quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij krijg je een bericht dat je bericht geblokkeerd is door een mod
Bericht gesloten door mod.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je ziet niks ofzo (geen melding)?
Om te zien wat jij allemaal uitspookt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij lurkt wel heel veel op FOK!
Ik op die dikke indo, Sunchaser.quote:
Luquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij lurkt wel heel veel op FOK!
Groot gelijk, die Symph snistert een heleboel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Om te zien wat jij allemaal uitspookt.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Groot gelijk, die Symph snistert een heleboel.
daar hjeb ik nog mee op de basisschool gezetenquote:
quote:
En op de BBQ gelegd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie mijn verhaal gelezen???
Buurtkat
katje gevangen
wow zo stoer en dan blijkt hij van iemand te zijn. die zullen wel superblij zijn nu die terug isquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Buurtkat
katje gevangen
quote:
Deepthroat, maar dan in je oor?quote:
jij bent gay!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
ABBA was net op ned 3
Ik daar ben ik al 36 jaar fan van
Abba is er ook voor hetero mannen hoor. Het is gewoon zo goed.quote:
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acterenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee, Levchenko gaat bij Willem II spelen!
Heb daar nooit iets aan gevonden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
Ze komen hem zo ophalenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow zo stoer en dan blijkt hij van iemand te zijn. die zullen wel superblij zijn nu die terug is
hele goede keeper, maar op t veld rendeert hij beterquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
't Is nie waar! Wacht even, dat las ik vandaag ook in de Stadsnieuws!
*googlet Levchenko*
[ afbeelding ]
Hmm, ik heb wel eens geilere russen gezien. Oh wacht, hier is Victoria Koblenko al meerdere keren overheen geweest, lees ik. Oh, eww laat maar.
Is ie verder een goede keeper?
die zullen gedacht hebben dat hij weg was, aangereden ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
Ik vond het echt stuitend, zo slecht. Zo overdreven. Het leek wel een slechte studentenmusicalfilm dat volledig met bluescreen effecten was opgenomen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
teveel mooie mensen erin die niet kunnen acteren
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
Vraag hier je enige echte Ian_Nick avatar aan.
Crosspost zwaai terugquote:
Ahhh c_a.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Buurtkat
katje gevangen
de musical is heeel tofquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof! Maar vond je die film ook zo ongelofelijk waardeloos? Echt de slechtste film die ik ooit heb gezien. En dat terwijl ik de musical helemaal super vind.
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij brengt wel dat stukje flair mee naar Tilborough. Dat zullen ze niet gewend zijn. Zeker Ivo O niet.
Nostradamus.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
In zn strakke groene broekquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Onze nieuwe burgemeester wordt volgende week aangesteld, of hoe ze dat ook noemen. Zijn achternaam is Noordanus.
hihihihihihihihihihihi
Ik word zo moe van die mensen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Gaafquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze komen hem zo ophalen1 week weggeweest
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
OMG ik kom dus net bij mn zwager vandaan en die zegt ook gewoon "als de huldiging in Rotterdam was, zou ik niet gegaan zijn" En hij was er niet van onder de indruk dat ik dat sneu vond
Siewosie principes.quote:
Ik heb er 1, en die heb ik met een heel goede reden.quote:
quote:
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speeltquote:
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
kende vroeger iemand die weigerde naar dld te gaan
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hij wil echt NIET naar Rotterdam, tenzij Ajaz in de Kuip speelt
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena isquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken een jongen, en toen we langs Amsterdam kwamen naar Schiphol, wendde hij zijn gezicht af toen de Arena in zicht kwam.
Psv-er ja. Maar dat hoop ik ook!quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe voor die mensen hoop ik dat feyenoord, of psv (ws psv'er in jouw geval?) een europacupfinale mag spelen. maar dat die finale dan in de arena is
soulmatequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb de musical niet gezine
*stommm*
* PatriQue89 gaat naar veel musicals..
Waarom vallen ze jou er lastig mee?quote:
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
en als zijn favoriete band naar nl komt. ze geven een laatste concert en daarna nooit meer.![]()
maar t is wel in de kuip
wat dan?
Omdat ze FC schubbekut supportert!quote:
Hij "draait" nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*stommm*
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naarquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest.
quote:
Ik nooit naar een voetbalwedstrijdquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
ah k.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij heeft ie geen favo band dus dan kan ie het zich moeilijk voorstellen.
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.quote:
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit in de Arena geweest ben, maar niet uit principe
hehehe, ok maar dat is wat anders dan hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Dat is gewoon intriestquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er op tv zo'n documentaire kwam van een (blanke) man die niet naar de KFC durfde omdat daar gekleurde mensen/negers kwamen
Die gingen ze toen helpenIk lag helemaal in een deuk
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Arena: u2. Gelredome: Rammstein. Rotterdam ben ik niet geweest, alleen in die concertzaal daar, waar ik de naam nu alweer van kwijt benquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
Is al bezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk ook alweer uit naar de volgende op zoek naar
Ik ga morgen naar mamma Miaquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:05 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, ik was er met The Police, durfde bijna niet te staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer op de bovenste ring gestaan en toen dorst ik de trapleuning niet los te laten...
Damn wat is dat hoog....
Eens hoor, maar ach je hebt meer gekken buiten dan binnenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel van die mensen ken. En ik het maar niet snap. Alsof iedereen in Amsterdam met Ajax shirtjes loopt, en alle huizen vol hangen met Ajax enzo. Een stad verbannen om zoiets is gewoon raar.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
*stommm*
uitstappen op AMSTERDAM- zuid hequote:Op donderdag 8 juli 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, maar zet me er nu overheen. Dit is iets wat je Misschien nooit meer meemaaktdus moet er gewoon bij zijn
Ik noem het gewoon Oranjestad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |