quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:Waarom? Je hebt toch je rechter hand die je zo kan verdraaien enz? anders beetje vals spelen door vd helft het stuurgewichtje vast te houden voor meer weerstand
KD linksom rechtsom? en KD om het KD of om zo hard mogelijk die bocht door te rammen? Denk het eerste
Als ik op een bocht af storm gaat eigenlijk vlak na het insturen bij mij al weer voorzichtig het gas erop

Mja ik heb dan ok een brommer waarbij dat kan, en hij niet helemaal zomaar uitbreekt

Dat is t het beste CP, iig op straat. De bocht in remmen is zeer veel risico's nemen op straat, het kan wel, tot die ene keer dat je net die paar meter meer nodig had omdat er iets ligt oid...
Ik reed vorig jaar ook nog steeds zo rond, aanremmen, bochtdoorkijken remmenlossen en insturen en t gas er op eigenlijk net voor / aan t begni van het insturen al... en dan langzaam opbouwend en als je de apex voorbij bent steeds progressiever dat gas er op...
en om je gas constant te houden, de bochtaansnijden en niet meer sturen, maar met je gas sturen, gas erbij = wijder lopen, loop je te ver naar binnen door je hellingshoek, gas bij etc.
Gas eraf bij wijdlopen ivm grip verlies aan de voorkant is

beter gas houden dan en de motor iets meer rechtop houden... ga voor de lol KB oefenen, heb je een lange bocht, dan leer je er wel 1 bocht van te maken, ipv 50, net als ik de eerste keer op het KB