Ja maar dat is een andere kant, de fysieke kant, daar hebben we het nu niet over. En die site heb ik gezien ja, ik zei wetenschappelijke bronnen. Ken jij het verschil tussen die twee?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef Rectum het volgende:
Nee, rolstoelen kunnen soms in de weg staan bij liften, kleine supermarkten en in andere situaties. Jij denkt dat hooggevoeligheid met je karakter heeft te maken, maar HSP is een erkende aandoening die te maken heeft met je zenuwstelsel en vaak voorkomt bij regenboogkinderen.
http://www.hooggevoelig.nl/
Misschien moet je die website eerst even bekijken voordat je gaat oordelen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
Dan mag jij mij uitleggen wat de hoogte van de universiteit te maken heeft met jouw verstandelijke vermogens.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe ik daar in hemelsnaam op jaloers kan zijn
Verder is met mijn intelligentie en verstandelijke geheugen niks mee, universiteit is hoog genoeg
Net alsof de wetenschap alwetend is. Ik dacht dat kortzichtige mensen niet meer bestonden in de 21e eeuw. Jammer. Het heeft ook geen nut om hier nog verder over te praten. Als jij er niet voor open staat dan houdt het gewoon op.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:30 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ja maar dat is een andere kant, de fysieke kant, daar hebben we het nu niet over. En die site heb ik gezien ja, ik zei wetenschappelijke bronnen. Ken jij het verschil tussen die twee?Ik heb ook een site, is alles wat daarop staat ook de waarheid?
Als je dat deed had je mij wel begrepen. Je moet verstand hebben om dingen te begrijpen. Inzicht. Het is niet enkel 'slim' zijn. Het geheel van verstand noem je verstandelijke vermogen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dan mag jij mij uitleggen wat de hoogte van de universiteit te maken heeft met jouw verstandelijke vermogens.
Ik sta voor veel open, maar ik ben niet even omgepraat door een site die mijn zusje nog zou kunnen makenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Net alsof de wetenschap alwetend is. Ik dacht dat kortzichtige mensen niet meer bestonden in de 21e eeuw. Jammer. Het heeft ook geen nut om hier nog verder over te praten. Als jij er niet voor open staat dan houdt het gewoon op.
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik sta voor veel open, maar ik ben niet even omgepraat door een site die mijn zusje nog zou kunnen maken
Hoe hoog is die universiteit van jou dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:33 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Als je dat deed had je mij wel begrepen. Je moet verstand hebben om dingen te begrijpen. Inzicht. Het is niet enkel 'slim' zijn. Het geheel van verstand noem je verstandelijke vermogen.
Ik moest echt hardop lachenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:34 schreef Penisbaard het volgende:
Neem gewoon eens een kijkje op het internet fusionfake, bewijs genoegJe moet niet alleen zeggen wat de wetenschap zegt, die zijn allemaal in handen van de grote oliemaatschappijen
Die worden niet bepaald op 'hoogheid'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hoe hoog is die universiteit van jou dan?
Wat is er zo gek aan dan? Je moet echt onder een steen leven wil je niet doorhebben dat de oliemaatschappijen alles in hun greep houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:35 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachenOké, deze zin alleen al kan niet serieus bedoelt zijn. Zo ja dan zou ik alles om je heen ernstig wantrouwen
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:36 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Die worden niet bepaald op 'hoogheid'.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:29 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Verder is met mijn intelligentie en verstandelijke geheugen niks mee, universiteit is hoog genoeg
Blijf maar lekker slaafs de overheid volgen danquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:38 schreef fusionfake het volgende:
Oké ga een hobby zoekengenoeg getrolld
op de mierenhoop achter huis, voor de extra jeukende ''touch''quote:
Penisbaard, hoe lang ga je dit volhouden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan dan? Je moet echt onder een steen leven wil je niet doorhebben dat de oliemaatschappijen alles in hun greep houden.Indigokinderen hebben de missie om de aarde te bevrijden van hebzucht en gierigheid, natuurlijk proberen de grote bedrijven dit tegen te houden
Vanaf 2012 zal de aarde eindelijk een nieuwe tijd ingaan, en de nieuwetijdskinderen zijn er dan om de mensheid te leiden.
Ook nog op een bepaalde soort parkeerplaats ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:24 schreef jagga het volgende:
ik ben verwekt op de achterbank van een opel ascona, geparkeerd aan de snelweg op weg naar een amateur-rally
Jij:quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:17 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik ga toch happen. Het feit dat jij mij aanvalt naar aanleiding van mijn tekst is een symptoom van jouw onzekerheid, je doet alsof ik moeite doe om jou te beledigen terwijl ik datgene wat jij als een belediging opvat gewoon constateer, wederom een symptoom van jouw eigen zelfbeeld. Om het af te maken doe je vervolgens alsof je zelf goed bent in het anoniem beledigen van mensen terwijl begrijpend lezen al een te lastige opgave voor je lijkt te zijn, dus dat is ook al niet al te geloofwaardig. Genoeg reden dus om een minderwaardigheidscomplex bij jou aan te treffen. < Dat is een belediging.
Guess what , je opa en oma ookquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef mtx1680 het volgende:
Ik wil niet eens weten waar ik verwekt ben
Ik wil er echt niet aan denken dat mijn ouders seks met elkaar hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik ben Kees en ben12 jaar. Ik Wou eerst brantweerman worden, maar nu wil ik indigo worten. Is er iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? bedankt!!1
Die symptomen. Mijn hemel wat een algemene dingen. Gek dat er zoveel vrouwen zeggen dat ze hooggevoelig zijn.quote:
Ik wordt elke ochtend gewekt in mijn huidige bedquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Hyundai het volgende:
Ik ben gewekt in het bed waar ik nu in lig. Dat is pas erg
Sorry, maar dat vind ik net zoiets als mannen die zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn. Als je stevig in je schoenen staat hoef je dat toch niet uit te spreken?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat jij uit die zin haalt ja. Waar, is het niet overigens (vanuit mijn point of view). Een minderwaardigheidscomplex is het laatste wat je bij mij aan zult aantreffen. [...]
Als mannen zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn , dan is er wat te verbergenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik net zoiets als mannen die zeggen dat ze "heel erg hetero" zijn. Als je stevig in je schoenen staat hoef je dat toch niet uit te spreken?
Hé, dat ben ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |