Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.
Niet op een MT-03quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Petje. met je overal volgas
Zal mezelf ook nog wel tegen komen de eerste ritjes
Niets mis met een MT03. Je kan er volgens mij behoorlijk mee doorknallen (afgezien van de snelwegen....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet met de MT3 nee... die is net zo snel als de GS tot de 180 daarna wint de GSMaar ik bedoel de echte motoren
In vakjargon heet dat zweven gewoon 'uit de veren onder acceleratie'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:19 schreef BazzieK het volgende:
Mwah, was de hyper van biggelaar. Zat behoorlijk wat extra vermogen in + carbon wielen. Ding kwam absurd hard omhoog. Zelfs in de zes bij vol gas open gooien nog flink zweven. Kon er prima op rijden maar echt flink gas geven vond ik niet echt gecontroleerd. Dan liever iets minder vermogen en altijd flink gas kunnen geven.
Turning to the better.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:12 schreef ikookhier het volgende:Veeeelse warm om op de Motor te zitten
![]()
WB hangt weer de faalhaas uit
Zal best. Betwijfel echter of ik snel op iets snellers over stap. Die CB1000R was nog sneller dan die duc en heel makkelijk te rijden maar vond het toch wat te makkelijk snel voor op de openbare weg. Wat aan de andere kant ook weer puur gevoelsmatig is want met die Triumph rijd ik ook bijna altijd hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In vakjargon heet dat zweven gewoon 'uit de veren onder acceleratie'.![]()
Koppel zal wel indruk gemaakt hebben, slimmerds hebben er gewoon snelgas opgezet.
Vergeleken met een Corsaro is het een pussy.
Ach, over een paar jaar lach je erom.
Duszzzz hij komt er echt die Fok! MC zirkwiedag.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zal best. Betwijfel echter of ik snel op iets snellers over stap. Die CB1000R was nog sneller dan die duc en heel makkelijk te rijden maar vond het toch wat te makkelijk snel voor op de openbare weg. Wat aan de andere kant ook weer puur gevoelsmatig is want met die Triumph rijd ik ook bijna altijd hard genoeg om mijn rijbewijs kwijt te zijn.![]()
HendigSjiek jweets!quote:
Dat is inderdaad wel beter dan tussen 7 en 8.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef cageon2 het volgende:
HendigSjiek jweets!
Zondag pas om half tien inschrijven enzulks.Kan ik mooi zondag ochtend vertrekken met wat koelere omstandigheden.
![]()
om de rest van de dag bij heerlijke temperaturen te gaan knalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder remschakelsetquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel beter dan tussen 7 en 8.![]()
Zielig dat er een Blade stilstaat.
Beter dacht ik ook nog even aan vanuit werk maar had meer zin in een koud biertjequote:
bemoei jij je is niet met ons, kut-modquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:34 schreef Sounddragon het volgende:
meiden, denken we nog aan de uitgestorven TVP's ??
Post dan gewoon iets doms ofzo, net als ik
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:08 schreef cageon2 het volgende:
[..]
bemoei jij je is niet met ons, kut-mod
Dit dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:08 schreef cageon2 het volgende:
[..]
bemoei jij je is niet met ons, kut-mod
Blijft leukquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:58 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/170561/eb4a0007/alcohol.html
Oudje
You wishquote:
Je mag je zo verheven voelen als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat je het bent; die volg knop is er voor iedereen, en daar valt het heiligste der heiligen, de FOK! MC, ook onderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dit dus.Fok MC heeft al lang status aparte.
wel een beetje lang voor een onverkapte tvp ehquote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag je zo verheven voelen als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat je het bent; die volg knop is er voor iedereen, en daar valt het heiligste der heiligen, de FOK! MC, ook onder![]()
Het is gewoon beleid, ons is opgedragen TVP's te verwijderen, vorige topics heb ik gewaarschuwd, nu keil ik ze weg.
Als je klachten hebt mag dat in het Feedback forum
Ambieer je ook een baan bij de politie?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
Je mag je zo verheven voelen als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat je het bent; die volg knop is er voor iedereen, en daar valt het heiligste der heiligen, de FOK! MC, ook onder![]()
Het is gewoon beleid, ons is opgedragen TVP's te verwijderen, vorige topics heb ik gewaarschuwd, nu keil ik ze weg.
Jij zit echt in een crisis hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Keertje wat anders dan de motor, en hardlopen / mountainbiken![]()
Misschien een tvp plaatsenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)ercorsa-19055-1.html
Duurder dan nieuw.
Nee, ja, maar ik doe eindelijk echt mijn eigen dingquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee, k doe eindelijk echt mijn eigen ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn ex collegaatje deed klimmen, wel een keer meegeweest.
Niets voor mij.
Dat collegaatje ook niet.
Tieten als een mug.
Alsof je met een jongen* in bed lag.
Althans ik denk dat het* zo voelt.
WB denkt aan jongetjes als hij in bed ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je klachten hebt mag dat in het Feedback forum
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
Meisjes met een ultralaag vetpercentage doen mij nou niet echt opwinden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
WB denkt aan jongetjes als hij in bed ligt
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
Nou k zag gister een dametje... Boh wat die allemaal deed met dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie strakke rondingen ook enzo
![]()
Yeah, liep er ook net eentje door het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou k zag gister een dametje... Boh wat die allemaal deed met dat lijfMooie strakke rondingen ook enzo
En dat leest Geerd zo vanaf een schuimkraagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef Geerd het volgende:
Zondag overdag schijnt op veel plaatsen de zon en vooral landinwaarts kan in de middag een enkele bui tot ontwikkeling komen, mogelijk met onweer. Het wordt zondag iets minder warm dan vandaag. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 25 graden langs de westkust tot 32 in het zuidoosten van het land. De wind is zuid tot zuidwest en is overwegend matig, rond kracht 3. In de middag steekt er langs de westkust weer een zeewind op.
Valt wel mee toch
http://www.motorcycle.com/events/kawasaki-japan-tour-87487.htmlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
zo eens tukken en over minder dan 12u zit in het vliegtuig naar Japan. Zit ook een fabriek van Kawasaki naast de deur. zit de motorenfabriek ook in Yokohama?
Kon niet slapen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://www.motorcycle.com/events/kawasaki-japan-tour-87487.html
Ik ga het niet lezen.
Heb een Grolsch Kanon op van een halve liter.
Pussy.![]()
Hmm, foto uit de oude doos.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het moest wel even zakken ja.
[..]
Beemer rijder toch?![]()
quote:
Dan heb ik de verkeerde kapitein voor me, was er jaren terug eentje met een Beemer.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1491442/4/25#83957196]maandag 12 juli 2010 14:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
BMW das niets voor me.
Mijn vader rijdt wel in BMW.
Ik heb Suzuki Hayabusa.
Kleinigheidjequote:Op maandag 12 juli 2010 15:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Amsterdam was wel vetjammer dat er verloren werd, maarja dat is een kleinigheidje
quote:
Dat is t het beste CP, iig op straat. De bocht in remmen is zeer veel risico's nemen op straat, het kan wel, tot die ene keer dat je net die paar meter meer nodig had omdat er iets ligt oid...quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waarom? Je hebt toch je rechter hand die je zo kan verdraaien enz? anders beetje vals spelen door vd helft het stuurgewichtje vast te houden voor meer weerstand![]()
KD linksom rechtsom? en KD om het KD of om zo hard mogelijk die bocht door te rammen? Denk het eerste![]()
Als ik op een bocht af storm gaat eigenlijk vlak na het insturen bij mij al weer voorzichtig het gas eropMja ik heb dan ok een brommer waarbij dat kan, en hij niet helemaal zomaar uitbreekt
was ook meer bedoeld voor die andere knakker, jij rijd al doorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Achja theorie en praktijk lopen niet helemaal gelijk altijd. Als je wilt zien hoe ik instuur en aanrem enz kun je dit filmpje bekijkenValt ook op hoe weinig ik eigenlijk stuur
![]()
Je ziet het verschil in rechter / linker bochten erg duidelijk, eigenlijk zou ik theoretisch rechtsom nog wijder moeten insturen / harder doorheen maarja het is OBW.
Stijve nekquote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
ZO moet je afdalen als held.Pasje drie weken geleden ook gehad.
das best hard naar beneden op een stel kleine wieltjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
ZO moet je afdalen als held.Pasje drie weken geleden ook gehad.
Ver - Dichtbij - Ver - Dichtbij constant afwisselen eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen![]()
hebben jullie nog tips om wat makkelijker de bocht in te kijken? kijken jullie als het ware eerst de hele bocht door en dan weer een stuk voor je of gewoon de hele bocht 'glijdend' zeg maar?
Dat is het bij jou nooit.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef cageon2 het volgende:
dusss...... zal vast niet duidelijk zijn...
Ik raad aan, bij 2-3 keer per week trainen, opbouwende naar 2 uur, na 2 jaar bloed+ zweet en tranen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef stinkie het volgende:
Wezen hardlopen. Een heel half uur
Wanneer doen we de marathon?
De laatste keer zag er zo uit...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
das best hard naar beneden op een stel kleine wieltjes.
Leuk bergje - zo te zien
[ afbeelding ]
Dat heeft ook wel wat! Alleen het lijkt mij bere koud.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste keer zag er zo uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Been there done that.
Eerst een zien of ik het 2 weken volhouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik raad aan, bij 2-3 keer per week trainen, opbouwende naar 2 uur, na 2 jaar bloed+ zweet en tranen.
wel leuk speelgoed, zoek alleen wat info op vwb betrouwbaarheid van die blokken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)incl-kenteken-1.html
leuk speelgoedje?
@ kagoen, mooie picsLijkt wel veel professioneler op die 600
![]()
De fotograaf is er flink op vooruitgegaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:47 schreef cageon2 het volgende:
had ik deze hier al gepos(e)t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heeft het oranje shirt niks uitgemaakt
t was een duitserquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
De fotograaf is er flink op vooruitgegaan
Je hebt het verkeerde materiaal meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste keer zag er zo uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Been there done that.
Had je een ordinaire TVP geplaatst ipv een zinnige post?quote:
Hedde gij nog een bult bier gezopen @ zomer carnaval te Tilburgquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
De fotograaf is er flink op vooruitgegaan
Kom ook CP, Rib-I, WB, OPM, Koekie, IOH, XX, de mocrotwins, DH, Stinkie etc etc....quote:Last minute aanbieding:
Wie zich vanaf nu inschrijft voor 20 Juli betaald geen 90,- maar €65,- voor niveau 3&4.
Niveau 1&2 met les betalen geen 110,- maar €85,-
Wie zich voor 20 Juli en 9 Aug. inschrijft betaald geen 185,- voor niveau 3&4 maar €120,-
Niveau 1&2 met les betalen geen 225,- maar €160,-
5 sessies van minimaal 25 minuten.
www.racecracks.n
lefgozert, je had m bijna beter alvast op zijn kant kunnen leggen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Schutting rechts van mij is weg gewaaid tegen een autoMotor stond ook flink te schudden op zen jiffy
nevermind zie het alquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef cageon2 het volgende:
Ferry van rijn zei:
[..]
Kom ook CP, Rib-I, WB, OPM, Koekie, IOH, XX, de mocrotwins, DH, Stinkie etc etc....
De modjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:53 schreef bvvt het volgende:
[..]
Had je een ordinaire TVP geplaatst ipv een zinnige post?
Ik heb jou wel gezienquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hedde gij nog een bult bier gezopen @ zomer carnaval te TilburgHeb je niet gezien
Verkeerd filmpjequote:Op woensdag 14 juli 2010 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou het toeval zijn?
Vrijdag de 13e mag ik zwaar rijden, en heb een Street Triple R gereserveerd voor een proefritje![]()
Mja zit even te kijken... Voor die kosten die ik op 1 dag zou maken heb ik een complete klimuitrustingquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:25 schreef cageon2 het volgende:
Mettet, belgie
Rondje van 1:10 ofzo, kun je mooi mee uit de voeten met de GS.
+ kort rondje heb je met 2 sessies wel in je kop zitten.
Schijnt echt leuk te zijn, het belgisch kampioenschap heeft er gereden, de ZAC ook, die waren er ook allemaal erg over te spreken!
kan je keuze wel begrijpen en waarderen. Super dat je weer verder gaat met studeren.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Precies![]()
Weet je wat het is, als ik eenmaal circuit gereden heb wil ik het vaker doen en dan is het een bodemloze put. Ik kan me geen Honda CBR's veroorloven, ook al staat de oud ijzerprijs niet zo hoog meer.![]()
Blijf voorlopig ook nog even de GS rijden vrees ik, ga zo weer studeren dus ik moet financieel het een en ander achter de hand houden. GS is makkelijk te maken ook als er iets mee is
quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:31 schreef cageon2 het volgende:
klimuitrusting, ga je met je Gs op de rug de mount-everest beklimmen of wat?
Jos** dan maar weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb jullie te lang niet gezien om een bijnaam te hebben
De vrije dagen zijn al meer dan op.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef cageon2 het volgende:
Ferry van rijn zei:
Kom ook CP, Rib-I, WB, OPM, Koekie, IOH, XX, de mocrotwins, DH, Stinkie etc etc....
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef cageon2 het volgende:
Ferry van rijn zei:
[..]
Nooohhh!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:20 schreef cageon2 het volgende:
Ferry van rijn zei:
[..]
Nice pic'sssssss!quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:47 schreef cageon2 het volgende:
had ik deze hier al gepos(e)t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heeft het oranje shirt niks uitgemaakt
Ach gedeeld door 2. En je kan ook secundair rijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:10 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Morgen weer een filnke toerrit250 km snelweg want ik moet even naar Almere voor een verjaardag
hoelang heb je er nu daadwerkelijk overgedaan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach gedeeld door 2. En je kan ook secundair rijden.![]()
De quad heeft de eerste vervangings remblokjes er onder zitten.
Dacht het even in 15 minuten te doen. Gisteravond. Het was erg donker.
Mooi, kan ik dus aankomend weekend de YZF langsbrengen voor het monteren van de wavesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach gedeeld door 2. En je kan ook secundair rijden.![]()
De quad heeft de eerste vervangings remblokjes er onder zitten.
Dacht het even in 15 minuten te doen. Gisteravond. Het was erg donker.
Tijd niet bijgehouden, maar 1.5 uur al snel.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:38 schreef cageon2 het volgende:
hoelang heb je er nu daadwerkelijk overgedaan?![]()
Nice. Moet ik hebben.quote:Wij hebben gister ff 40 euro bespaart, door lekker zelf bandjes van de blade -> 600 te gooien. Bandenwisselapparaat![]()
Gelijk ook ff nieuwe remblokjes op de 600 gezet voor Dinsdag en de oude van de blade in de kist gelegd als reserve.![]()
Ma/di avond could be possible.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:09 schreef Den_Haag het volgende:
Mooi, kan ik dus aankomend weekend de YZF langsbrengen voor het monteren van de waves
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef bvvt het volgende:
Lekker drukke dag vandaag....
Als de NMA een akkoord geeft dan is mijn werkgever InterNLnet / BBNed overgenomen door Tele2
En dan in de helft van de geplande tijd voor de vierdaagse 2 stands ingericht - 1 gratis internetcafe en een "Alice Lounge".
Om te ontspannen ga ik morgen maar eens een rondje rijden.
Nog liefhebbers?
das een oude. Maar wel toepasselijk door bunnybeater gebracht....quote:
Ennnn nu wordt alles slechter?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:45 schreef bvvt het volgende:
Lekker drukke dag vandaag....
Als de NMA een akkoord geeft dan is mijn werkgever InterNLnet / BBNed overgenomen door Tele2
De reden waarom BBNed InterNLnet (nog niet zo lang geleden) had overgenomen was de kennis in huis om snel in harige projecten te springen en goed en vlot te verwerken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ennnn nu wordt alles slechter?![]()
BBNed heeft het nog lang volgehouden.
Keertje van gehoord op een Cisco training.
Dat was in 2002.
Doe mij maar kale "projecten"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef bvvt het volgende:
[..]
De reden waarom BBNed InterNLnet (nog niet zo lang geleden) had overgenomen was de kennis in huis om snel in harige projecten te springen en goed en vlot te verwerken.
De reden waarom Tele2 ons wilt overnemen is (pure speculatie) de kennis die BBNed in huis heeft om harige projecten aan te nemen en de kennis die ze in huis hebben.
O ja, en omdat BBNed een groter landelijk dekkend netwerk heeft dan Tele2. En zo zijn er nog wel een paar dingen.
O ja, en ze wilden niet dat KPN er z'n klauwen in zou slaan. KPN zou het in stukken scheuren en opdoeken.
Nu komen we als apparte tak in de organisatie terecht. (om harige projecten te doen)
achterremquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
Dat remt niet zo'goe he.![]()
[ afbeelding ]
Aja nieuwe blokkies tien euro en ze gaan wel iets van 500 km mee.![]()
Nu dus nog op zoek naar een definitieve oplossing.
Kleinere remklauw is misschien wel het makkelijkste.
Waarom ben je alleen geintereseerd in sloopfietsenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zegguhm WB, wat denkte hiervan? lijkt me toch ook wel leuk om een keer te proberen..
http://www.motor-forum.nl(...)streetfighter-1.html
Er is er in ieder gevaal ééntje goed rijk van geworden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef bvvt het volgende:
De reden waarom BBNed InterNLnet (nog niet zo lang geleden) had overgenomen was de kennis in huis om snel in harige projecten te springen en goed en vlot te verwerken.
De reden waarom Tele2 ons wilt overnemen is (pure speculatie) de kennis die BBNed in huis heeft om harige projecten aan te nemen en de kennis die ze in huis hebben.
O ja, en omdat BBNed een groter landelijk dekkend netwerk heeft dan Tele2. En zo zijn er nog wel een paar dingen.
O ja, en ze wilden niet dat KPN er z'n klauwen in zou slaan. KPN zou het in stukken scheuren en opdoeken.
Nu komen we als apparte tak in de organisatie terecht. (om harige projecten te doen)
Die kan je nog voor 1.5 rug mee nemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waarom ben je alleen geintereseerd in sloopfietsen
Is een vraagprijs, dus ik zou zeggen doen.. eh niet doen.. wordt je veel te snel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zegguhm WB, wat denkte hiervan? lijkt me toch ook wel leuk om een keer te proberen..
http://www.motor-forum.nl(...)streetfighter-1.html
Wat is er gek?quote:
t blokje krijgt ook niet op zijn flikkert bij burnouts in de begrenzert?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jup maar zie geen valschade nergens.
Blijft gek. Die lijst van onderdelen geeft de matige behandeling uit het verleden al aan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jup maar zie geen valschade nergens.
Ja dat is wel een risico inderdaad...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef cageon2 het volgende:
[..]
t blokje krijgt ook niet op zijn flikkert bij burnouts in de begrenzert?
ik zou m laten lopen...
ik vind die gele CB1 wel vet
Ik zal de advertentie voor je samenvattenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die kan je nog voor 1.5 rug mee nemenen SBK stuur heeft altijd de voorkeur
Stomme realistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zal de advertentie voor je samenvatten
Stuntfiets van 14 jaar + gratis ingedeukte tank. vraagprijs ¤1800,-
Van de quad dus...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is er gek?
Combined brake system, dus voetpedaal doet links+rechtsvoor en achter centraal.
Handle op het stuur deed alleen achter via een kabel.
(heb ik verwijderd = parkeerrem maar nu tevens geen gescheiden noodsysteem)
Sorryquote:
Eh ja had even daarvoor gepost dat ik de blokskes van de quad had vervangen.quote:
Been there done that, soms moet je een gokje nemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar de kans is vrij groot dat je er weinig plezier aan zult beleven.
Zover had ik niet terug gelezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eh ja had even daarvoor gepost dat ik de blokskes van de quad had vervangen.![]()
Inmiddels een achterremklauw van een R1/2005 gespot.
Die lijk me wel te passen, kan een stuk lager op de schijf gepositioneerd worden.
Even bod afwachten. Had 10 euro voor de blokken wel uit kunnen sparen.
Deze is zo al 20 met z.g.a.n. pads.![]()
Dit is geen gokkenquote:[..]
Been there done that, soms moet je een gokje nemen.
Zelfs als je weet dat het zeer waarschijnlijk verkeerd afloopt.
Gotta have dreams.
Ook echt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tieten![]()
Alleen die koppen![]()
[ afbeelding ]
Dat was de essentie ook niet.. die koppen.quote:
Gaat voor jou niet op hoor!quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm ik moest even terugdenken aan dat filmpje, stratencircuit, waarbij iemand met 200 rechtdoor ging omdat zen remklauw los kwam.
Waren het bij die racer niet de remblokken die eruit vielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen loctite gebruikt, beetje lastig met remblokken verwisselen.![]()
quote:
Van vrijdag half acht naar zondag einde middag heb ik al een ander klusje.quote:
het kan alleen deze week doordeweeks. ben daarna 3 weken in Vietnamquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van vrijdag half acht naar zondag einde middag heb ik al een ander klusje.![]()
Heb je al remvloeistof (verplicht) en nieuwe remblokken (gewenst) in huis?
Kunnen we even wat plannen.
Die drie weken rijd je er ook niet op.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef Den_Haag het volgende:
het kan alleen deze week doordeweeks. ben daarna 3 weken in Vietnam
[ afbeelding ]
Als je heel graag wil mag je meteen mijn koppelingscilinder reviseren. Kitje moet ik nog halenquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van vrijdag half acht naar zondag einde middag heb ik al een ander klusje.![]()
Heb je al remvloeistof (verplicht) en nieuwe remblokken (gewenst) in huis?
Kunnen we even wat plannen.
eens kijken of ik dan niet de koffer rugtas in moet pakkenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die drie weken rijd je er ook niet op.
Dinnetje komt woensdagavond thuis van vakantie.
Denk dat ze dan een sleutelpartij niet op prijs stelt.
Al kan ze dan wel koffie zetten voor ons.![]()
Vrijdag na 20.00?
Moet het wel droog zijn.
Aja beter relaxt op vakantie.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
eens kijken of ik dan niet de koffer rugtas in moet pakken
Niet heel graag.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef stinkie het volgende:
Als je heel graag wil mag je meteen mijn koppelingscilinder reviseren. Kitje moet ik nog halen
Nieuwe afdichting op olieaftapplug mag ook
Het is hier precies omgekeerd. Bruin is tuinafval.quote:
Kom maar halen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja die plaatklipjes had ik dan wel er even nog afgehaald...
Mijn 600RR uit 2007quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:54 schreef Den_Haag het volgende:
wat voor brommer is dat?
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan blijft de vraag, ligt dat aan de motor, of aan jou?
Je stapt volgens mij af met acute polioquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
Nice, heb die ouwe van mij mooi gedaan!
[ afbeelding ]
Corkscrew dus
huh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je stapt volgens mij af met acute polio![]()
9 augustus zal ik mijn best doenquote:Nice pic, pa wordt er steeds beter inNu nog iets harder over die corkscrew zodat er van jou ook van die van die fancy springpics komen
oo op die manierquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zie ook de brommer opmerking
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Dat heb ik met condooms.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Kevjan, zwart of groene motor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Wanneer is de BBQ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:22 schreef Geerd het volgende:
Best benauwd maar toch weer ff paar km in de benen.![]()
En onder me streef gewicht (95) nu 93kunnen we weer een keer bqqen
![]()
Haha, niet achterop hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Haha, echt alles uit de kast getrokken om anoniem te zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kevjan, zwart of groene motor.![]()
[ afbeelding ]
Moes je pisse meidquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, niet achterop hoor!![]()
Zo rijd ik nog steeds rond!Zuurpruimpje.
[ afbeelding ]
Misschien over een jaar (of twee) nog een andere motor onder mijn gat! (maar SZRie blijft!)
Nee joh, gewoon schijten als een bazzie!!!!!!!!quote:
Jaja meneer met het oedipuscomplex.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef cageon2 het volgende:
je zit er naast en kijkt naar voren... dan kijk je niet naar de ass, muts!
Beter IETS roze, dan niets!quote:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor temperatuur meet jij bij je banden na een rondje zirkwie?
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef cageon2 het volgende:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...kijk vooral naar de bandenspanning bij terugkomst.
Zal het 1 augustus is meten voor je. Kwam voorheen niet echt veel verder dan 60 a 70 graden...
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef cageon2 het volgende:
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?
Dunno, het ideale punt ligt schijnbaar ergens tussen de 50 en de 80 graden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smeren[/"smart"ass]
quote:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijvingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.![]()
quote:[..]
[..]
![]()
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:59 schreef cageon2 het volgende:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijving
Rossi zijn bandjes zijn 10x zo duur.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.![]()
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?quote:
Was wel gaaf de afgelopen race.. die GPS camera.![]()
pfff als er plek was...quote:
quote:
Op TV zeiden ze GPS cam, het hele circuit is voorgeprogrammeerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:39 schreef cageon2 het volgende:
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?
Alleen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was weer lekker in de stadtegen een uurtje of 4 kroop ik er in
![]()
Dus je hebt alleen eitjes gelegd..quote:
Kaníe weer eens werken sinds die ene rit vorig weekend, en daarvoor zes weken niet.quote:gezinsauto als busje beladenaltijd spannend
![]()
En alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk dit noukomt me bekend voor van een verbouw topic @ MF
http://motoren.marktplaat(...)JU%3D&fta_ind=5&fs=1
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen.
Ik heb van elf uur vanochtend elf uur bakstenen in staan laden.
Samen met wegbrengen en weer uitladen twee uur werk.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:12 schreef -XX- het volgende:
Dat woordje bestaat al tig duizend jaar!
Je hebt toch niet lopen googelen he? ....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
Lekker dan, ook ingang controle bij Nijmegen rond twaalven had 30 min, wel wat actie verwacht maar nee, zal wel komen door al de spoorpolitie die er bij was.
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
Dus jij moest even taxi spelen
ehm... what happend?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Ik ben net een stukje wezen rijden met de GS500
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou het stuurt echt heerlijk, meteen als ik hem de bok af rol voel ik me al helemaal 1.
Maar ik ging dus een stukje over de maasdijk, en tjsa... zoals ik zei het stuurt heerlijk. Maar ik pers 95% vd tijd het maximaal beschikbare vermogen eruit en ik vind het gewoon te langzaamVanaf 160 schiet het niet meer op, en bij 180 is het echt wachten geblazen. Bochtjes ga ik voor mijn gevoel op de grens van verantwoord levensgevaarlijk door, maar ik zou graag nog vlotter willen
![]()
Het is echt een lekker beestje om mee te sturen, maar het vermogen, ik word er niet meer echt opgewonden van![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |