Nee, ja, maar ik doe eindelijk echt mijn eigen dingquote:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee, k doe eindelijk echt mijn eigen ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:06 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn ex collegaatje deed klimmen, wel een keer meegeweest.
Niets voor mij.
Dat collegaatje ook niet.
Tieten als een mug.
Alsof je met een jongen* in bed lag.
Althans ik denk dat het* zo voelt.
WB denkt aan jongetjes als hij in bed ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag je zo verheven voelen als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat je het bent; die volg knop is er voor iedereen, en daar valt het heiligste der heiligen, de FOK! MC, ook onder![]()
Het is gewoon beleid, ons is opgedragen TVP's te verwijderen, vorige topics heb ik gewaarschuwd, nu keil ik ze weg.
Als je klachten hebt mag dat in het Feedback forum
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meisjes met een ultralaag vetpercentage doen mij nou niet echt opwinden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:42 schreef koffiekoekje het volgende:
WB denkt aan jongetjes als hij in bed ligt
Niets voor mij.
Tieten als een mug.
Nou k zag gister een dametje... Boh wat die allemaal deed met dat lijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie strakke rondingen ook enzo
![]()
Yeah, liep er ook net eentje door het winkelcentrum.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou k zag gister een dametje... Boh wat die allemaal deed met dat lijfMooie strakke rondingen ook enzo
En dat leest Geerd zo vanaf een schuimkraagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:19 schreef Geerd het volgende:
Zondag overdag schijnt op veel plaatsen de zon en vooral landinwaarts kan in de middag een enkele bui tot ontwikkeling komen, mogelijk met onweer. Het wordt zondag iets minder warm dan vandaag. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 25 graden langs de westkust tot 32 in het zuidoosten van het land. De wind is zuid tot zuidwest en is overwegend matig, rond kracht 3. In de middag steekt er langs de westkust weer een zeewind op.
Valt wel mee toch
http://www.motorcycle.com/events/kawasaki-japan-tour-87487.htmlquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
zo eens tukken en over minder dan 12u zit in het vliegtuig naar Japan. Zit ook een fabriek van Kawasaki naast de deur. zit de motorenfabriek ook in Yokohama?
Kon niet slapen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
http://www.motorcycle.com/events/kawasaki-japan-tour-87487.html
Ik ga het niet lezen.
Heb een Grolsch Kanon op van een halve liter.
Pussy.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |