Moes je pisse meidquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, niet achterop hoor!![]()
Zo rijd ik nog steeds rond!Zuurpruimpje.
[ afbeelding ]
Misschien over een jaar (of twee) nog een andere motor onder mijn gat! (maar SZRie blijft!)
Nee joh, gewoon schijten als een bazzie!!!!!!!!quote:
Jaja meneer met het oedipuscomplex.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef cageon2 het volgende:
je zit er naast en kijkt naar voren... dan kijk je niet naar de ass, muts!
Beter IETS roze, dan niets!quote:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat voor temperatuur meet jij bij je banden na een rondje zirkwie?
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef cageon2 het volgende:
meet ik niet zoveel meer, eigenlijk...kijk vooral naar de bandenspanning bij terugkomst.
Zal het 1 augustus is meten voor je. Kwam voorheen niet echt veel verder dan 60 a 70 graden...
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aangezien rubber tegen 100 graden kan vroeg ik me af waarom ze dan gaan smeren.![]()
Maar in Assen dus 'slechts' 60-70 graden.![]()
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef cageon2 het volgende:
de samenstelling wordt wel zachter, waardoor het dus makkelijker aan het asfalt blijft kleven ipv aan de band zelf, waardoor je dus een schuivend laagje krijgt -> smeren?
Dunno, het ideale punt ligt schijnbaar ergens tussen de 50 en de 80 graden...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Boter kan ook 100 graden hebben en is bij 10 graden ook te smeren[/"smart"ass]
quote:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijvingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij Rossi is het namelijk 110 graden las ik.![]()
quote:[..]
[..]
![]()
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:59 schreef cageon2 het volgende:
Rossi zijn bandjes hebben meer grip => wrijving
Rossi zijn bandjes zijn 10x zo duur.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn opwarmronde al idioot snel is.![]()
GPS camera? Je bedoeld die gyroscope camera?quote:
Was wel gaaf de afgelopen race.. die GPS camera.![]()
pfff als er plek was...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |