat ook de waarheid?
Als je dat deed had je mij wel begrepen. Je moet verstand hebben om dingen te begrijpen. Inzicht. Het is niet enkel 'slim' zijn. Het geheel van verstand noem je verstandelijke vermogen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan mag jij mij uitleggen wat de hoogte van de universiteit te maken heeft met jouw verstandelijke vermogens.
Ik sta voor veel open, maar ik ben niet even omgepraat door een site die mijn zusje nog zou kunnen makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Net alsof de wetenschap alwetend is. Ik dacht dat kortzichtige mensen niet meer bestonden in de 21e eeuw. Jammer. Het heeft ook geen nut om hier nog verder over te praten. Als jij er niet voor open staat dan houdt het gewoon op.
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik sta voor veel open, maar ik ben niet even omgepraat door een site die mijn zusje nog zou kunnen maken
Hoe hoog is die universiteit van jou dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Als je dat deed had je mij wel begrepen. Je moet verstand hebben om dingen te begrijpen. Inzicht. Het is niet enkel 'slim' zijn. Het geheel van verstand noem je verstandelijke vermogen.
Ik moest echt hardop lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
Neem gewoon eens een kijkje op het internet fusionfake, bewijs genoegJe moet niet alleen zeggen wat de wetenschap zegt, die zijn allemaal in handen van de grote oliemaatschappijen
Die worden niet bepaald op 'hoogheid'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe hoog is die universiteit van jou dan?
Wat is er zo gek aan dan? Je moet echt onder een steen leven wil je niet doorhebben dat de oliemaatschappijen alles in hun greep houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachenOké, deze zin alleen al kan niet serieus bedoelt zijn. Zo ja dan zou ik alles om je heen ernstig wantrouwen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Die worden niet bepaald op 'hoogheid'.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Verder is met mijn intelligentie en verstandelijke geheugen niks mee, universiteit is hoog genoeg
Blijf maar lekker slaafs de overheid volgen danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef fusionfake het volgende:
Oké ga een hobby zoekengenoeg getrolld
op de mierenhoop achter huis, voor de extra jeukende ''touch''quote:
Penisbaard, hoe lang ga je dit volhouden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan dan? Je moet echt onder een steen leven wil je niet doorhebben dat de oliemaatschappijen alles in hun greep houden.Indigokinderen hebben de missie om de aarde te bevrijden van hebzucht en gierigheid, natuurlijk proberen de grote bedrijven dit tegen te houden
Vanaf 2012 zal de aarde eindelijk een nieuwe tijd ingaan, en de nieuwetijdskinderen zijn er dan om de mensheid te leiden.
Ook nog op een bepaalde soort parkeerplaats ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef jagga het volgende:
ik ben verwekt op de achterbank van een opel ascona, geparkeerd aan de snelweg op weg naar een amateur-rally
Jij:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het feit dat jij mij aanvalt naar aanleiding van mijn tekst is een symptoom van jouw onzekerheid, je doet alsof ik moeite doe om jou te beledigen terwijl ik datgene wat jij als een belediging opvat gewoon constateer, wederom een symptoom van jouw eigen zelfbeeld. Om het af te maken doe je vervolgens alsof je zelf goed bent in het anoniem beledigen van mensen terwijl begrijpend lezen al een te lastige opgave voor je lijkt te zijn, dus dat is ook al niet al te geloofwaardig. Genoeg reden dus om een minderwaardigheidscomplex bij jou aan te treffen. < Dat is een belediging.
Guess what , je opa en oma ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef mtx1680 het volgende:
Ik wil niet eens weten waar ik verwekt ben
Ik wil er echt niet aan denken dat mijn ouders seks met elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik ben Kees en ben12 jaar. Ik Wou eerst brantweerman worden, maar nu wil ik indigo worten. Is er iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? bedankt!!1
Die symptomen. Mijn hemel wat een algemene dingen. Gek dat er zoveel vrouwen zeggen dat ze hooggevoelig zijn.quote:
Ik wordt elke ochtend gewekt in mijn huidige bedquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben gewekt in het bed waar ik nu in lig. Dat is pas erg
Sorry, maar dat vind ik net zoiets als mannen die zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn. Als je stevig in je schoenen staat hoef je dat toch niet uit te spreken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat jij uit die zin haalt ja. Waar, is het niet overigens (vanuit mijn point of view). Een minderwaardigheidscomplex is het laatste wat je bij mij aan zult aantreffen. [...]
Als mannen zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn , dan is er wat te verbergenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik net zoiets als mannen die zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn. Als je stevig in je schoenen staat hoef je dat toch niet uit te spreken?
Hé, dat ben ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Hier een goed stukje:
[..]
dat verklaart waarom Penisbaard zo'n leugenaar is, hij is zo hard door jullie geslagen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Indigokinderen of HSP kinderen waren in mijn tijd gewoon mietjes. En die sloegen we. Hard.
*proest *quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Volgens de legende op de eettafel van mn oma (jeej), maar ik verdenk ze er van gewoon een stoer verhaal te hebben willen vertellen.
Mijn moeder wist het heel zeker, omdat ze vaker geneukt hebben die vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?
Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?
Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Dit is gewoon een beschrijving van een behoorlijk grote groep mensenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?
OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!![]()
Als je zwanger probeert te raken , dan herinner jij je heus de dag nog wel dat het stipje blauw werdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:09 schreef dalaiblama het volgende:
Hoe weten mensen dat uberhaupt?
Ik bedoel, je hebt hoop ik wel vaker dan eens per jaar sex; laten we zeggen een aantal keer per week. Hoe weet je dan waar dat is geweest? En welke wip voor de oerknal verantwoordelijk was?
Ik vind dat altijd maar dubieus als mensen dat weten. Het suggereert kalenderseks.
Dat , of je ouders dachten: nou het kan nu nog , dan is het verschil nog te overzien ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:16 schreef Skazminko het volgende:
zus: 1981
broer: 1982
Ik: 1990.
Ik ben een ongelukje volgens mij maar durf het niet te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |