Wie was er hier dan voor die klamme hete sex? Jij niet Tombo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit NU in de hel die NS heet... Vertraging, uitval, bah bah bah![]()
T is veul te heet weer om in de trein te zitten
T is veul te heet weer voor ALLES eigenlijk
Oh ik luf herfst en winter hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bladeren kunnen ze niet aan...
Kou kunnen ze niet aan...
Hitte kunnen ze niet aan....![]()
Echt, er is iets grondig mis met het hele systeem.
Whahahahahahaha, ja rustig en langzaam zei ik he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was er hier dan voor die klamme hete sex? Jij niet Tombo? [ afbeelding ]
Cat heeft het over de NSquote:
quote:
quote:Op de Binnenrotte bij Blaak kunnen ongeveer 17.500 mensen op een megascherm van 88 vierkante meter de finale volgen. Op het Stadhuisplein verschijnen net als dinsdag drie schermen. Daar worden opnieuw zo'n 7500 supporters verwacht.
De woordvoerder van burgemeester Ahmed Aboutaleb zei donderdag dat niets de komst van de feestpleinen meer in de weg staat, hoewel voor de Binnenrotte nog wel een vergunning moet worden afgegeven. Dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk vrijdag. ,,Wat normaal in een paar weken wordt geregeld, moet nu in een paar dagen. Het gaat nog om details'', zei hij.
Openbaar Vervoer
Vanwege de verkeersmaatregelen die gaan volgen, wordt iedereen aangeraden met het OV te komen.
Tenzij het onder de douche is trouwensquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whahahahahahaha, ja rustig en langzaam zei ik he?
Ik sla vandaag een beurt over denk ik
Jawel, maar ik dacht dat jij liever met Percy keek. En dat geeft niet, dat gun ik jequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, en ik mag niet mee?!nee ik snap 't al.
We are soooooooooooooooo over.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Greys heb je nog wat gekocht tijdens het shoppen?
Nee Lenny, smoesjes. 't Is te laat, ik hoef je niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat jij liever met Percy keek. En dat geeft niet, dat gun ik je
quote:
I KNEW IT!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee Lenny, smoesjes. 't Is te laat, ik hoef je niet meer![]()
And just so you know, it's NOT that common, it DOESN'T happen to every guy and it IS a big deal!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
And just so you know, it's NOT that common, it DOESN'T happen to every guy and it IS a big deal!
Kan jij schoenen passen met dit weerquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Een jurkje en schoenen!
Oh en wat shampootjes bij The Body Shop
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan jij schoenen passen met dit weerrestecp.
Niks voor jou lijkt mequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, heeft er hier wel eens iemand True Blood oid gekeken?
Ik hoorde daarover, dat schijnt een enorm steamy serie te zijn, zou echt wat voor mij zijn
Maar ist wat ja?
BUT YOU SAID IT WASNTquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks voor jou lijkt me![]()
Maar wel steamy ja, hoop seks en geweld. Niet zoals Californication. Meer een beetje een wat meer volwassen en explicite versie van Twilight ofzo
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je een beetje into vampieren en dat soort dingen?
Leuke serie. Helaas word er maar 1 seizoen van gemaakt en word het wat rommelig qua verhaallijnen, maar toch zeker de moeite.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb laatst twee afleveringen van True Blood gezien, was leuk.
Nu kijk ik FlashForward op Veronica, ben na een kwartiertje al hooked!Wel de eerste twee afleveringen gemist, helaas.
Oh, echt? Too bad. Nouja, nu maar verder kijken!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuke serie. Helaas word er maar 1 seizoen van gemaakt en word het wat rommelig qua verhaallijnen, maar toch zeker de moeite.
Ik zit nu helemaal in Fringe
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, echt? Too bad. Nouja, nu maar verder kijken!
True blood ga ik wel verder kijken. Stiekem vind ik twilight ook wel leuk, gister naar de derde film geweest!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Heb besloten dat XFA of Popstars of HGT of wat er morgen ook begint ook niet te gaan volgen
Popstars viel voor mij ook al af met die achterlijke 8 maanden en alles zo mega lang te rekken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
Heb besloten dat XFA of Popstars of HGT of wat er morgen ook begint ook niet te gaan volgen
quote:
Morgen begint dat inderdaad. Deden daar Nick en Simon ook niet aan mee als coaches oid?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh, dat The Voice, wanneer begint dat? Morgen ook?
Want dat leek me nou net wél weer eens wat anders
Ik denk dat ik dat wel een kansje ga geven. Da's met Van Velzen toch?
Dat volgt toch HGT op? Dus dat zal nog wel een maandje 3 duren ofzo? Want RTL zette die 2 shows lijnrecht tegenover Popstars.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh, dat The Voice, wanneer begint dat? Morgen ook?
Want dat leek me nou net wél weer eens wat anders
Ik denk dat ik dat wel een kansje ga geven. Da's met Van Velzen toch?
Uhm, meneer de TAL-mod, morgen begint HGT:quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen begint dat inderdaad. Deden daar Nick en Simon ook niet aan mee als coaches oid?
NepTALmod.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Morgen begint dat inderdaad. Deden daar Nick en Simon ook niet aan mee als coaches oid?
Jajajajaja, zeiksnorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhm, meneer de TAL-mod, morgen begint HGT:
http://www.rtl.nl/shows/hollandsgottalent/home/
Zo'n gele snor lijkt me nietsquote:
quote:
Jaaa als hij in madison suare garden dat liedje speelt voor Sophiequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat andere liedje uit die film, awwwwwwwwwww
Dit is hilarisch
Ik moet helemaal niks! En ik bepaal zelf wanneer ik op je wil bitchen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je feiten weten. Deze keer mag je niet bitchen op mij
Biatchquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks! En ik bepaal zelf wanneer ik op je wil bitchen!
We moeten wel snel een date plannen daarna hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer?
Of fak, jij gaat op vakantie natuurlijk
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben jullie ook de nieuwe?![]()
Ik ga naar bed trouwens
Ohquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik meld me bij deze af voor 8 augustus.
Het spijt me. Reden is privé.
Hoop dat jullie gewoon wel gaan, want het is er écht heel leuk.
Sterkte er mee Greys.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Sterkte. Klinkt serieus (als in, als het niet serieus was dan had je er wel meer woorden aan vuilgemaakt).quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Lief, maar het is geen vreselijk iets
Toch wil ik het er liever niet over hebben, wist niet hoe ik dat anders beter kon omschrijven.
Slaap lekker allemaal, nu of voor straks!
Ben nu weer in Eindhoven (morgen vliegen vanaf vliegveld Eindhoven). Bevalt best goed hier, maar eerlijk gezegd ben ik liever in Utrecht, want dat bed ligt beterquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
Lief, maar het is geen vreselijk iets
Toch wil ik het er liever niet over hebben, wist niet hoe ik dat anders beter kon omschrijven.
Slaap lekker allemaal, nu of voor straks!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nu weer in Eindhoven (morgen vliegen vanaf vliegveld Eindhoven). Bevalt best goed hier, maar eerlijk gezegd ben ik liever in Utrecht, want dat bed ligt beter.
Ik wil er gewoon ook aan wennen dat ik daar woon, en alles zelf moet doen (elke dag koken bijvoorbeeld, dat is nu nog een beetje "hm... hoe pak ik dat handig en goedkoop aan"quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hahaha alleen voor het bed of is het daar ook wel heel leuk?
Fijne vakantie vast hé!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon ook aan wennen dat ik daar woon, en alles zelf moet doen (elke dag koken bijvoorbeeld, dat is nu nog een beetje "hm... hoe pak ik dat handig en goedkoop aan").
Ben morgenochtend nog wel online hoor, vlieg pas 's middags. Maar toch bedankt.
We hebben een wasmachine, dus ik kan wel wasjes draaien. En dat koken, daar kom ik ook wel uit. Het was maandag alleen wel lastig omdat ik hélemaal niks heb daar, qua voorraad. Ik ben zo gewend dat als je een kastje opentrekt dat er vanalles in staat.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou daar kan ik wel wat tips in gevenqua koken.
Was nog wel naar mams?
Hihi ik wist het nietvandaag weinig bijgelezen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben een wasmachine, dus ik kan wel wasjes draaien. En dat koken, daar kom ik ook wel uit. Het was maandag alleen wel lastig omdat ik hélemaal niks heb daar, qua voorraad. Ik ben zo gewend dat als je een kastje opentrekt dat er vanalles in staat..
Ja ik draai hier thuis (Eindhovenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1x 100 euro uitgeven voor de basis en dan kun je vooruit op de aanbiedingen.
Was draaien al wel eens gedaan? (niet dat ik denk van niet maar verbaas me na 4 jaar hbo en 1 jr uni nergens meer over
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik draai hier thuis (Eindhoven) regelmatig mijn eigen wasjes, dus dat kan ik wel
.
Nee, nu niet meer. Straks weer naar het werk he, dat hoort er ook bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |