abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:03:29 #26
308685 Drollenkotser
Kotst drollen
pi_83830854
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:53 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Och god niet deze shit weer , was je geen -edit- naja dat dus he
LEAVE PB ALONE
Heb jij geen anus ofzo dat je zo uit je bek stinkt.
pi_83830862
Geen flauw idee. Ik zou het wel leuk vinden als het in een reageerbuis was.
You sunk my battleship! :o
pi_83830980
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:01 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ze moeten de kristal-/indigokinderen met rust laten; het zijn de leiders van morgen.
Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatie
Ga weg
pi_83831230
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:06 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Goede tips worden er ook altijd gegeven aan die nieuwetijdskinderen, check TRU voor meer informatie
http://rainbowfromheaven.hyves.nl/

Deze hyve heb ik opgericht toen D´Angelo geboren werd. Er staan hele fijne tips op, maar het is ook leuk om bij te praten met andere regenboogmama´s.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:13:55 #30
308994 Ben_op_FOK
De koning van FOK!
pi_83831275
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Jep. Ik ben 25 mijn moeder is 41
Trailertrash
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
gefeli, names de hele crew :*
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:19:14 #31
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83831454
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:12 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

http://rainbowfromheaven.hyves.nl/

Deze hyve heb ik opgericht toen D´Angelo geboren werd. Er staan hele fijne tips op, maar het is ook leuk om bij te praten met andere regenboogmama´s.
Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op. Mensen denken vaak dat indigokinderen zwakbegaafd of autistisch zijn, maar niks is minder waar. Indigokinderen hebben hele gevoelige zintuigen en zullen emoties van anderen en van hunzelf dus ook heftiger beleven. Dat is niet voor niks, ze hebben een missie om de aarde te bevrijden van kwade gedachtes. Het huidige menselijke gedrag is gewoon te beperkt voor indigokinderen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:20:23 #32
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_83831501
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mooie korf, staan veel herkenbare dingen op. Mensen denken vaak dat indigokinderen zwakbegaafd of autistisch zijn, maar niks is minder waar. Indigokinderen hebben hele gevoelige zintuigen en zullen emoties van anderen en van hunzelf dus ook heftiger beleven. Dat is niet voor niks, ze hebben een missie om de aarde te bevrijden van kwade gedachtes. Het huidige menselijke gedrag is gewoon te beperkt voor indigokinderen.
Indigo meld.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:20:51 #33
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83831519
quote:
Een Regenboogkind dat zich niet kan ontwikkelen zal qua energielevel terug kunnen vallen.
Een Indigo- of Kristallijnkind kan zich ook ontwikkelen tot een Regenboogkind.
Mijn energielevel is al bijna hoog genoeg om te evolueren tot regenboogkind.
pi_83831636
Deze topicwending
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
pi_83831670
quote:
Hooggevoeligheid bij Regenboogkinderen
Regenboogkinderen zijn vaak te typeren als hooggevoelig (HSP, HSK). Ze kunnen extreem reageren op prikkels. Bijv.:

etiketjes in de kleding, dat schuurt op de gevoelige huid.
fel licht.
harde geluiden (bijv. in een klas).
drukke omgeving, bijv. een grote mensenmassa.
Herkenbaar
pi_83831728
''Praktijkvoorbeeld van een Indigo kind''
quote:
Een leerkracht in groep 4 heeft in haar privéleven ernstige relatieproblemen. Ze waakt er uiteraard zorgvuldig voor dat ze die problemen niet in de klas laat merken. Maar Johan, een indigokind, pikt op de een of andere manier toch haar emoties op. Hij reageert hierop door heel erg druk te worden in de klas. Bovendien kan hij zich nauwelijks meer concentreren en is hij af en toe heel boos op klasgenootjes. Goed beschouwd laat Johan precies zien wat de onbewuste en onderdrukte emoties van zijn juf zijn. Het probleem is echter dat niemand een verband legt tussen het gedrag van Johan en de huiselijke problemen van zijn juf. En de juf, die door alle toestanden bij haar thuis al bijna helemaal aan het eind van haar latijn is gekomen, kan het gedrag van Johan helemaal niet meer aan en probeert daarom de ouders van Johan ervan te overtuigen dat hij ADHD heeft. Maar als Johan thuis is, is er niets aan de hand en wijst geen enkel aspect van zijn gedrag op ADHD.
Dat heet dus gewoon niet in staat zijn om je te bedenken dat je niet in het openbaar op andermans verborgen emoties moet reageren (die de meeste mensen echt wel opmerken). Iedereen merkt bepaalde zaken op. Maar wij reageren daar niet op om het sociaal wenselijk te houden. Dat is opzich erg verknipt. Maar wellicht wel nodig om niet in totale chaos te belanden (en dit is zo gegroeit met de tijd). Hoe dan ook, 't kind kan zich gewoon niet beheersen. Ik heb mij in dit alles niet verder verdiept. Maar het fenomeen ''indigokinderen'' lijkt op een achterlijk excuus om kinderen die nu eenmaal een gebrek hebben hier een oorzaak van aan te praten. Zich goed te laten voelen en de omgeving respect voor de kinderen te laten opbrengen. Normaal gesproken zouden ze niet geaccepteerd worden. En dat is logisch, natuurlijke selectie. Niets mis mee.

bron: http://www.indigokinderen.nl/
anti-klacht: Ik ben het niet persé van mening dat men mensen die 'anders' zijn moet verstoten. Maar let's keep it real plz.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2010 00:26:42 ]
pi_83831791
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:26 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]

Dat heet dus gewoon niet in staat zijn om je te bedenken dat je niet in het openbaar op andermans verborgen emoties moet reageren (die de meeste mensen echt wel opmerken). Iedereen merkt bepaalde zaken op. Maar wij reageren daar niet op om het sociaal wenselijk te houden. Dat is opzich erg verknipt. Maar wellicht wel nodig om niet in totale chaos te belanden (en dit is zo gegroeit met de tijd). Hoe dan ook, 't kind kan zich gewoon niet beheersen. Ik heb mij in dit alles niet verder verdiept. Maar het fenomeen ''indigokinderen'' lijkt op een achterlijk excuus om kinderen die nu eenmaal een gebrek hebben hier een oorzaak van aan te praten. Zich goed te laten voelen en de omgeving respect voor de kinderen te laten opbrengen. Normaal gesproken zouden ze niet geaccepteerd worden. En dat is logisch, natuurlijke selectie. Niets mis mee.

anti-klacht: Ik ben het niet persé van mening dat men mensen die 'anders' zijn moet verstoten. Maar let's keep it real plz.

Zeg schei eens uit, zometeen word het nog een serieus topic.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:28:00 #38
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83831794
quote:
[..]

Dat zie je fout Ik ga er verder niet op in want jouw manier van denken is te beperkt voor mij Indigokinderen denken al veel verder, wij zitten al in de nieuwe tijd.
pi_83831865

Wat een prachtig regenboogkind.
pi_83831889
Het onbegrip doet zoveel pijn. In mijn razernij heb ik een tijdschrift voor gewone mensen verscheurd.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:31:50 #41
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_83831945
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht. Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn. Hier een goed stukje:
[..]

boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
  Moderator / Redactie FP vrijdag 9 juli 2010 @ 00:31:51 #42
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_83831946
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht. Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn. Hier een goed stukje:
[..]
heerlijk
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_83832039
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]

Precies mijn punt

Hoe dan ook. Sure, gaat u verder met de malligheid
My bad.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:35:08 #44
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83832076
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef tho_Omas het volgende:
Het onbegrip doet zoveel pijn. In mijn razernij heb ik een tijdschrift voor gewone mensen verscheurd.
Ah, spullen voor gewone mensen, ik raak ze nauwelijks nog aan. Mijn hooggevoelige zintuigen kunnen daar niet tegen, ik voel dan al die haat en verdriet van de mensheid. We kunnen een voorbeeld nemen aan de indianen, die wisten als geen ander hoe samen te leven met elkaar en de natuur. Daar kunnen veel mensen van nu en dan vooral de politieke leiders nog iets van leren. Helaas sloeg de tam tam te laat en konden de indianen zich niet voorbereiden op wat er komen ging. Dat kunnen wij nu wel. Het is tijd dat we als nieuwetijdskinderen keihard terugvechten.

Ik wens iedereen veel licht en liefde.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:35:10 #45
308876 Relko
pi_83832077
quote:
[..]

Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden. Ze zijn makkelijk te herkennen:

Winnen altijd discussies.
Hebben buitengewoon groot gevoel voor rechtvaardigheid.
Veroorzaken chaos.
Kennen geen stress.
Zijn snel verslaafd.
Zijn bijzonder creatief en humoristisch.
Geven altijd hun fouten en hun ongelijk toe wanneer dit aangetoond wordt.
Haten hedendaagse politiek.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_83832081
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:30 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]

Teveel indrukken, teveel prikkels. De pijn straalt af op mijn gehele zenuwcentrum. Hoe kan iemand lekker gek doen in de omgeving van een nieuwetijdskind.
pi_83832105
Over die 'nieuwe tijd'gesproken. Wanneer komt dat nieuwe bewustzijn eigenlijk eens?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 00:37:24 #48
308876 Relko
pi_83832163
En btw, nieuwetijdskinderen is een term afkomstig van trieste moeders die het niet begrijpen. In werkelijkheid zijn we gewoon Mens 2.0; beter, slimmer, sneller, grotere lullen.
pi_83832237
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ah, spullen voor gewone mensen, ik raak ze nauwelijks nog aan. Mijn hooggevoelige zintuigen kunnen daar niet tegen, ik voel dan al die haat en verdriet van de mensheid. We kunnen een voorbeeld nemen aan de indianen, die wisten als geen ander hoe samen te leven met elkaar en de natuur. Daar kunnen veel mensen van nu en dan vooral de politieke leiders nog iets van leren. Helaas sloeg de tam tam te laat en konden de indianen zich niet voorbereiden op wat er komen ging. Dat kunnen wij nu wel. Het is tijd dat we als nieuwetijdskinderen keihard terugvechten.

Ik wens iedereen veel licht en liefde.
Dat vind ik fijn om te horen. Ik merk wel dat ik geraakt word door dat stuk over indianen. Mijn man is een Navajo, vandaar.

In verband met je begaafdheid wens ik je niet te veel licht en vooral niet te veel liefde toe.
pi_83832335
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Relko het volgende:

[..]

Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden. Ze zijn makkelijk te herkennen:

Winnen altijd discussies.
Hebben buitengewoon groot gevoel voor rechtvaardigheid.
Veroorzaken chaos.
Kennen geen stress.
Zijn snel verslaafd.
Zijn bijzonder creatief en humoristisch.
Geven altijd hun fouten en hun ongelijk toe wanneer dit aangetoond wordt.
Haten hedendaagse politiek.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?

OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')