Stomme realistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zal de advertentie voor je samenvatten
Stuntfiets van 14 jaar + gratis ingedeukte tank. vraagprijs ¤1800,-
Van de quad dus...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is er gek?
Combined brake system, dus voetpedaal doet links+rechtsvoor en achter centraal.
Handle op het stuur deed alleen achter via een kabel.
(heb ik verwijderd = parkeerrem maar nu tevens geen gescheiden noodsysteem)
Sorryquote:
Eh ja had even daarvoor gepost dat ik de blokskes van de quad had vervangen.quote:
Been there done that, soms moet je een gokje nemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar de kans is vrij groot dat je er weinig plezier aan zult beleven.
Zover had ik niet terug gelezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eh ja had even daarvoor gepost dat ik de blokskes van de quad had vervangen.![]()
Inmiddels een achterremklauw van een R1/2005 gespot.
Die lijk me wel te passen, kan een stuk lager op de schijf gepositioneerd worden.
Even bod afwachten. Had 10 euro voor de blokken wel uit kunnen sparen.
Deze is zo al 20 met z.g.a.n. pads.![]()
Dit is geen gokkenquote:[..]
Been there done that, soms moet je een gokje nemen.
Zelfs als je weet dat het zeer waarschijnlijk verkeerd afloopt.
Gotta have dreams.
Ook echt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tieten![]()
Alleen die koppen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was de essentie ook niet.. die koppen.quote:
Gaat voor jou niet op hoor!quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm ik moest even terugdenken aan dat filmpje, stratencircuit, waarbij iemand met 200 rechtdoor ging omdat zen remklauw los kwam.
Waren het bij die racer niet de remblokken die eruit vielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen loctite gebruikt, beetje lastig met remblokken verwisselen.![]()
quote:
Van vrijdag half acht naar zondag einde middag heb ik al een ander klusje.quote:
het kan alleen deze week doordeweeks. ben daarna 3 weken in Vietnamquote:Op maandag 19 juli 2010 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van vrijdag half acht naar zondag einde middag heb ik al een ander klusje.![]()
Heb je al remvloeistof (verplicht) en nieuwe remblokken (gewenst) in huis?
Kunnen we even wat plannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |