It's obvious!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:35 schreef Relko het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Indigo's passen in elke groep en worden altijd geaccepteerd, ze weten altijd wat jij wil en meestal wat je denkt. Ze zijn ronduit kwaadaardig als ze zich onrechtmatig behandeld voelen. Indigo kinderen zijn vaak gewoon druk en irritant omdat ze zich constant vervelen, alles is te makkelijk en elke situatie is er om te beïnvloeden.
Ze zijn makkelijk te herkennen:
Winnen altijd discussies.
Hebben buitengewoon groot gevoel voor rechtvaardigheid.
Veroorzaken chaos.
Kennen geen stress.
Zijn snel verslaafd.
Zijn bijzonder creatief en humoristisch.
Geven altijd hun fouten en hun ongelijk toe wanneer dit aangetoond wordt.
Haten hedendaagse politiek.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:42 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp; een eigenwijze, altijd gelijk willen hebbende, graag boven ieder ander staand, chaos veroorzakend, stressvol, creatief, humoristisch, realistisch denkend kind wat weinig zelfdiscipline kan opbrengen noch moeilijk om kan gaan met invloeden van buitenaf?
OMFG, IK BEN EEN INDIGOKIND!!!!![]()
Laat hemquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.
Ghaah, autist en mierennueckert.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:46 schreef Relko het volgende:
[..]
Volgens mij is begrijpend lezen niet je sterkste kant.
Ik denk dat jij die hulp zelf harder nodig hebt, meneer minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:48 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Ghaah, autist en mierennueckert.
Ga je nu maar beter dan mij voelen![]()
Dat helpt vast.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:52 schreef Relko het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die hulp zelf harder nodig hebt, meneer minderwaardigheidscomplex.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik kom uit het bos...ik was een bosnimfje!
Housequote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:43 schreef DeBlauweWafel het volgende:
[..]
It's obvious!
Dr House is een regenboogkind!
Ik ga toch happen. Het feit dat jij mij aanvalt naar aanleiding van mijn tekst is een symptoom van jouw onzekerheid, je doet alsof ik moeite doe om jou te beledigen terwijl ik datgene wat jij als een belediging opvat gewoon constateer, wederom een symptoom van jouw eigen zelfbeeld. Om het af te maken doe je vervolgens alsof je zelf goed bent in het anoniem beledigen van mensen terwijl begrijpend lezen al een te lastige opgave voor je lijkt te zijn, dus dat is ook al niet al te geloofwaardig. Genoeg reden dus om een minderwaardigheidscomplex bij jou aan te treffen. < Dat is een belediging.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:03 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wat jij uit die zin haalt ja. Waar is het niet overigens. Een minderwaardigheidscomplex is het laatste wat je bij mij aan zult treffen. Maargoed, keep trying. Niet dat het erg veel nut heeft over het internet mensen te bestempelenAlhoewel het natuurlijk wel leuk kan zijn
Hehehehquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:44 schreef Plums het volgende:
Denk je dat mijn zoon 't romantisch vindt dat 'ie waarschijnlijk is verwekt op een verlaten scheepswerf?![]()
Zoiets wil je toch niet weten van je ouders
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:28 schreef i_am_god het volgende:
[ afbeelding ]
Ford Indigo (Y) NFS
oh wait..
Maar toen kenden ze jou nog niet. Pas na de bevalling kwam de spijt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:37 schreef shadowflash het volgende:
Anti klacht: Ik zat wel in de planning dus geen ongelukje
Klopt. Vaseline op de ramen smeren , tegen het behang aan pissen , mn broertje zo hard op het duwautotje duwen dat zn nagel haaks op zn vinger stond , mn tanden er uitvallen op een paaltje , met een baksteen naar een straatjochie gooien etcquote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Maar toen kenden ze jou nog niet. Pas na de bevalling kwam de spijt.
quote:
Ik ben ook indigokind. En verwekt toen mijn ouders al bijna uit elkaar wilden gaan, zei mijn moeder laatstquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben een indigokind. Ze noemen mij vaak "anders" of "lastig", maar dat is onterecht.Mensen gooien het te makkelijk op autisme of ADHD, meestal omdat ze gewoon bekrompen zijn.
Hier een goed stukje:
[..]
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan op de vuilnisbelt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:22 schreef Gras_eter het volgende:
Na lezen topictitel dacht ik dat de ouders van TS dood waren
Nee hoor ik trok als kind zo een gezicht net toen de klok 12 sloeg , en toen bleef m'n gezicht zo staanquote:
Wij normale mensen noemen die mensen zeikerds. Kan je het wel een leuke naam geven maar het wordt er niet leuker opquote:
Jammer dat je zo kortzichtig bent. Hooggevoeligheid kan iedereen overkomen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:11 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wij normale mensen noemen die mensen zeikerds. Kan je het wel een leuke naam geven maar het wordt er niet leuker op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |