hahaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:38 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon in bed waar ze al jaren in meuren en die jij over tig jaar erft.
Dat bedacht ik me net hahaha , jeugdcamping ongeluk.quote:
Joah of : Pap waar heb jij mam volgeblaft ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Paxcon het volgende:
En dan vragen jullie je ouders:
''Waar ben ik eigenlijk verwekt?''
Achter de kliko bij omaquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:42 schreef Paxcon het volgende:
En dan vragen jullie je ouders:
''Waar ben ik eigenlijk verwekt?''
Dat is ook nog een goede , maar of dat opweegt tegen de totale kosten..... nahquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef Drollenkotser het volgende:
Ik ben verwekt voor de kinderbijslag
Gewekt of verwekt?quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben gewekt in het bed waar ik nu in lig. Dat is pas erg
quote:Het valt niet altijd mee om in het kort uit te leggen wat Indigokinderen en Kristalkinderen zijn. Ze worden ook wel nieuwetijdskinderen genoemd. Vaak lees je dat deze kinderen hier op aarde zijn met een "bijzondere opdracht" of met en "Speciale taak". En dat ze meestal heel gevoelig voor indrukken en signalen uit hun omgeving zijn. En bovendien dat ze een bepaalde vorm van wijsheid hebben, ook al zijn ze erg jong. Hoewel dat allemaal heel goed waar kan zijn, is dit niet het belangrijkste waar het om gaat bij jonge kinderen. Want hierdoor zouden ze in een soort uitzonderingspositie terecht zouden kunnen komen. En indigokinderen willen eigenlijk helemaal niet in een uitzonderingspositie geplaatst worden. Het is ook onze ervaring dat dit vaak niet de beste oplosing is voor de problemen die veel ouders, opvoeders en leerkrachten op scholen ervaren.
Och god niet deze shit weer , was je geen -edit- naja dat dus hequote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
Ze moeten de kristal-/indigokinderen met rust laten; het zijn de leiders van morgen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
LEAVE PB ALONEquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Och god niet deze shit weer , was je geen -edit- naja dat dus he
Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze moeten de kristal-/indigokinderen met rust laten; het zijn de leiders van morgen.
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatie
Trailertrashquote:
Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/
Deze hyve heb ik opgericht toen D´Angelo geboren werd. Er staan hele fijne tips op, maar het is ook leuk om bij te praten met andere regenboogmama´s.
Indigo meld.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op.Mensen denken vaak dat indigokinderen zwakbegaafd of autistisch zijn, maar niks is minder waar. Indigokinderen hebben hele gevoelige zintuigen en zullen emoties van anderen en van hunzelf dus ook heftiger beleven.
Dat is niet voor niks, ze hebben een missie om de aarde te bevrijden van kwade gedachtes. Het huidige menselijke gedrag is gewoon te beperkt voor indigokinderen.
Mijn energielevel is al bijna hoog genoeg om te evolueren tot regenboogkind.quote:Een Regenboogkind dat zich niet kan ontwikkelen zal qua energielevel terug kunnen vallen.
Een Indigo- of Kristallijnkind kan zich ook ontwikkelen tot een Regenboogkind.
Herkenbaarquote:Hooggevoeligheid bij Regenboogkinderen
Regenboogkinderen zijn vaak te typeren als hooggevoelig (HSP, HSK). Ze kunnen extreem reageren op prikkels. Bijv.:
etiketjes in de kleding, dat schuurt op de gevoelige huid.
fel licht.
harde geluiden (bijv. in een klas).
drukke omgeving, bijv. een grote mensenmassa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |