quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg jij maar, jij moet het langst reizen
gomi wat denk jij==-
volgens mij 1 uurquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
is er al bekend hoe laat de huldiging is?
Dacht 13.00 uurquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
is er al bekend hoe laat de huldiging is?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik heb mijn sig enzo maar eens aangepast
Ja ik weet het echt niet, mij maakt het echt niets uit.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg jij maar, jij moet het langst reizen
gomi wat denk jij==-
quote:
zie t nu net iddquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
We wachten even af hoe laat het allemaal is en spreken dan gewoon af
idd geen officieel tijdschema, geen programma nietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thanks
Staat vrij weinig op nog.. ik denk dat ze zelf ook niet weten wat ze precies moeten verwachten
Nog niet van Bellaquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook alle telefoonnummers toch?
Naar Staphorst waarschijnlijk.quote:
Te ver weg.quote:
Ik ben bang dat ik op verkeerde momenten juich.quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Aan wie moet ik m'n telefoonnummer sturen?
quote:
Die pooier in Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Aan wie moet ik m'n telefoonnummer sturen?
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik overal naartoe?
Veel mensen zullen de huldiging in Amsterdam willen volgen en de capaciteit, zeker op het Museumplein, is beperkt. In de praktijk zullen mensen moeten kiezen tussen het volgen van de vaartocht of de huldiging op het Museumplein.
Gewoon de Hema stapelweken naspelen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebben
Ga je mee dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
zitten jullie een beetje te meeten zonder mij
idd, 100k max denk ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, Museumplein zal geen capaciteit van 800.000 - 1 miljoen mensen hebben
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja dat zag ik ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Kan ik overal naartoe?
Veel mensen zullen de huldiging in Amsterdam willen volgen en de capaciteit, zeker op het Museumplein, is beperkt. In de praktijk zullen mensen moeten kiezen tussen het volgen van de vaartocht of de huldiging op het Museumplein.
10:15 uur op Amsterdam Zuidquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
hey patriquequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik doe niet aan pooiers.quote:
dat durf ik ook nog wel te zeggen iddquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
Symph, je hebt trouwens wel makkelijk praten met je 'ik scheer mijn kop kaal als Nederland wereldkampioen word'![]()
Whehehehequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
Symph, je hebt trouwens wel makkelijk praten met je 'ik scheer mijn kop kaal als Nederland wereldkampioen word'![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10:15 uur op Amsterdam Zuid
Kom je ook?
Wel opletten hequote:
Dinsdag 10.15 Amsterdam Zuid station, huldigingquote:
Ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
10:15 uur op Amsterdam Zuid
Kom je ook?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
maar jullie gaan dus naar museumplein en niet naar de grachtentocht?
of toch beiden proberen?
dealquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het gemeenIk dacht dat je wel een redelijk behaarde kop had, maar die foto's in het meettopic was daarbij toch wel een kleine domper
Ik verwacht dan toch minimaal wel een foto met een emmer van je
Achter de schermen, er daar blijven ze ook, net als die naaktfoto's van mij.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Achter de schermen, er daar blijven ze ook, net als die naaktfoto's van mij.
ja, je emmer had je echt wel nodig.quote:
ik heb nog geen toegang, ben nog niet oud genoegquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe vond je die foto's van mij en mijn vrouw in "KPD the crew edition"
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
-crewbash, bericht gewijzigd door iBenny-
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Dinsdag 10.15 Amsterdam Zuid station, huldiging
Ach, seks met slotjes en handboeien is best geil.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
Ja euh ik heb de huldiging niet in elkaar geflanstquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
wat is dat voor tijd? voor iemand uit Delfzijl niet te doen hoor.. maar ik moet werken
ik zag real time je post veranderen. Gaaf is datquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
Vertrek 07:14 Aankomst 10:30quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om
(wat zie je eigenlijk als je wilt editen nu?)
het is veuls te warm om te fappenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
[Serieus] Op welke Fok!ker heb jij wel eens gefapt?
Mijn vrouw. Gezien die fok!ster isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
nou dat kan echt niet hoor!... we zijn volgende week met 3 eindverantwoordelijken, en we zijn geen van alleen ook maar 1 minuut samen... aldoor elkaar afwisselen..dus...quote:
-Bellatrixquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
In KPD
volgens mij krijg je een bericht dat je bericht geblokkeerd is door een modquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je ziet niks ofzo (geen melding)?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij krijg je een bericht dat je bericht geblokkeerd is door een mod
Bericht gesloten door mod.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je ziet niks ofzo (geen melding)?
Om te zien wat jij allemaal uitspookt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij lurkt wel heel veel op FOK!
Ik op die dikke indo, Sunchaser.quote:
Luquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij lurkt wel heel veel op FOK!
Groot gelijk, die Symph snistert een heleboel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om te zien wat jij allemaal uitspookt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Groot gelijk, die Symph snistert een heleboel.
daar hjeb ik nog mee op de basisschool gezetenquote:
quote:
En op de BBQ gelegd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie mijn verhaal gelezen???
Buurtkat
katje gevangen
wow zo stoer en dan blijkt hij van iemand te zijn. die zullen wel superblij zijn nu die terug isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Buurtkat
katje gevangen
quote:
Deepthroat, maar dan in je oor?quote:
jij bent gay!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Abba is er ook voor hetero mannen hoor. Het is gewoon zo goed.quote:
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee, Levchenko gaat bij Willem II spelen!
Heb daar nooit iets aan gevonden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
Ze komen hem zo ophalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow zo stoer en dan blijkt hij van iemand te zijn. die zullen wel superblij zijn nu die terug is
hele goede keeper, maar op t veld rendeert hij beterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
die zullen gedacht hebben dat hij weg was, aangereden ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
Ik vond het echt stuitend, zo slecht. Zo overdreven. Het leek wel een slechte studentenmusicalfilm dat volledig met bluescreen effecten was opgenomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acteren
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.
Crosspost zwaai terugquote:
Ahhh c_a.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Buurtkat
katje gevangen
de musical is heeel tofquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij brengt wel dat stukje flair mee naar Tilborough. Dat zullen ze niet gewend zijn. Zeker Ivo O niet.
Nostradamus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
In zn strakke groene broekquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
Ik word zo moe van die mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Gaafquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Siewosie principes.quote:
Ik heb er 1, en die heb ik met een heel goede reden.quote:
quote:
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speeltquote:
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
kende vroeger iemand die weigerde naar dld te gaan
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speelt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena isquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
Psv-er ja. Maar dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena is
soulmatequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de musical niet gezine
*stommm*
* PatriQue89 gaat naar veel musicals..
Waarom vallen ze jou er lastig mee?quote:
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.![]()
maar t is wel in de kuip
wat dan?
Omdat ze FC schubbekut supportert!quote:
Hij "draait" nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*stommm*
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naarquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
quote:
Ik nooit naar een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.quote:
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit in de Arena geweest ben, maar niet uit principe
hehehe, ok maar dat is wat anders dan hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Dat is gewoon intriestquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er op tv zo'n documentaire kwam van een (blanke) man die niet naar de KFC durfde omdat daar gekleurde mensen/negers kwamen
Die gingen ze toen helpenIk lag helemaal in een deuk
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Arena: u2. Gelredome: Rammstein. Rotterdam ben ik niet geweest, alleen in die concertzaal daar, waar ik de naam nu alweer van kwijt benquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Is al bezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naar
Ik ga morgen naar mamma Miaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, ik was er met The Police, durfde bijna niet te staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...
Damn wat is dat hoog....
Eens hoor, maar ach je hebt meer gekken buiten dan binnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*stommm*
uitstappen op AMSTERDAM- zuid hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktdus moet er gewoon bij zijn
Ik noem het gewoon Oranjestad
quote:
ja ik wel, naar Ajax (toen nog in het olympisch stadion voor de UEFA cup en redelijk vaak naar Telstar en AZquote:
Ja maar wat Symph en Bella al zeggen, ik met mijn hoogtevrees heb al moeite met de 2e ring in Ahoy laat staan in de Arenaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ok maar dat is wat anders dan he
volgend jaar ga je naar sensation toch?
niet? bij mij wel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.
Old newsquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
wow, ik heb/had een nieuwe lay out bij MyAt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Wtf!!! Layout
maar zit op iPhone niet echt duidelijk
Behoorlijk jaquote:
Ah, die lay-outquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof ik op een Breezah-forum zit!
Slaap lekkerquote:
Ik weet na deze 10 seconden al dat ik er nooit aan begin.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even wennen maar hij is zooooo gaaf en zo verschrikkelijk handig
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar wat Symph en Bella al zeggen, ik met mijn hoogtevrees heb al moeite met de 2e ring in Ahoy laat staan in de Arena
Moet volgens mij,quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik weet na deze 10 seconden al dat ik er nooit aan begin.
Houston, Vaduz has a problemquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja dan ga ik zitten en sta niet meer opquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, sensation is alleen beneden geloof ik
met hoogtevrees moet je niet opd e 2e ring in de arena staan.
heb 1x op de bovenste rij gezeten. wow niet doen met hoogtevrees
nu weer normaal hierquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe quote je??
Ik heb een roze vlak waar me tekst op staat, alleen waar ik wat geschreven heb
Als je er met je muis overheen gaat komt het omhoogquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe quote je??
Er is een wolkje met twee quotes aan de rechterzijde van een post, die verschijnt wanneer je er in de buurt komt. Al kun je het ook vast laten zetten, dan is het er altijd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe quote je??
Wil ik ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
Uit principe ga ik de nieuwe lay-out niet gebruiken.
waar normaal de quote staat moet je met je muis heen en dan verschijnen de knoppenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe quote je??
Veel plezier met textonly.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan ga ik zitten en sta niet meer op
Dringen ze het weer op.quote:
Ja waarom eigenlijk?quote:
van jou had ik idee dat je wel voetballiefhebber was/bent,quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens 1x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd geweest. Willem II - Ajax. Ik was/ben voor Ajax. Ajax was al anderhalf jaar ongeslagen in de competitie. Willem II was een middelmatige ploeg, onderaan linkerrijtje volgens mij.
Wint fucking Willem II met 1-0.
Dus ik ga nooit meer.
Danny niet een dictator noemen, ook niet indirect, wordt je heul lang voor geband.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee. Wat is dit, Noord-Fokrea? NEE! Ik zeg nee! Ik wil niet!
Oude meuk dat nooit meer bijgewerkt is, dus nutteloos.quote:
bij deze layout werkt alles inline, en dat geeft oa veel minder serverbelasting.quote:
Ja stoel vastgeklemdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, 3 dagen na de wedstrijd op t journaal: weet iemand wie deze vrouw is en waar ze actie voor voert? ze zit al 3 dagen op een stoeltje in de arena
Dat zijn voordelen, maar Danny wil de oud elay-outs niet gaan bijwerken, waar ik hem groot gelijk in geef. Al die bugs die daarin zitten voor een handjevol mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij deze layout werkt alles inline, en dat geeft oa veel minder serverbelasting.
Je hebt autoupdate, je ziet posts realtime veranderen, het is gewoon gaaf
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Erg matig. Ik wil al die nieuwe snufjes niet.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Leuk hoor dat snel werken, maar het ziet er zo achterlijk uit, net zo'n sugababes lay out.
Ik heb er volgens mij al meer dan 400 gezien ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben trouwens 1x in m'n leven naar een voetbalwedstrijd geweest. Willem II - Ajax. Ik was/ben voor Ajax. Ajax was al anderhalf jaar ongeslagen in de competitie. Willem II was een middelmatige ploeg, onderaan linkerrijtje volgens mij.
Wint fucking Willem II met 1-0.
Dus ik ga nooit meer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Ow mag ik de volgende openen als deze vol is, kan ik even de nieuwe reeksen knop uitproberen
De wat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Leuk hoor dat snel werken, maar het ziet er zo achterlijk uit, net zo'n sugababes lay out.
Jep.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt de nieuwe layout net gemist toch?
Toen je van blauw naar zwart ging bedoel ik
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
nee valt heel erg mee, het is alleen even anders lezen, maar het lettertype is fijner en het is veel rustiger voor je ogen ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, en ik ben niet zo'n supervoetballiefhebber hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:14 schreef gomi het volgende:
[..]
van jou had ik idee dat je wel voetballiefhebber was/bent,
maar echt maar 1x naar een wedstrijd?
allemaal psv?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij al meer dan 400 gezien ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens met me mee naar een wedstrijd
perstribune is 2e ring
Maar we zijn er nu alweer uit toch? Wanneer krijgen we hem weer?quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee valt heel erg mee, het is alleen even anders lezen, maar het lettertype is fijner en het is veel rustiger voor je ogen ook.
Ja, kijk straks maar onderaan bij het invoerveld achter: dit tpoic geslotenquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
http://www.sugababes.nl/showtopic/801141
die heb ik ookquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet dan wel foksilver thema hebben, want met die andere is het echt nauwelijks leesbaar/druk
Daar is het van afgekeken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo'n supervoetballiefhebber hoor.Was ik wel, m'n vader prentte het wel in, nu kijk ik alleen op zondag naar de uitslagen en volg ik de apotheoses in mei maar ik kan/wil gewoon geen tijd vrij maken voor het volgen van de competitie ieder weekend. Echte liefde voor een bepaald team heb ik niet. By default moet ik Ajax fan zijn en ik mag onder geen voorwaarde aan m'n vader laten blijken dat ik tijdens een wedstrijd voor PSV ben. Hij vindt het al erg genoeg dat ik zondag in Eindhoven ga kijken.
OMG mijn papa is een principe-man!
Gewoon herrie maken, dat stille gedoe is niets. Dat doe je maar in de kerk of zo.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens met me mee naar een wedstrijd
perstribune is 2e ring
Jawel een beetje. Maar ik vond het topic zo leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |