quote:
Op TV zeiden ze GPS cam, het hele circuit is voorgeprogrammeerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:39 schreef cageon2 het volgende:
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?
Alleen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja was weer lekker in de stadtegen een uurtje of 4 kroop ik er in
![]()
Dus je hebt alleen eitjes gelegd..quote:
Kaníe weer eens werken sinds die ene rit vorig weekend, en daarvoor zes weken niet.quote:gezinsauto als busje beladenaltijd spannend
![]()
En alweer verwijderd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kijk dit noukomt me bekend voor van een verbouw topic @ MF
http://motoren.marktplaat(...)JU%3D&fta_ind=5&fs=1
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen.
Ik heb van elf uur vanochtend elf uur bakstenen in staan laden.
Samen met wegbrengen en weer uitladen twee uur werk.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:12 schreef -XX- het volgende:
Dat woordje bestaat al tig duizend jaar!
Je hebt toch niet lopen googelen he? ....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:15 schreef Geerd het volgende:
Lekker dan, ook ingang controle bij Nijmegen rond twaalven had 30 min, wel wat actie verwacht maar nee, zal wel komen door al de spoorpolitie die er bij was.
In de trein nog wel groepje die vonden dat zei wel mochten roken, hebben we gezegd dat ze in arnhem wel even mochten uitstappen, volgens hun "gingen wij dat nog wel zien" maar kozen toch eieren voor hun geld
Dus jij moest even taxi spelen
ehm... what happend?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:24 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
Ik ben net een stukje wezen rijden met de GS500
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou het stuurt echt heerlijk, meteen als ik hem de bok af rol voel ik me al helemaal 1.
Maar ik ging dus een stukje over de maasdijk, en tjsa... zoals ik zei het stuurt heerlijk. Maar ik pers 95% vd tijd het maximaal beschikbare vermogen eruit en ik vind het gewoon te langzaamVanaf 160 schiet het niet meer op, en bij 180 is het echt wachten geblazen. Bochtjes ga ik voor mijn gevoel op de grens van verantwoord levensgevaarlijk door, maar ik zou graag nog vlotter willen
![]()
Het is echt een lekker beestje om mee te sturen, maar het vermogen, ik word er niet meer echt opgewonden van![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |