Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan blijft de vraag, ligt dat aan de motor, of aan jou?
Je stapt volgens mij af met acute polioquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
Nice, heb die ouwe van mij mooi gedaan!
[ afbeelding ]
Corkscrew dus
huh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je stapt volgens mij af met acute polio![]()
9 augustus zal ik mijn best doenquote:Nice pic, pa wordt er steeds beter inNu nog iets harder over die corkscrew zodat er van jou ook van die van die fancy springpics komen
oo op die manierquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zie ook de brommer opmerking
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Dat heb ik met condooms.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Kevjan, zwart of groene motor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Wanneer is de BBQ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:22 schreef Geerd het volgende:
Best benauwd maar toch weer ff paar km in de benen.![]()
En onder me streef gewicht (95) nu 93kunnen we weer een keer bqqen
![]()
Haha, niet achterop hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Haha, echt alles uit de kast getrokken om anoniem te zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kevjan, zwart of groene motor.![]()
[ afbeelding ]
Moes je pisse meidquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, niet achterop hoor!![]()
Zo rijd ik nog steeds rond!Zuurpruimpje.
[ afbeelding ]
Misschien over een jaar (of twee) nog een andere motor onder mijn gat! (maar SZRie blijft!)
Nee joh, gewoon schijten als een bazzie!!!!!!!!quote:
Jaja meneer met het oedipuscomplex.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef cageon2 het volgende:
je zit er naast en kijkt naar voren... dan kijk je niet naar de ass, muts!
Beter IETS roze, dan niets!quote:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor temperatuur meet jij bij je banden na een rondje zirkwie?
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef cageon2 het volgende:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...kijk vooral naar de bandenspanning bij terugkomst.
Zal het 1 augustus is meten voor je. Kwam voorheen niet echt veel verder dan 60 a 70 graden...
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef cageon2 het volgende:
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?
Dunno, het ideale punt ligt schijnbaar ergens tussen de 50 en de 80 graden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smeren[/"smart"ass]
quote:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijvingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.![]()
quote:[..]
[..]
![]()
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:59 schreef cageon2 het volgende:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijving
Rossi zijn bandjes zijn 10x zo duur.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.![]()
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?quote:
Was wel gaaf de afgelopen race.. die GPS camera.![]()
pfff als er plek was...quote:
quote:
Op TV zeiden ze GPS cam, het hele circuit is voorgeprogrammeerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:39 schreef cageon2 het volgende:
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?
Alleen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was weer lekker in de stadtegen een uurtje of 4 kroop ik er in
![]()
Dus je hebt alleen eitjes gelegd..quote:
Kaníe weer eens werken sinds die ene rit vorig weekend, en daarvoor zes weken niet.quote:gezinsauto als busje beladenaltijd spannend
![]()
En alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk dit noukomt me bekend voor van een verbouw topic @ MF
http://motoren.marktplaat(...)JU%3D&fta_ind=5&fs=1
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen.
Ik heb van elf uur vanochtend elf uur bakstenen in staan laden.
Samen met wegbrengen en weer uitladen twee uur werk.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:12 schreef -XX- het volgende:
Dat woordje bestaat al tig duizend jaar!
Je hebt toch niet lopen googelen he? ....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
Lekker dan, ook ingang controle bij Nijmegen rond twaalven had 30 min, wel wat actie verwacht maar nee, zal wel komen door al de spoorpolitie die er bij was.
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
Dus jij moest even taxi spelen
ehm... what happend?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Ik ben net een stukje wezen rijden met de GS500
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou het stuurt echt heerlijk, meteen als ik hem de bok af rol voel ik me al helemaal 1.
Maar ik ging dus een stukje over de maasdijk, en tjsa... zoals ik zei het stuurt heerlijk. Maar ik pers 95% vd tijd het maximaal beschikbare vermogen eruit en ik vind het gewoon te langzaamVanaf 160 schiet het niet meer op, en bij 180 is het echt wachten geblazen. Bochtjes ga ik voor mijn gevoel op de grens van verantwoord levensgevaarlijk door, maar ik zou graag nog vlotter willen
![]()
Het is echt een lekker beestje om mee te sturen, maar het vermogen, ik word er niet meer echt opgewonden van![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |