Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:14 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan blijft de vraag, ligt dat aan de motor, of aan jou?
Je stapt volgens mij af met acute polioquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef cageon2 het volgende:
Nice, heb die ouwe van mij mooi gedaan!
[ afbeelding ]
Corkscrew dus
huh?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je stapt volgens mij af met acute polio![]()
9 augustus zal ik mijn best doenquote:Nice pic, pa wordt er steeds beter inNu nog iets harder over die corkscrew zodat er van jou ook van die van die fancy springpics komen
oo op die manierquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zie ook de brommer opmerking
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Dat heb ik met condooms.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de lengte van de gemiddelde Nederlander ligt het aan de motorEn duid het op slecht markt onderzoek
Kevjan, zwart of groene motor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Wanneer is de BBQ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:22 schreef Geerd het volgende:
Best benauwd maar toch weer ff paar km in de benen.![]()
En onder me streef gewicht (95) nu 93kunnen we weer een keer bqqen
![]()
Haha, niet achterop hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef Bunnybeater het volgende:
Rijdt -XX- nog steeds met die roze helm
Achterop bij iemand?
Aantal dagen geleden
Haha, echt alles uit de kast getrokken om anoniem te zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kevjan, zwart of groene motor.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |