was ook meer bedoeld voor die andere knakker, jij rijd al doorquote:Op maandag 12 juli 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Achja theorie en praktijk lopen niet helemaal gelijk altijd. Als je wilt zien hoe ik instuur en aanrem enz kun je dit filmpje bekijkenValt ook op hoe weinig ik eigenlijk stuur
![]()
Je ziet het verschil in rechter / linker bochten erg duidelijk, eigenlijk zou ik theoretisch rechtsom nog wijder moeten insturen / harder doorheen maarja het is OBW.
Stijve nekquote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
ZO moet je afdalen als held.Pasje drie weken geleden ook gehad.
das best hard naar beneden op een stel kleine wieltjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
ZO moet je afdalen als held.Pasje drie weken geleden ook gehad.
Ver - Dichtbij - Ver - Dichtbij constant afwisselen eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Mensen![]()
hebben jullie nog tips om wat makkelijker de bocht in te kijken? kijken jullie als het ware eerst de hele bocht door en dan weer een stuk voor je of gewoon de hele bocht 'glijdend' zeg maar?
Dat is het bij jou nooit.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:14 schreef cageon2 het volgende:
dusss...... zal vast niet duidelijk zijn...
Ik raad aan, bij 2-3 keer per week trainen, opbouwende naar 2 uur, na 2 jaar bloed+ zweet en tranen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef stinkie het volgende:
Wezen hardlopen. Een heel half uur
Wanneer doen we de marathon?
De laatste keer zag er zo uit...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
das best hard naar beneden op een stel kleine wieltjes.
Leuk bergje - zo te zien
[ afbeelding ]
Dat heeft ook wel wat! Alleen het lijkt mij bere koud.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste keer zag er zo uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Been there done that.
Eerst een zien of ik het 2 weken volhouquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik raad aan, bij 2-3 keer per week trainen, opbouwende naar 2 uur, na 2 jaar bloed+ zweet en tranen.
wel leuk speelgoed, zoek alleen wat info op vwb betrouwbaarheid van die blokken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)incl-kenteken-1.html
leuk speelgoedje?
@ kagoen, mooie picsLijkt wel veel professioneler op die 600
![]()
De fotograaf is er flink op vooruitgegaanquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:47 schreef cageon2 het volgende:
had ik deze hier al gepos(e)t
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas heeft het oranje shirt niks uitgemaakt
t was een duitserquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
De fotograaf is er flink op vooruitgegaan
Je hebt het verkeerde materiaal meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De laatste keer zag er zo uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Been there done that.
Had je een ordinaire TVP geplaatst ipv een zinnige post?quote:
Hedde gij nog een bult bier gezopen @ zomer carnaval te Tilburgquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef Rib-i het volgende:
Hola
[..]
De fotograaf is er flink op vooruitgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |