Nostradamus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
In zn strakke groene broekquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
Ik word zo moe van die mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Gaafquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Siewosie principes.quote:
Ik heb er 1, en die heb ik met een heel goede reden.quote:
quote:
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speeltquote:
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
kende vroeger iemand die weigerde naar dld te gaan
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speelt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena isquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
Psv-er ja. Maar dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena is
soulmatequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de musical niet gezine
*stommm*
* PatriQue89 gaat naar veel musicals..
Waarom vallen ze jou er lastig mee?quote:
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.![]()
maar t is wel in de kuip
wat dan?
Omdat ze FC schubbekut supportert!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |