jij bent gay!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Abba is er ook voor hetero mannen hoor. Het is gewoon zo goed.quote:
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee, Levchenko gaat bij Willem II spelen!
Heb daar nooit iets aan gevonden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
Ze komen hem zo ophalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow zo stoer en dan blijkt hij van iemand te zijn. die zullen wel superblij zijn nu die terug is
hele goede keeper, maar op t veld rendeert hij beterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
die zullen gedacht hebben dat hij weg was, aangereden ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
Ik vond het echt stuitend, zo slecht. Zo overdreven. Het leek wel een slechte studentenmusicalfilm dat volledig met bluescreen effecten was opgenomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acteren
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.
Crosspost zwaai terugquote:
Ahhh c_a.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie mijn verhaal gelezen???
Buurtkat
katje gevangen
de musical is heeel tofquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij brengt wel dat stukje flair mee naar Tilborough. Dat zullen ze niet gewend zijn. Zeker Ivo O niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |